Spotprenten

Reactiescore
15
Dus als ik het goed begrijp:

House valt Supergirl tijdens de nacht aan > Supergirl heeft geen zin om te deffen en stuurt House voor een deal > House vindt deze deal maar niets en valt gewoon verder aan > Trump vindt dat Supergirl hen stabt en dat House moet stoppen met aanvallen en dat ze anders meewerken aan een stab

Beseffen jullie zelf hoe belachelijk dit klinkt? Het is jullie probleem dat Supergirl jullie stabt, niet het onze. Wij willen gewoon dorpen edelen van de vijand.

Lees mijn bericht mss nog eens. Avond voor het stabben willen stamleden vv doen. Er komt dan al geen respons meer. Dag zelf zijn er nog meer die willen helpen en we worden gewoon genegeerd en zien we ineens dat alle frontstacks min of meer ongeschonden teruglopen. Met afgeven van vv ipv een deal met house te bespreken hadden verliezen minimaal geweest wat voor iedereen het spelplezier zou bevorderen. Wat niet inhoudt dat house niet mocht edelen, dat wordt nergens gezegd. Echter klagen we hier aan dat house deze stab faciliteert door de deal te bespreken en meteen nog meer edels te gaan sturen want er komt toch geen tegenstand.
 
Reactiescore
941
Lees mijn bericht mss nog eens. Avond voor het stabben willen stamleden vv doen. Er komt dan al geen respons meer. Dag zelf zijn er nog meer die willen helpen en we worden gewoon genegeerd en zien we ineens dat alle frontstacks min of meer ongeschonden teruglopen. Met afgeven van vv ipv een deal met house te bespreken hadden verliezen minimaal geweest wat voor iedereen het spelplezier zou bevorderen. Wat niet inhoudt dat house niet mocht edelen, dat wordt nergens gezegd. Echter klagen we hier aan dat house deze stab faciliteert door de deal te bespreken en meteen nog meer edels te gaan sturen want er komt toch geen tegenstand.

Dat snap ik allemaal, en ik begrijp dat het voor Trump allemaal heel kut is. Echter is het gewoon compleet onjuist dat dit het "faciliteren van een stab is". Het is gewoon logisch dat stammen profiteren van interne strubbelingen van andere stammen. Jullie worden gestabt door jullie eigen stamgenoot en House heeft daar helemaal niets mee te maken.

Maar goed, momenteel worden er toch al dingen besproken dus daar hebben jullie dan wel weer geluk. Persoonlijk vind ik het vooral sneu dat House hier wordt neergezet als een stam die vies speelt. Dat is gewoon compleet onwaar.
 

DeletedUser69389

Guest
Mooi om te zien hoe Gaatje blijkbaar de afspraken met House wilt schenden over de verdeling van Trump. Iets met een kapitein die als eerste van het schip wilt springen.

Respect aan Patrick van Tokkiptok die niet meegaat in zulke vulgaire spelletjes zoals sommige anderen zoals AT.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Mooi om te zien hoe Gaatje blijkbaar de afspraken met House wilt schenden over de verdeling van Trump. Iets met een kapitein die als eerste van het schip wilt springen.

Respect aan Patrick van Tokkiptok die niet meegaat in zulke vulgaire spelletjes zoals sommige anderen zoals AT.
Komt mister vulgair himself ook weer hoor... zullen we allemaal gewoon kalm blijven en er een leuke endgame van maken nu Trump uitelkaar knalt.

Niemand joined gaatje voorlopig, massas gaan gewoon door en Martijn zou uberhaupt geen forum account meer mogen hebben.
 

DeletedUser69389

Guest
Komt mister vulgair himself ook weer hoor... zullen we allemaal gewoon kalm blijven en er een leuke endgame van maken nu Trump uitelkaar knalt.

Niemand joined gaatje voorlopig, massas gaan gewoon door en Martijn zou uberhaupt geen forum account meer mogen hebben.
Het is niet zo dat House en Gaatje bepaald hadden dat allebei de stammen twee accounts zouden recruiten, maar dat jullie drie accounts willen recruiten en er is geprobeerd om de rest als intern te regelen? Gaatje zelf kan ik het overigens niet zozeer kwalijk nemen. Het is met name mensen zoals Pieter te verwijten. Grote mond hebben over mensen van Oelewapper en co, maar gisteren nog lopen lullen over de toekomst en dingen te regelen. Vanmorgen dit prive melden en de stam daar nog niet over informeren.
 
Reactiescore
1.363
Kansloos antwoord op een serieuze vraag, tot zover de beschuldigingen.
Ik ga geen antwoord geven op lui die ik niet ken. Logisch toch? En t antwoord kun je al nalezen ergens xD.
 
Reactiescore
1.363
Komt mister vulgair himself ook weer hoor... zullen we allemaal gewoon kalm blijven en er een leuke endgame van maken nu Trump uitelkaar knalt.

Niemand joined gaatje voorlopig, massas gaan gewoon door en Martijn zou uberhaupt geen forum account meer mogen hebben.
Heb genoeg gelezen vally. Ik wist zelf van 0. Ik als leider vindt dit wel heel erg zielig om dat soort dingen te lezen. Dat je dan weer, omdat je wss geen goed antwoord weet Martino puur op zn "reputatie" etc af gaat zeiken zegt weer genoeg.. Beetje zwak man. Die gozer heeft afgelopen tijd hard zn best gedaan voor ons. Erg dankbaar voor. Mag ook gezegd worden.. :)
 

DeletedUser69389

Guest
Overigens nog mijn verontschuldigingen aan House. Ik gok zo met de info van nu dat de gepubliceerde informatie aan Trump erover ook niet geheel klopt en zo verdraaid is dat het sommige spelers beter uitkwam...
 
Reactiescore
1.577
Dat snap ik allemaal, en ik begrijp dat het voor Trump allemaal heel kut is. Echter is het gewoon compleet onjuist dat dit het "faciliteren van een stab is". Het is gewoon logisch dat stammen profiteren van interne strubbelingen van andere stammen. Jullie worden gestabt door jullie eigen stamgenoot en House heeft daar helemaal niets mee te maken.

Maar goed, momenteel worden er toch al dingen besproken dus daar hebben jullie dan wel weer geluk. Persoonlijk vind ik het vooral sneu dat House hier wordt neergezet als een stam die vies speelt. Dat is gewoon compleet onwaar.

wat maak je je druk blond
 
Reactiescore
1.694
Dat snap ik allemaal, en ik begrijp dat het voor Trump allemaal heel kut is. Echter is het gewoon compleet onjuist dat dit het "faciliteren van een stab is". Het is gewoon logisch dat stammen profiteren van interne strubbelingen van andere stammen. Jullie worden gestabt door jullie eigen stamgenoot en House heeft daar helemaal niets mee te maken.

Maar goed, momenteel worden er toch al dingen besproken dus daar hebben jullie dan wel weer geluk. Persoonlijk vind ik het vooral sneu dat House hier wordt neergezet als een stam die vies speelt. Dat is gewoon compleet onwaar.

Blond , ik word hier heel verdrietig van. Om een VF'er deze onzin te zien posten. Hou op!
 
Bovenaan