Spotprenten

Reactiescore
372
Wie gooit ff een viddy dan met bevel en al dat die zo timet, van VP invullen naar versturen. 5x binnen 4ms in 2 minuut. Want zulke aanvallen kregen wij binnen en daar werden geen edels teruggetrokken. Sorry hoor, zal vast niet iedereen zijn maar als het merendeel moeiteloos edels stuurt binnen 1-10ms non-stop zonder trein script te gebruiken, dan geloof ik niet dat je geen tools gebruikt, althans dat vind ik vrij moeilijk te geloven. Want hier screens sturen van times zegt natuurlijk niks over wat er aan vooraf is gegaan.


Maar goed, prove me wrong. Need to see!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
372
hoe weet jij dat nou? Jij hebt niet eens gedeft?

Omdat ik op Wasted speelde, waar ik oprecht 10 times (zonder mislukking) binnen 3ms kreeg van het account Kyuka. Bovendien heb ik Wasted op delete gegooid en ben ik vanaf gisteravond aan het deffen op Illy, zulk soort dingen vallen je dan op.

Waar slaat überhaupt dit antwoord op? Ik mag toch gewoon een normale vraag stellen? Ik beschuldig niemand, ben puur geïnteresseerd.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Melvin heeft niks anders te doen
 
Reactiescore
166
Maar is dan het probleem hiervan dat ze bijvoorbeeld iets als bottenkraker hebben en daardoor consistent timen en jij niet, of wat is nou het probleem dat er een openbare script is dat timen helpt?
 
Reactiescore
372
Maar is dan het probleem hiervan dat ze bijvoorbeeld iets als bottenkraker hebben en daardoor consistent timen en jij niet, of wat is nou het probleem dat er een openbare script is dat timen helpt?

Nope, ik vind het moeilijk te geloven dat je met legale tools 10x of vaker consistent timed binnen 3 ms. Daarom zei ik dat die screens allemaal niks uitmaken omdat je niet weet wat er aan vooraf is gegaan, het is toch heel makkelijk om dan even een schermopname te maken met hoe je dat doet terwijl je 10x consistent binnen 10ms hit? Bedoel wat heb je te verliezen als je het echt met legale tools doet?

Ik snap niet waarom dit zo slecht ontvangen wordt, ik vind het echt master als het wel gewoon lukt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nope, ik vind het moeilijk te geloven dat je met legale tools 10x of vaker consistent timed binnen 3 ms. Daarom zei ik dat die screens allemaal niks uitmaken omdat je niet weet wat er aan vooraf is gegaan, het is toch heel makkelijk om dan even een schermopname te maken met hoe je dat doet terwijl je 10x consistent binnen 10ms hit? Bedoel wat heb je te verliezen als je het echt met legale tools doet?

Ik snap niet waarom dit zo slecht ontvangen wordt, ik vind het echt master als het wel gewoon lukt.


Via mobiel zodat je zeker weet dat er geen bots gebruikt zijn.
 
Reactiescore
490

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.062
Bovenaan