Spotprenten

Reactiescore
1.228
Uiteindelijk onze lieve Jens in shock die hier op AF eerder grote bek heeft gehad over ons deffen zonder enige info en die puur gevraagd was mobiel te zetten en taggen tot ik terug was. Besluit na 5 min dat daar geen zin in hebt, kom je terug na 2 uur allemaal verkeerde tags, nog niks mobiel en weer onnodig zwik dorpen lichter.
Wat ben jij toch een ongelofelijke randdebiel en een leugenaar.
Ik deel niet graag screens van andere chats maar als je mij zonder reden zwart gaat maken doe ik dat met plezier.

Eveneens heb ik 2 x gevraagd, "hoe staat het ervoor" waarop de reactie komt, best goed. Dan log je en zie je in 30k def thuis en letterlijk alle andere troepen staan in stacks.
20 edels die op snipe this staan maar er zijn geen troepen meer over??? Als je dan niet inziet dat het er niet goed voor staat en je dat als reden gebruikt om te gaan rennen is dat jouw keuze. Mij daar niet voor aanrekenen want mocht het er iets of wat goed voorgestaan hebben zou ik die vv niet beëindigd hebben zoals mensen die mij kennen/in de call zaten met mij toen wel weten.
 

Bijlagen

  • unknown-5.png
    unknown-5.png
    99,2 KB · Weergaven: 100
Reactiescore
43
2. Waar sneed bij Blacklist is dat ze zeiden veel edels te hebben geplaatst praktijk nog geen 20 waren, en constant bleven herhalen niks meer konden doen dan die 20 omdat ze zelf een hoofdtarget waren. Als je dan na de wave hoort van CO dat ze makkelijk nog OS konden zenden en die niet snapt waarom we van account Blacklist niet meer hebben gehad dan kan je de irritatie wel voorstellen.

Klopt waren er rond de 20-25 volgens mij. Hadden er achteraf meer moeten zijn, maar dan kan je achteraf evalueren en kijken wat er beter kan een volgende keer. Wij kregen ook pas rond 15.00 de eersre vragen voor recaps anders had er misschien nog sneller geschoven kon worden.

Zegt redelijk wat als CO dit zegt, account wat altijd pochte over de activiteit (vooral in de nacht) maar tijdens de vorige inkomende massa er niet was en deze massa ook amper online was.

Jij weet zelf ook heel goed dat er in principe altijd iemand bij ons in snachts, denk dat de rest van de stam dat kan beamen. Volgens mijn staan er standaard meerdere VVS bij ons. De eerste massa stonden we op een paar dorpen na ook helemaal leeg voor jullie misschien even de verslagen tegenstanders kijken van die dag. Ben alleen die nacht zelf in slaap gevallen omdat ik teveel van het groene goud had gerookt. Heel zonde toen een paar lelijke cfs aan tycoon verloren. De tweede massa heeft william tot 04.00 gespeeld en was ik er rond 05.00. William heeft volgens mij gedurende die tijd constant contact gehad met jari. Toen is er afgesproken dat wjj zelfvoorzienend zouden zijn en stamdef voor jullie zal zijn.

De zondag van Pasen zijn we inderdaad kut bezet geweest, dat klopt. Daar hadden we meer verliezen kunnen beperken alleen had iedereen bij ons verplichtingen op het account. Tot slot heb ik hier ook nooit jullie inzet in twijfel getrokken voor de stam. Af en toe een keer een grap over gemaakt in discord, maar dat was enkel om jullie op te naaien omdat er zo lekker op gehapt word. Het enige wat me stuit is dat er achteraf niet sportief gereageerd word hier.

De massa op venari is geflopt omdat er nog niet eens de helft liep, dat lag niet aan de inzet en tijd die je in de planning had gestoken dat heb je me ook nergens horen zeggen.

Hetzelfde wat betreft het verhaal over illy dat is inderdaad anders gelopen dan vooraf besproken. Maar als je niet altijd zo hoog van de toren loopt de blazen op het forum had niemand jou er hier achteraf op aan gekeken.

Al met al neem je verlies als een man. Wij hadden dingen beter kunnen doen en de stam. Maar het zal je sieren dat je niet tegen iedereen gaat na lopen trappen en ook je eigen fouten ziet. Zowel jij en jari hebben zeker je bewaarde bewezen maar dat over schaduwen jullie nu beide dat jullie goedkoop lopen natrappen met een aantal dingen die totaal niet kloppem of uit hun verband worden getrokken. Dit is het laatste wat ik hier over kwijt wil. Je weet me prive wel te vinden als je er nog wat kwijt wil tegen me.

Nick The Blacklist
 
Reactiescore
8
Wat ben jij toch een ongelofelijke randdebiel en een leugenaar.
Ik deel niet graag screens van andere chats maar als je mij zonder reden zwart gaat maken doe ik dat met plezier.

Eveneens heb ik 2 x gevraagd, "hoe staat het ervoor" waarop de reactie komt, best goed. Dan log je en zie je in 30k def thuis en letterlijk alle andere troepen staan in stacks.
20 edels die op snipe this staan maar er zijn geen troepen meer over??? Als je dan niet inziet dat het er niet goed voor staat en je dat als reden gebruikt om te gaan rennen is dat jouw keuze. Mij daar niet voor aanrekenen want mocht het er iets of wat goed voorgestaan hebben zou ik die vv niet beëindigd hebben zoals mensen die mij kennen/in de call zaten met mij toen wel weten.

Als je even leest zie ik nergens best goed staan. ik zeg letterlijk dat je def mobiel moet maken en als je dat had gedaan stond er gewoon genoen def om ten minste 80% van die snipes uit te voeren en dan was het enige wat je nog moet doen taggen. Maar in plaats van moeite te doen ben je na 5 minuten gewoon vertrokken. maar een paar dingen getagd en niks op mobiel gezet. En natuurlijk is het pittig als je tegen zo een kwantitatieve overmacht strijd. Maar op dat moment viel er nog veel te redden en toen ben je gewoon weggegaan.


Jij weet zelf ook heel goed dat er in principe altijd iemand bij ons in snachts, denk dat de rest van de stam dat kan beamen. Volgens mijn staan er standaard meerdere VVS bij ons.

Nouja nick de enige die afgelopen weken effectief genacht hebben zijn ik en Mathijs. jij hebt hoogstens af en toe je wekkertje gezet en william kon er niet volledig zijn. hij kon ook maar af en toe checken en vaak ook maar tot in de vroege uurtjes van de nacht. Geen offense want dat is nog altijd meer dan veel andere in de nacht, maar ga dan niet zeggen dat jullie er altijd wel zijn in de nacht. De nacht na de massa was er ook niemand te bespeuren in de stam. De enige van de stam die weer online was was het account pheonix. Kan ik niet snappen als je als stam zo slaag krijgt dat er dan snachts niemand ( misschien 1 of 2 personen die niet in dc praten) is. Je weet dat ze opnieuw zullen komen. En Nick, jullie waren allemaal actief tot er een paar spelers wegvielen. nu zijn jullie ook niet meer dat actieve account van ervoor hoor.
 
Reactiescore
166
Lol denk dat we ondertussen al aan tegenslag 100 zaten waar het account pheonix niet mee akkoord was. alsnog met 2 zo goed mogelijk proberen te deffen maar als je door RL er niet kan zijn en niemand van de stam kan/wil helpen houdt het ook op.
Dan snap je nu ook waarom Achilleus uit Pugna is gegaan.
 
Reactiescore
8
Dan snap je nu ook waarom Achilleus uit Pugna is gegaan.

Ik snap het zeker maar ik vond dat zij heel snel beslist hadden. Echter wou pheonix pugna ook gewoon verlaten gelijk met achilleus, maar door allerlei beloften zijn we toch maar gebleven waar we (ik toch in ieder geval) nu achteraf spijt van hebben.
 
Reactiescore
1.647
Klopt waren er rond de 20-25 volgens mij. Hadden er achteraf meer moeten zijn, maar dan kan je achteraf evalueren en kijken wat er beter kan een volgende keer. Wij kregen ook pas rond 15.00 de eersre vragen voor recaps anders had er misschien nog sneller geschoven kon worden.

Zegt redelijk wat als CO dit zegt, account wat altijd pochte over de activiteit (vooral in de nacht) maar tijdens de vorige inkomende massa er niet was en deze massa ook amper online was.

Jij weet zelf ook heel goed dat er in principe altijd iemand bij ons in snachts, denk dat de rest van de stam dat kan beamen. Volgens mijn staan er standaard meerdere VVS bij ons. De eerste massa stonden we op een paar dorpen na ook helemaal leeg voor jullie misschien even de verslagen tegenstanders kijken van die dag. Ben alleen die nacht zelf in slaap gevallen omdat ik teveel van het groene goud had gerookt. Heel zonde toen een paar lelijke cfs aan tycoon verloren. De tweede massa heeft william tot 04.00 gespeeld en was ik er rond 05.00. William heeft volgens mij gedurende die tijd constant contact gehad met jari. Toen is er afgesproken dat wjj zelfvoorzienend zouden zijn en stamdef voor jullie zal zijn.

De zondag van Pasen zijn we inderdaad kut bezet geweest, dat klopt. Daar hadden we meer verliezen kunnen beperken alleen had iedereen bij ons verplichtingen op het account. Tot slot heb ik hier ook nooit jullie inzet in twijfel getrokken voor de stam. Af en toe een keer een grap over gemaakt in discord, maar dat was enkel om jullie op te naaien omdat er zo lekker op gehapt word. Het enige wat me stuit is dat er achteraf niet sportief gereageerd word hier.

De massa op venari is geflopt omdat er nog niet eens de helft liep, dat lag niet aan de inzet en tijd die je in de planning had gestoken dat heb je me ook nergens horen zeggen.

Hetzelfde wat betreft het verhaal over illy dat is inderdaad anders gelopen dan vooraf besproken. Maar als je niet altijd zo hoog van de toren loopt de blazen op het forum had niemand jou er hier achteraf op aan gekeken.

Al met al neem je verlies als een man. Wij hadden dingen beter kunnen doen en de stam. Maar het zal je sieren dat je niet tegen iedereen gaat na lopen trappen en ook je eigen fouten ziet. Zowel jij en jari hebben zeker je bewaarde bewezen maar dat over schaduwen jullie nu beide dat jullie goedkoop lopen natrappen met een aantal dingen die totaal niet kloppem of uit hun verband worden getrokken. Dit is het laatste wat ik hier over kwijt wil. Je weet me prive wel te vinden als je er nog wat kwijt wil tegen me.

Nick The Blacklist

Als er niet als inbeciel geantwoord word intern in de stam en wij niet allerlei verwijten kregen de vorige massa's zowel inkomend als uitgaand waren wij er gewoon nog gewest. Vooral jouw verwijten hebben er behoorlijk ingehakt maar daar heb je niet echt over? Als misschien mensen hadden gecommuniceerd ipv enkel negeren en iets zeggen als uitkwam hadden wij gebleven. Gisteren zei ik zelf niet modder te gaan gooien en dan komt het account Blacklist hiet met een post die nergens op slaat anders had je ons ook niet gehoord. Mag je dus bij Pugna/BBQ zelf zijn dat hier erover word gepraat.
 
Reactiescore
43
Als er niet als inbeciel geantwoord word intern in de stam en wij niet allerlei verwijten kregen de vorige massa's zowel inkomend als uitgaand waren wij er gewoon nog gewest. Vooral jouw verwijten hebben er behoorlijk ingehakt maar daar heb je niet echt over? Als misschien mensen hadden gecommuniceerd ipv enkel negeren en iets zeggen als uitkwam hadden wij gebleven. Gisteren zei ik zelf niet modder te gaan gooien en dan komt het account Blacklist hiet met een post die nergens op slaat anders had je ons ook niet gehoord. Mag je dus bij Pugna/BBQ zelf zijn dat hier erover word gepraat.

Volgens mij heb ik hier een post gemaakt ik een reactie op die van jari maar goed. Pheonix top, Blacklist dikke flop. Mijn oprechte excuses voor jullie verliezen. Ik wil hier even kwijt dat dit enkel en alleen aan blacklist te verwijten valt. Account pheonix gelieve nergens op aan te spreken. Het spijt me oprecht dat ik dit niet eerder in heb gezien.
 
Reactiescore
1.647
Volgens mij heb ik hier een post gemaakt ik een reactie op die van jari maar goed. Pheonix top, Blacklist dikke flop. Mijn oprechte excuses voor jullie verliezen. Ik wil hier even kwijt dat dit enkel en alleen aan blacklist te verwijten valt. Account pheonix gelieve nergens op aan te spreken. Het spijt me oprecht dat ik dit niet eerder in heb gezien.

Doe maar zo schamper, weet goed waarover heb maar zegt genoeg Nick
 
Reactiescore
7
Kan deze inrelevante discussie niet elders gevoerd worden? Denk dat iedereen z’n meningen wel duidelijk gemaakt zijn. En daar ook niks meer in valt te veranderen.
 
Reactiescore
187
Het is nog interessanter om te praten over Melvin zijn neus dan over het interne conflict van Pugna/BBQ....
 
Reactiescore
1.647
Wat ben jij toch een ongelofelijke randdebiel en een leugenaar.
Ik deel niet graag screens van andere chats maar als je mij zonder reden zwart gaat maken doe ik dat met plezier.

Eveneens heb ik 2 x gevraagd, "hoe staat het ervoor" waarop de reactie komt, best goed. Dan log je en zie je in 30k def thuis en letterlijk alle andere troepen staan in stacks.
20 edels die op snipe this staan maar er zijn geen troepen meer over??? Als je dan niet inziet dat het er niet goed voor staat en je dat als reden gebruikt om te gaan rennen is dat jouw keuze. Mij daar niet voor aanrekenen want mocht het er iets of wat goed voorgestaan hebben zou ik die vv niet beëindigd hebben zoals mensen die mij kennen/in de call zaten met mij toen wel weten.

Wat ga je nu uit je nek kletsen, ik gebruik nooit snipe this weet iedereen. Überhaupt had k al eerder in chat gezegd puur moest taggen en mobiel zetten nadien voor avond wave. Maar leuk selectieve screens. Daarbij begin jij hier op AF zwart te maken niet ik.
 
Reactiescore
130
Pugna/bbq flop ews/venari top, interne discussies, kun je beter intern voeren, dan op een Algemeen forum!
Is geen interne discussie want is Pugna/BBQ tegen Pheonix die zich op delete heeft gezet terwijl die nog genoeg deff had om zichzelf te redden maar zonder volgestackd te staan blijkbaar geen zin had om beetje te deffen want de edels van Venari waren nu niet echt sterk getimed moet ik zeggen...
 
Bovenaan