Spotprenten

Reactiescore
1.892
Reactiescore
372
Ben erg blij dat we eindelijk eens topspelers hebben gevonden die niet te beroerd zijn de community te verbeteren. Heel erg bedankt namens heel Shock
 
Reactiescore
1.892
Ook wij namens CCCP en al onze MB stammen willen ze uit de grond van ons hart bedanken. Ik word er gewoon bijna emotioneel van, zoveel vriendelijkheid en behulpzaamheid. Hier had ik niet van durven dromen.
 
Reactiescore
1.140
Uitstekend idee. Ik zal zo Jordi eens aanspreken. Zat ook na te denken over een opleidingsstam voor de 2e en 3e graads MB stammen. Zo kunnen we een soepele en snelle doorstroom realiseren binnen ons elitaire collectief.


Naast def prev def die elk account natuurlijk tot zijn beschikking krijgt en het gratis startkapitaal van 5k PP wat wordt gefinancieerd door de stam om de gebouwen te kunnen halveren die ze kunnen aanklikken met dat overschot aan GS wat ze van ons krijgen.


Ik stel voor dat elk lid van de hoofdstam zijn eigen stam opricht met elk uit alle 6 de mb'ers stammen trapsgewijs 1 mb voor optimale boost mogelijkheden.
 
Reactiescore
1.892
Reactiescore
2.039
aao heeft dan ook een uitermate zwakke line up ik durf te stellen dat account Anthraxxol meer skills bevat
Ongetwijfeld, jij staat dan ook samen met wijlen @What the Duck in een zeer select lijstje van mensen die demo73 heeft verslagen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Bovenaan