Spotprenten

Reactiescore
2.433
Reactiescore
2.433
Zat ik maar vanaf 9, was ik iig uitgeslapen geweest. 7u ging mijn wekker. Iets waar mn stamgenoten van kunnen leren
Shit happens. Maar AT zo een debiel groot (dubbel)front geven is ook gewoon vragen om problemen
 
Reactiescore
383
Shit happens. Maar AT zo een debiel groot (dubbel)front geven is ook gewoon vragen om problemen

Nja over de verdeling ga ik me niet uitlaten aangezien ik geen onderdeel was van die gesprekken. Daarentegen liggen de phalanxen van House ook dramatisch dus vind ik dat geen eerlijk argument.
En iknow dat je daar ook geen onderdeel van was
 
Reactiescore
2.433
Nja over de verdeling ga ik me niet uitlaten aangezien ik geen onderdeel was van die gesprekken. Daarentegen liggen de phalanxen van House ook dramatisch dus vind ik dat geen eerlijk argument.
En iknow dat je daar ook geen onderdeel van was
Iemand zo een moordend front geven is gewoon absurd, denk een mix van zelfoverschatting en wel heel graag die rang 1 willen.
Phalanxen van House zijn zeker dramatisch. Komt wellicht ook door de nood om snel alles te moeten neerleggen voor de eindstrijd (als ik hoor dat Gaatje de NAP eerder opzegde). Ook het feit dat House niet de luxe had om meerdere (kwalitatieve) accounts noord of zuid te recruiten werkt dit natuurlijk in de hand.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
383
Iemand zo een moordend front geven is gewoon absurd, denk een mix van zelfoverschatting en wel heel graag die rang 1 willen.
Phalanxen van House zijn zeker dramatisch. Komt wellicht ook door de nood om snel alles te moeten neerleggen voor de eindstrijd (als ik hoor dat Gaatje de NAP eerder opzegde). Ook het feit dat House niet de luxe had om meerdere (kwalitatieve) accounts noord of zuid te recruiten werkt dit natuurlijk in de hand.

Je hoeft mij de waarheid niet te vertellen Zidan. Mosterd na de maaltijd. Als ik zelf die keuzes kon maken had het ook niet zo gelegen naar mijn mening.
Begrijp ook volkomen waarom de phalanxen van House niet lekker liggen. Het eerder opzeggen van de NAP kwam naar mijn weten door de stroeflopende gesprekken tussen de leidingen en spelers die ongeduldig en verveeld (en dus inactief) raakten. Alleen aangezien ik op een oud Trump account speel is daar van mijn kant uit weinig kritiek op.
 
Bovenaan