Spotprenten

Reactiescore
372

Nouja, dat is opzich vrij logisch op een account zonder al teveel deff met een gatenkaas cluster, een 24/7 activiteit door stoppende co’s, die onder aanval ligt door een zwaar overwicht met meesterlijke times en amper vv. Het had een stuk erger kunnen zijn. Vind het wel jammer dat er zo fel gereageerd wordt op een doodnormale vraag. Maar prima, dan ben ik wel een noob omdat ik sketchy shit ter sprake breng. Ik kruip weer in mijn grot en zie de aanvallen wel verschijnen :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nouja, dat is opzich vrij logisch op een account zonder al teveel deff met een gatenkaas cluster, een 24/7 activiteit door stoppende co’s, die onder aanval ligt door een zwaar overwicht met meesterlijke times en amper vv. Het had een stuk erger kunnen zijn. Vind het wel jammer dat er zo fel gereageerd wordt op een doodnormale vraag. Maar prima, dan ben ik wel een noob omdat ik sketchy shit ter sprake breng. Ik kruip weer in mijn grot en zie de aanvallen wel verschijnen :)

Je mag dit prima vragen, maar ik geef ook toe dat ik niet 10x achter elkaar op 3 ms kan timen. Wss hebben we anti-snipes snel geannuleerd waardoor het zo leek, want als je me 20/30 pogingen geeft krijg ik er echt wel 10 binnen 5 ms ja.
 
Reactiescore
490
Nouja, dat is opzich vrij logisch op een account zonder al teveel deff met een gatenkaas cluster, een 24/7 activiteit door stoppende co’s, die onder aanval ligt door een zwaar overwicht met meesterlijke times en amper vv. Het had een stuk erger kunnen zijn. Vind het wel jammer dat er zo fel gereageerd wordt op een doodnormale vraag. Maar prima, dan ben ik wel een noob omdat ik sketchy shit ter sprake breng. Ik kruip weer in mijn grot en zie de aanvallen wel verschijnen :)

loop maar te kloten babe <3
 
Reactiescore
146
Je mag dit prima vragen, maar ik geef ook toe dat ik niet 10x achter elkaar op 3 ms kan timen. Wss hebben we anti-snipes snel geannuleerd waardoor het zo leek, want als je me 20/30 pogingen geeft krijg ik er echt wel 10 binnen 5 ms ja.

Zijn we benieuwd of je dat na 1 mei ook nog lukt dan! ;)
 
Reactiescore
2.477
Zijn we benieuwd of je dat na 1 mei ook nog lukt dan! ;)
Hij doet het letterlijk zonder tooltje zoals hij reeds zei. Misschien eens lezen en de video’s bekijken?
 
Reactiescore
1.478
De ene helft gelooft er helemaal niks van, de andere helft schijnt er heilig van overtuigd te zijn dat zij/anderen steady ms-timen.
Ik had eens 8 antisnipes op dezelfde ms voor een edel bij een massa, kwam de tegenstander niet eens online. :(
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
noobs die elke wereld worden weggeknald gaan het nooit begrijpen hoor. Die aceshigh speelt mss net 3 maanden tw?
 
Reactiescore
5.683
Kebab ook?
 
Reactiescore
205
CHEATERS FLOP


Vieze cheaters zijn jullie, die alleen met illegale scripts de wereld kunnen winnen, jullie zouden een levenslange ban moeten krijgen!

Meh, die had ik al gekregen maar al mijn banns waren weer opgeheven, Echter kwam dit niet door scripten :rolleyes:
 
Bovenaan