Spotprenten

Reactiescore
1.918
sorry hoor ik vind @EquinoxDR ook een klootviool van de bovenste plank maar dit ga ik niet op het AF Verkondigen

bespreek zulke dingen in de daarvoor bedoelde discordchat aub
 
Reactiescore
1.226
Is geen interne discussie want is Pugna/BBQ tegen Pheonix die zich op delete heeft gezet terwijl die nog genoeg deff had om zichzelf te redden maar zonder volgestackd te staan blijkbaar geen zin had om beetje te deffen want de edels van Venari waren nu niet echt sterk getimed moet ik zeggen...

Zo zie je maar dat je niet sterk hoeft te timen om alsnog dorpen te pakken.

1617631758669.png
 
Reactiescore
1.237
Wat ga je nu uit je nek kletsen, ik gebruik nooit snipe this weet iedereen. Überhaupt had k al eerder in chat gezegd puur moest taggen en mobiel zetten nadien voor avond wave. Maar leuk selectieve screens. Daarbij begin jij hier op AF zwart te maken niet ik.
Hoe je bevel genoemd was was TIME THIS, dus als je denkt dat ik lul ga dan lekker eerst in de spiegel kijken. :)
 
Reactiescore
1.647
Hoe je bevel genoemd was was TIME THIS, dus als je denkt dat ik lul ga dan lekker eerst in de spiegel kijken. :)

TIME IT, en dat betekend recap plaatsen of snipe(-stacken).... Daarbij stonden er zaken time it die pas rond 19-20 aankwamen omdat dan weer def mobiel stond.... Stonden ook 5 tal dorpen op OVER EN UIT OK, niks wat gesniped moest worden toen je vv kreeg
 
Reactiescore
1.237
TIME IT, en dat betekend recap plaatsen of snipe(-stacken).... Daarbij stonden er zaken time it die pas rond 19-20 aankwamen omdat dan weer def mobiel stond.... Stonden ook 5 tal dorpen op OVER EN UIT OK, niks wat gesniped moest worden toen je vv kreeg
Leugens. :)
 
Reactiescore
736
Is geen interne discussie want is Pugna/BBQ tegen Pheonix die zich op delete heeft gezet terwijl die nog genoeg deff had om zichzelf te redden maar zonder volgestackd te staan blijkbaar geen zin had om beetje te deffen want de edels van Venari waren nu niet echt sterk getimed moet ik zeggen...

Als de edels niet strak waren getimed, waarom is er dan amper gesniped?? Nu praat ik niet over gisteren, waarbij de mannen van Pheonix de benen wagen hadden gepakt. Maar de dag ervoor is er ook bijna niets gesniped? Waar lag dat dan aan?

Daarnaast is het resultaat nog steeds dikke prima. Dus zoals Laurens zou zeggen, timen is overrated.
 
Reactiescore
43
Als de edels niet strak waren getimed, waarom is er dan amper gesniped?? Nu praat ik niet over gisteren, waarbij de mannen van Pheonix de benen wagen hadden gepakt. Maar de dag ervoor is er ook bijna niets gesniped? Waar lag dat dan aan?

Daarnaast is het resultaat nog steeds dikke prima. Dus zoals Laurens zou zeggen, timen is overrated.

Ik denk wat insomnia bedoelt dat er vandaag niet goed getimed is. Denk dat je hem verkeerd begrijpt. Hij bedoelt niet dat er tijdens de massa niet getimed is.
 
Reactiescore
166
maar hoe kan Insomnia weten dat de edels vandaag slecht getimed zijn als het account op delete staat?
Ik denk wat insomnia bedoelt dat er vandaag niet goed getimed is. Denk dat je hem verkeerd begrijpt. Hij bedoelt niet dat er tijdens de massa niet getimed is.
 
Reactiescore
270
Ik denk wat insomnia bedoelt dat er vandaag niet goed getimed is. Denk dat je hem verkeerd begrijpt. Hij bedoelt niet dat er tijdens de massa niet getimed is.

Vandaag kan wel kloppen, werden gewoon lakse groenen treinen gegooid die gewoon doorliepen, waarom zou je er dan extra tijd en moeite insteken? Beetje raar argument om aan te halen. Timings tijdens de massa waren gewoon sterk.
 
Reactiescore
2.064
hahaha hoe zou dit over iets anders gaan. wil je het volledig gesprek zien moet je bij insomnia gaan polsen. maar aangezien dit op dag van joinen van achilleus was denk ik dat het best duidelijk is. Insomnia had problemen met pugna op dat moment. ze wouden achilleus recruiten maar die hebben afgewezen en zijn pugna gejoind waarna insomnia daarnaar vraagt en rene dit antwoord geeft. vrij duidelijk. heb deze gewoon toegestuurd gekregen afgelopen weken toen achilleus pugna verliet. Maar als je naar datum gaat kijken moet je er geen tekening bijmaken waarover dit gaat.


Jari, ten eerst wil ik het erg betreuren dat er weer een screen van een privé gesprek tussen Matthijs en mij op het AF komt. Jij kan hier natuurlijk niks aan doen, maar ik zal je mijn perspectief op de situatie uitleggen.

In Pugna speelde destijds meerdere accounts waar negatieve schijnwerpers op lagen door eerdere gebeurtenissen uit vorige werelden. Zelf heb ik ook negatieve ervaringen met een aantal spelers, waardoor ik door meerdere TW'ers (waaronder Matthijs) ben aangesproken waarom wij alsnog naar Pugna gingen. Mijn uitleg was als volgt: Om met dit account een serieuze gooi te doen naar de top van de wereld is Pugna de enige oplossing. Indien er door Pugna stabs worden uitgehaald of vieze streken die worden geaccepteerd en doorgevoerd dan zullen wij als account wel leaven. Hiernaast heeft iedereen wel eens een mindere fair play actie uitgehaald waardoor we het gewoon een goede kans willen geven. Dit bedoelde ik dus met ''tussenoplossing'' wat een erg verkeerd beeld geeft op de situatie. Dit hebben wij ook aangegeven bij de join van Achilleus naar Pugna. In jouw screen is ook maar een klein stukje van het gesprek weergegeven wat echt een verkeerd beeld geeft.

Tijdens de aanwezigheid van Achilleus. in Pugna hebben wij ons voor 100% voor de stam ingezet en veel geVV'ed, met stamzaken bemoeid en geholpen. Hiernaast heb ik bijna al mijn massa plannen met een gedeelte van de spelers gedeeld. Dit zou ik nooit doen voor een ''tussenstap''. Menig TW speler kent mij ook als een erg fair play iemand, die nooit zomaar gebruik zou maken van een tussenstap.

Jammer dat je het zo heb opgevat, is misschien ook mijn fout uit de verwoording naar Matthijs toe. Echter mis je echt een gedeelte van het gesprek en de intentie van de woorden. Sorry als je het zo moet opvatten.

Ik hoop dat je me gelooft, en zo niet jammer. Je bent een goede gast en heb gewoon respect voor je hoe je het hebt gedaan. Ik hoop dat ik je nog ergens mag tegen komen. @bruh-ikke
 
Reactiescore
130
Ik denk wat insomnia bedoelt dat er vandaag niet goed getimed is. Denk dat je hem verkeerd begrijpt. Hij bedoelt niet dat er tijdens de massa niet getimed is.
Nee ik heb vv tijdens de massa gisteren ook even gehad ;) dus ik bedoel wel degelijk tijdens de massa...
Account stond op delete en heb savonds gevraagd om van delete te halen en me vv te geven. Daarbij heb ik de timings gezien en die waren uitermate slecht.
Groene treintjes achter 1 clear.... dat zijn telkens 200MS om in te snippen plus clear die soms nog eens 100MS voor het treintje stond.... Dan noem ik dat slecht getimed...
 
Reactiescore
130
maar hoe kan Insomnia weten dat de edels vandaag slecht getimed zijn als het account op delete staat?
Vandaag kan wel kloppen, werden gewoon lakse groenen treinen gegooid die gewoon doorliepen, waarom zou je er dan extra tijd en moeite insteken? Beetje raar argument om aan te halen. Timings tijdens de massa waren gewoon sterk.
Ik heb het over gisterenavond, edels waren zeer slecht getimed zaten op veel plekken 100/200MS tussen om te snipen...
 
Reactiescore
903
Als je toen al wist dat het op delete stond dan probeer je niet alles in dezelfde seconden te krijgen ;)
En als het dan alsnog zo easy was hoezo hark je dan nog steeds zoveel dorpen binnen? Was dan een kleine moeite om te snipen toch
 
Bovenaan