Spotprenten

Reactiescore
5.603
Maar ff serieus, edels binnen 10 ms krijgen is toch niet leuk meer. Hoe kan je daar als normaal persoon nog wat tussen krijgen zonder +10 pogingen?
Ja schuldige hieraan is grotendeels dat bottenkraker, als je consistent internet hebt en een poosje bezig bent, dan weet je precies wanneer je moet klikken en zou het bijzonder zijn als je er 20ms vandaan zou zitten.

Overigens denk ik dat deze timings gebeurd zijn via edelspam (weet ik niet zeker) en dan is het vaak nog iets makkelijker. Als deffer wordt er het sws niet makkelijker op laatste tijd, dat soort dorpen moet je of via net zo strak timen snipen of simpelweg recappen.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
903
Reactiescore
1.542
Dan moet je toch wat beter kijken ;) Ik denk dat minstens de helft wel gesniped was.

Succes bij de volgende massa ;)

haha tjah als degene die de massa kregen zeggen dat alles block ok en goed staat dan ga je er wel enigzins vanuit dat het ook gwn prima staat ;p
Neemt niet weg dat iemand het wss had moeten controleren maarja.

Volgende massa zal ik als ik tijd heb proberen wat meer bij te springen :)
 
Reactiescore
119
haha tjah als degene die de massa kregen zeggen dat alles block ok en goed staat dan ga je er wel enigzins vanuit dat het ook gwn prima staat ;p
Neemt niet weg dat iemand het wss had moeten controleren maarja.

Volgende massa zal ik als ik tijd heb proberen wat meer bij te springen :)

Super, ik weet niet wie dat gezegd heeft, maar ik heb het samen met paar anderen gedeft, dus ik weet wel dat niet alles block ok was.

Maar goed volgende keer beter, lekker massa's over en weer gooien, maakt deze wereld toch nog leuk.
 
Reactiescore
1.228
Bovenaan