Spotprenten

Reactiescore
1.542
Reactiescore
1.283
56zhhp.jpg

@Insomnia
 
Reactiescore
2.433
hahaha goede poging mss moet je snachts een proberen aanvallen dan zie je dat ik er 90% kans niet ben :oops:
En je kan niet mij no life gaan noemen als jullie letterlijk elke vrijdag en zaterdag opofferen om tw te spelen :rolleyes:... Vrij zielig vind ik dat... maarja had niet anders verwacht eig.
Zou ik ook zeggen als ik elke nacht tot 08:00 zit te tw’en
 
Reactiescore
235
hahaha goede poging mss moet je snachts een proberen aanvallen dan zie je dat ik er 90% kans niet ben :oops:
En je kan niet mij no life gaan noemen als jullie letterlijk elke vrijdag en zaterdag opofferen om tw te spelen :rolleyes:... Vrij zielig vind ik dat... maarja had niet anders verwacht eig.

Wel grappig dat we afgelopen tijd bijna elke nacht pm's kregen omdat je doppler weer moest redden :D
 
Reactiescore
2.433
Nuja ik ben er ook altijd maar heb ook zeker een leven ernaast. juist door dat leven ben ik er zo laat nog ;)
Ja, snap ik zeker. Sommige kunnen nu ook eenmaal beter tegen weinig slaap. Tis gewoon ironisch om andere te blamen om hun activiteit, sneren dat ze geen leven hebben maar zelf dan wel een hele nacht activiteit kunnen opbrengen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Ja, snap ik zeker. Sommige kunnen nu ook eenmaal beter tegen weinig slaap. Tis gewoon ironisch om andere te blamen om hun activiteit, sneren dat ze geen leven hebben maar zelf dan wel een hele nacht activiteit kunnen opbrengen.

Dat noemt ge ook wel een

sore loser
 
Reactiescore
16
Ja, snap ik zeker. Sommige kunnen nu ook eenmaal beter tegen weinig slaap. Tis gewoon ironisch om andere te blamen om hun activiteit, sneren dat ze geen leven hebben maar zelf dan wel een hele nacht activiteit kunnen opbrengen.

Wie zegt er dat Mathijs gewoon geen nachtleven heeft en dit gebruikt om tw in de late uren ff in de gaten te houden? :p
 
Reactiescore
2.433
Wie zegt er dat Mathijs gewoon geen nachtleven heeft en dit gebruikt om tw in de late uren ff in de gaten te houden? :p
Misschien moet je mijn post nog eens lezen. Als je zelf veel activiteit opbrengt en veel nachtvv’s draait is het gewoon ironisch om mensen te sneren dat ze geen leven hebben omdat ze massa’s gooien? Das letterlijk het doel van het spel? Mathijs lijkt me gewoon salt omdat hij zijn meerdere heeft moeten bekennen, dat hij dan wat probeert na te trappen naar spelers is best belachelijk
 
Bovenaan