Spotprenten

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Jullie zijn dus na maanden wachten op een endgame, in plaats van een massa datum te plannen, een fatsoenlijke massa te gooien waarop iedereen dan (denk ik) maanden gewacht heeft en er simpel besloten kan worden wie nu kwalitatief de beste is. Gewoon simpelweg wat gaan blitzen en zo op activiteit te spelen?

Je kan een massa plannen die letterlijk ondefbaar is. Zou dat nou echt leuk zijn?
 
Reactiescore
903
Je kan een massa plannen die letterlijk ondefbaar is. Zou dat nou echt leuk zijn?
Als je zorgt dat je minimaal 5 dagen loopt, dan kan diegene nog op grijs :cool:
 
Reactiescore
903

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
venari rekt

robske wins again
 
Reactiescore
1.283
Jullie zijn dus na maanden wachten op een endgame, in plaats van een massa datum te plannen, een fatsoenlijke massa te gooien waarop iedereen dan (denk ik) maanden gewacht heeft en er simpel besloten kan worden wie nu kwalitatief de beste is. Gewoon simpelweg wat gaan blitzen en zo op activiteit te spelen?

Binnen EWS is meerdere keren geprobeerd door King en andere een massa aanval op te zetten, zoals UM ook zegt is er bij beide stammen eigenlijk helemaal geen interesse meer in deze wereld of om nog een eindstrijd aan te gaan. Zodoende is er ook niet heel veel activiteit bij de stammen.

Wij konden in onze groepschat genoeg activiteit voor een blits vinden en zodoende is er eentje half gepland binnen 15 minuten met de insteek van: We zien het wel.

Sinds vrijdag zijn wij nog niet een keer fatsoenlijk gestopt, vandaag hebben wij eindelijk onze eerste echte "tegenstand" gehad in de recapbattles.
Bij King is de activiteit gelukkig wel top waardoor wij maar het voortouw genomen hebben om de "eindstrijd" in gang te zetten

Rick
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
het is lastig mijn team op gang te trekken met hun inactiviteit dat klopt maar ik doe men best samen met @Calamus Incendium
 
Reactiescore
490
Reactiescore
1.542
Volgens mij is er iets niet goed gegaan met het verdelen van de wereld, hoe kunnen we dit oplossen. ?

862A9905-6FA1-4DED-9FAF-B7DBC787B711.png
 
Reactiescore
903

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik weet dat grotendeels van de mensen binnen Venari totaal niet zaten te wachten op deze break.

Blijft toch apart dat Tycoon die zomerstop achteraf alsnog erin heeft gefietst, nadat we eerst overeen gekomen waren hem te schrappen haha
 
Bovenaan