Spotprenten

Reactiescore
736

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Timen is overrated jongens, die edelspammassa's deffen is gewoon ook geluk hebben met je snipes. Denk je echt dat ik denk dat ik succesvol def puur omdat ik strak kan timen?? Dat zou wel sneu zijn.
 
Reactiescore
736
Timen is overrated jongens, die edelspammassa's deffen is gewoon ook geluk hebben met je snipes. Denk je echt dat ik denk dat ik succesvol def puur omdat ik strak kan timen?? Dat zou wel sneu zijn.

Def jij ooit succesvol dan??
 
Reactiescore
2.064
1614866308164.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Reactiescore
260
Terug naar de planningen met pen en papier!! Gaat allemaal veels te makkelijk tegenwoordig, edelplanning een paar uur voor aankomst pas maken..... Vroeger was alles beter!!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
je doet alsof mensen vroeger edelplanningen maakten? ff normaal doen :p
 
Reactiescore
490
1614867061295.png
 
Reactiescore
634
je doet alsof mensen vroeger edelplanningen maakten? ff normaal doen :p

Even zonder verdere gekkigheid.
Mij gaat het enkel en puur om dat een gedeelte van spel niet door een script vervangen mag worden.

Indien zo een script wel verbetering brengt, laat het dan door Inno vergoeden en inbouwen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Je hebt gelijk hoor, dat zou zeker niet moeten verbeterd worden door een script. Ik ben het eens dat scripts enkel ondersteunend moeten werken in plaats van verbeterend. Dat bottenkraker script is fijn enzo, maar gaat je nooit een betere twer maken.
 
Reactiescore
7.931
Ze kunnen het heel simpel oplossen door edellimiet per account naar max 50 of 75 te gooien. Je kan dan meppen wat je wilt maar je zal en blijft altijd 50-75 vrije edels houden. Kleine aanpassing in de code en klaar, kan iedereen de scripts behouden en is de edelspam techniek verleden tijd + offensieve en defevensieve acties weer wat in verhouding.
 
Bovenaan