Spotprenten

Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.062
EWS herrieschoppers, ga jullie is gedragen.

Bier drinken is de enige optie!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Wij zijn geheelonthouders
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dus als ik het goed begrijp. Heeft EWS constant kritiek op andere stammen (BG Shock en Venari, BG/recruit illy en pugna) maar zitten ze het zelf even hard (turtle, samenwerking death) te doen. Niet zo goed voor hun 'geloofwaardigheid' :redface:

Ik heb wat edeltjes gesloopt van Death dit weekend en met mij nog een paar andere van EWS. Wil graag ook even benoemen dat Ily, nu een vast lid binnen Pugna, binnenkomende edels van PVM (EWS speler) gelijk heeft doorgestuurd naar Death. Als je zulke dingen goed onder de loep neemt dan zie je dat je eigen stabstam (Pugna) een tevergeefse poging doet om met Death samen te werken:redface:

Oei, is dit het einde van Rik?

Helaas nooit een begin geweest:boer:
 
Reactiescore
490
Dit ziet er niet goed uit voor shock...
 
Reactiescore
344
We gebruiken illy gewoon om iets met onze deff te doen! Daarna kicken we hem weer. En gaan we over na de order van de dag. Zoeken naar interns,bgs en eventuele gaps.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ben blij dat je het zelf dan toch toegeeft hoe dat EWS het spelletje speelt.
Wij botten niet? Boosten valt overigens ook enorm mee. Dat is waar Ezra op reageert. Overigens staat het AF vol met onze bevestigde samenwerking, dus stop met posten tegen ons en zet je dorpen leeg amigo
 

Deleted User - 487806708

Guest
Jullie doen niet aan botten? ellendig hoopje vlees achter die tw accounts dan daar
 
Bovenaan