Spotprenten

Reactiescore
2.435
Reactiescore
127
Moet je nagaan dat niet zo lang geleden jullie boven ons stonden maar er voor kozen om IPV te groeien alles te internen naar 1 account. En dan nu komen met "overmacht".
Je snapt dat we met dit enkele account dat er nu nog is incl alle intern die ook naar pugna gaat we niet wachten tot je veilig en wel in pugna zit.


Soms heb je geen keuze en maak je een beslissing om je te laten interne omdat je het beste wil voor je mede stam genoten. + dat als er telkens mensen stoppen je ze wel moet interne omdat je niet constant maar vv kan blijven draaien voor je hele stam. Waardoor je uiteindelijk geen edels overhoud om echt te kunnen groeien. (-:
 
Reactiescore
736
We wisten dat dit ging komen hoor ;)
Ik wil jullie wel eens zien deffen tegen zo een overmacht.

Maar dat hebben we al gedaan? Of wilde je beweren dat die early massa op Dom geen overmacht was? Waarbij we ook nog eens een ziek kut cluster hadden in vergelijking tot het cluster dat jij nu hebt.

Ik ga niet ontkennen dat jullie tegen een overmacht strijden, dat is een onweerlegbaar feit. De mate waarin jullie deffen kon gewoon veel beter. In onze discord werd nog geopperd, we zullen wel weinig dorpen pakken. Omdat wij jullie gewoon als een zeer sterk account zien. In alle eerlijkheid kun je gewoon toegeven dat er veel meer had ingezeten als jullie gerichter block ok hadden gezet.
 
Reactiescore
14
Maar dat hebben we al gedaan? Of wilde je beweren dat die early massa op Dom geen overmacht was? Waarbij we ook nog eens een ziek kut cluster hadden in vergelijking tot het cluster dat jij nu hebt.

Ik ga niet ontkennen dat jullie tegen een overmacht strijden, dat is een onweerlegbaar feit. De mate waarin jullie deffen kon gewoon veel beter. In onze discord werd nog geopperd, we zullen wel weinig dorpen pakken. Omdat wij jullie gewoon als een zeer sterk account zien. In alle eerlijkheid kun je gewoon toegeven dat er veel meer had ingezeten als jullie gerichter block ok hadden gezet.

We hadden inderdaad misschien iets minder dorpen kunnen stacken zodat we grotere stacks hadden. Maar ondanks dat vinden we toch dat we goed aan het deffen zijn met dat gigantische front :)
 
Reactiescore
72
Moet je nagaan dat niet zo lang geleden jullie boven ons stonden maar er voor kozen om IPV te groeien alles te internen naar 1 account. En dan nu komen met "overmacht".
Je snapt dat we met dit enkele account dat er nu nog is incl alle intern die ook naar pugna gaat we niet wachten tot je veilig en wel in pugna zit.

Belachelijke opmerking dit. Je weet zelf genoeg dat de intern van shake niet anders kon. Wij hadden veel liever een actief acc erbij dan solo te gaan.

Ik heb een maand lang vv gehad van krstn. En 3 weken die van heer draggy. Waar ik voor beide een massa heb gedeffed. Dus zijn de dorpen achteraf gezien wel verdient behouden en internt.
 
Reactiescore
72
Maar dat hebben we al gedaan? Of wilde je beweren dat die early massa op Dom geen overmacht was? Waarbij we ook nog eens een ziek kut cluster hadden in vergelijking tot het cluster dat jij nu hebt.

Ik ga niet ontkennen dat jullie tegen een overmacht strijden, dat is een onweerlegbaar feit. De mate waarin jullie deffen kon gewoon veel beter. In onze discord werd nog geopperd, we zullen wel weinig dorpen pakken. Omdat wij jullie gewoon als een zeer sterk account zien. In alle eerlijkheid kun je gewoon toegeven dat er veel meer had ingezeten als jullie gerichter block ok hadden gezet.

Ohja ik vind wel dat we het aardig gedaan hebben. Al onze stacks waren 35k pop minimum sommige 40 a 50k
Er zijn short gewoon npg clears op gekomen wat de stack doen breken heeft.

Jammer voor ons maar was nu eenmaal zo. Wil jullie ook wel eens zien deffen op zo een moment.

En over de massa op jou lijkt me wel slecht excuus man. hoeveel safe deff hebben jullie wel niet. Wij hadden +9 en je had amper front. Wij fronten met 5 spelers. Momenteel 350 edels gekilled op 2 dagen. Lijkt me wel goed gedeffed te zijn. Blijf erbij dat het overmacht is en wij geen stam deff hebben gehad.
 
Reactiescore
736
Wie is er eigenlijk aan het spelen op Tycoon? De snipes zijn wel dermate verbeterd. EWS is that you?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
736
Wij weten van niks

Mij maakt het niet uit. Maar stel het zou zo zijn, is het op lange termijn waarschijnlijk meer nadelig voor jullie dan uberhaupt voor ons :p
 
Reactiescore
524
Wie is er eigenlijk aan het spelen op Tycoon? De snipes zijn wel dermate verbeterd. EWS is that you?

Helaas het was niet EWS, maar wel de machtige KK!!!!!!!!
 
Bovenaan