Spotprenten

DeletedUser69389

Guest
Willens en wetens meewerkt? graag wat meer uitleg?
Een Supergirl die de hulp aanbiedingen van Trump negeert en ondertussen dorpen afgeeft aan House. Pieter van AT heeft de stam House hierover geïnformeerd. Maar erover praten om tot een serieuze oplossing te komen ho maar.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210310-200747_Discord.jpg
    Screenshot_20210310-200747_Discord.jpg
    174,2 KB · Weergaven: 90
Reactiescore
487
Een Supergirl die de hulp aanbiedingen van Trump negeert en ondertussen dorpen afgeeft aan House. Pieter van AT heeft de stam House hierover geïnformeerd. Maar erover praten om tot een serieuze oplossing te komen ho maar.

Naar mijn weten had gentlemen vannacht blitz op supergirl gedaan, waar supergirl helemaal niks tegen deed en daarna kwam dit bericht, (waren toen al redelijk veel treintjes onderweg)
 
Reactiescore
2.433
Best triest ja
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Niet Gaatje??

Supergirl flop
 
Reactiescore
15
De spelers van SG hadden de mogelijkheid om vv te sturen aan stamgenoten zoals ze gisterenavond nog gevraagd hadden met positieve respons. Maar ze besloten niets meer van zich te laten horen en de stam te stabben waarna house nadat dit gemeld is toch maar mooi blijft edelen. Zeer triest dit en gaat het spelplezier voor iedereen wegnemen.

Mvg,
Manuel
Team Don Carlos
 

DeletedUser69389

Guest
De spelers van SG hadden de mogelijkheid om vv te sturen aan stamgenoten zoals ze gisterenavond nog gevraagd hadden met positieve respons. Maar ze besloten niets meer van zich te laten horen en de stam te stabben waarna house nadat dit gemeld is toch maar mooi blijft edelen. Zeer triest dit en gaat het spelplezier voor iedereen wegnemen.

Mvg,
Manuel
Team Don Carlos
Ter aanvulling. Ook vandaag meermaals en spelers die hadden aangeboden om over te stappen naar het account desnoods. Voordat dit alles concreet bekend werd. Tot op heden 0 respons op ontvangen. Behalve geen vertrouwen in.
 
Reactiescore
1.228
Supergirl die dorpen verliest is sowieso al niets speciaals dus ik zou het verschil niet zien tussen een stab of echte overnames.
 
Reactiescore
54
Naar mijn weten had gentlemen vannacht blitz op supergirl gedaan, waar supergirl helemaal niks tegen deed en daarna kwam dit bericht, (waren toen al redelijk veel treintjes onderweg)
Er is voor vandaag meerdere malen aangegeven vv te willen doen vanuit trump. In plaats daarvan is alle os terug gestuurd en kregen we om en nabij een uur later die screen.

edit: de screen die we kregen is van een uur of 1/2 voor het leeg zetten.
 
Reactiescore
941
Dus als ik het goed begrijp:

House valt Supergirl tijdens de nacht aan > Supergirl heeft geen zin om te deffen en stuurt House voor een deal > House vindt deze deal maar niets en valt gewoon verder aan > Trump vindt dat Supergirl hen stabt en dat House moet stoppen met aanvallen en dat ze anders meewerken aan een stab

Beseffen jullie zelf hoe belachelijk dit klinkt? Het is jullie probleem dat Supergirl jullie stabt, niet het onze. Wij willen gewoon dorpen edelen van de vijand.
 
Reactiescore
3.536
Je mag je natuurlijk altijd inleven in ongelukkige situaties van een andere stam ook al hoeft dit niet. Het feit jullie wel al gewoon aanvielen spreekt wel in jullie voordeel.

Mss tot een deal komen 50/50 verdelen ect.
 

Deleted User - 487965883

Guest
Motivatie was al vrij laag na de vele stabs vanuit House. Overigens logde ook al voor de Incs niemand meer, en was ik bij aankomst lekker aan t verhuizen. Quitten vanaf de actie er aan kwam lijkt natuurlijk precies op wat we eerder al hebben laten zien


Ik leg je wel uit een keer.
House heeft idd weer de zoveelste stab gedaan..

graag verduidelijking van deze accusaties.
 
Bovenaan