Spotprenten

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Rooky numbers
 
Reactiescore
736
Reactiescore
903
Reactiescore
47

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
f9b1d759b5c225d6f774b5f257be99d4.jpg
 
Reactiescore
903
Shit... trieste bedoeling
 
Reactiescore
260
Wij proberen onze spelers te rehabben van hun vreselijke verslavingen door een permanente reminder in de dorpsnamen te zetten, en dan word je zo behandeld. Typisch weer iedereen tegen de kampers!!
 
Reactiescore
903
Kennen ze de halve wereld wel een ban geven voor iets
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dit is laster jegens mijn goede naam en tw team beschermt me. Bedankt
 
Reactiescore
1.585

Wie niet waagt wie niet wint toch? :) nap is voorbij dus het was tijd om de activiteit van onze buuf even te testen. De main reden was eigenlijk meer dat we hoopte dat alle clears ri venari zouden lopen en met een beetje geluk er niemand zou zijn, mocht helaas niet baten.
Als Insomnia al onze overgebleven clears had moeten koppen die na 2 massa's nog steeds in leven waren dan kon je het geen blitz meer noemen denk ik ^^
 
Reactiescore
290
Wie niet waagt wie niet wint toch? :) nap is voorbij dus het was tijd om de activiteit van onze buuf even te testen. De main reden was eigenlijk meer dat we hoopte dat alle clears ri venari zouden lopen en met een beetje geluk er niemand zou zijn, mocht helaas niet baten.
Als Insomnia al onze overgebleven clears had moeten koppen die na 2 massa's nog steeds in leven waren dan kon je het geen blitz meer noemen denk ik ^^
ik vond t zeker mooi opgezet!
 
Reactiescore
1.585
ik vond t zeker mooi opgezet!

hehe thanks! het idee was leuk, moet zeggen dat iemand van Pugna (noem geen namen) ons gered heeft door ons te appen: "laat Mathijs eens met rust" anders hadden we de andere dorpen ook nog anti sniped en waren we wss nog wel een dorp of 10 aan 2800 LC verloren :p
 
Reactiescore
290
hehe thanks! het idee was leuk, moet zeggen dat iemand van Pugna (noem geen namen) ons gered heeft door ons te appen: "laat Mathijs eens met rust" anders hadden we de andere dorpen ook nog anti sniped en waren we wss nog wel een dorp of 10 aan 2800 LC verloren :p
Die persoon waar je geen naam van noemt...... Dat ben waarschijnlijk ikzelf xD
Ik kon het namelijk niet laten om Roell een berichtje te sturen xD
Ik speel eigenlijk bijna niet meer maar zo af en toe een keer ergens wat deffe vind ik nog wel "lachen'' haha.
 
Bovenaan