- Reactiescore
- 39
Mooie memes!
I approve.
Kleine opmerking wel: in het vervolg effe op enter drukken na elke afzonderlijk meme.
Dan krijg je ze allemaal mooi onder elkaar en is het nog leuker om ze te lezen.
Groetekes!
Bedankt voor de tip!
Mooie memes!
I approve.
Kleine opmerking wel: in het vervolg effe op enter drukken na elke afzonderlijk meme.
Dan krijg je ze allemaal mooi onder elkaar en is het nog leuker om ze te lezen.
Groetekes!
Ja schuldige hieraan is grotendeels dat bottenkraker, als je consistent internet hebt en een poosje bezig bent, dan weet je precies wanneer je moet klikken en zou het bijzonder zijn als je er 20ms vandaan zou zitten.Maar ff serieus, edels binnen 10 ms krijgen is toch niet leuk meer. Hoe kan je daar als normaal persoon nog wat tussen krijgen zonder +10 pogingen?
Maar ff serieus, edels binnen 10 ms krijgen is toch niet leuk meer. Hoe kan je daar als normaal persoon nog wat tussen krijgen zonder +10 pogingen?
Of je begint al ruim van te voren te pre snipen op max 10 ms.
Zegt meer over jullie massa dan iets anders natuurlijk.Was niet nodig want alles stond block ok (A)
Was niet nodig want alles stond block ok (A)
Dan moet je toch wat beter kijken Ik denk dat minstens de helft wel gesniped was.
Succes bij de volgende massa
zit er buiten EoS kwaliteit dan in Looney?Kwaliteit > kwantiteit
Neezit er buiten EoS kwaliteit dan in Looney?
Alleen in de anti loene coalitie!!!zit er buiten EoS kwaliteit dan in Looney?
Dan moet je toch wat beter kijken Ik denk dat minstens de helft wel gesniped was.
Succes bij de volgende massa
haha tjah als degene die de massa kregen zeggen dat alles block ok en goed staat dan ga je er wel enigzins vanuit dat het ook gwn prima staat ;p
Neemt niet weg dat iemand het wss had moeten controleren maarja.
Volgende massa zal ik als ik tijd heb proberen wat meer bij te springen