Spotprenten

Reactiescore
3.583
hoe is een cf recruiten midden in gaatje geen uitdaging ?

Als ze het account niet recruiten gaat hij kansloos dood. Als ze hem recruiten wss ook op termijn maar zal het meer moeite kosten. M.a.w Maai heeft niets te verliezen in het opzicht het eigenlijk al verloren is betreffende dat account dan.
 

Deleted User - 81360

Guest
Als ze het account niet recruiten gaat hij kansloos dood. Als ze hem recruiten wss ook op termijn maar zal het meer moeite kosten. M.a.w Maai heeft niets te verliezen in het opzicht het eigenlijk al verloren is betreffende dat account dan.
Veel Def
 
Reactiescore
206
Ach, er is waarschijnlijk ook heel veel def beschikbaar - er staat toch nog een NAP met Gaatje begreep ik. Maai kan zich dus helemaal leegzetten op Grizzly.
Dat maakt het wegspelen voor Gaatje natuurlijk wel een stuk lastiger en is een aardige compensatie gezien hun ligging.

Uiterst achterbakse en gemakkelijke streek van Maai om Gaatje wat langer te rekken en bezig te houden van andere zaken lijkt mij.

Hooguit moet Maai nog wat def bij Oelewapper kwijt, maar dat zal ook in aanzienlijk mindere mate nog nodig zijn nu schat ik.
Zullen zich theoretisch nu met veel accounts leeg kunnen zetten me dunkt.
 

Deleted User - 81360

Guest
Ach, er is waarschijnlijk ook heel veel def beschikbaar - er staat toch nog een NAP met Gaatje begreep ik. Maai kan zich dus helemaal leegzetten op Grizzly.
Dat maakt het wegspelen voor Gaatje natuurlijk wel een stuk lastiger en is een aardige compensatie gezien hun ligging.

Uiterst achterbakse en gemakkelijke streek van Maai om Gaatje wat langer te rekken en bezig te houden van andere zaken lijkt mij.

Hooguit moet Maai nog wat def bij Oelewapper kwijt, maar dat zal ook in aanzienlijk mindere mate nog nodig zijn nu schat ik.
Zullen zich theoretisch nu met veel accounts leeg kunnen zetten me dunkt.
Volg je verhaal compleet behalve dat dit maai zijn schuld is.
 
Reactiescore
533
Ach, er is waarschijnlijk ook heel veel def beschikbaar - er staat toch nog een NAP met Gaatje begreep ik. Maai kan zich dus helemaal leegzetten op Grizzly.
Dat maakt het wegspelen voor Gaatje natuurlijk wel een stuk lastiger en is een aardige compensatie gezien hun ligging.

Uiterst achterbakse en gemakkelijke streek van Maai om Gaatje wat langer te rekken en bezig te houden van andere zaken lijkt mij.

Hooguit moet Maai nog wat def bij Oelewapper kwijt, maar dat zal ook in aanzienlijk mindere mate nog nodig zijn nu schat ik.
Zullen zich theoretisch nu met veel accounts leeg kunnen zetten me dunkt.
Als het een achterbakse streek is, waarom moeten ze de NAP dan nog hanteren?
Moet Gaatje dan de morraalridder zijn?

Ik zou er gewoon op losgaan,, want ik vind maar weinig redenen waarom ze dit zouden moeten aanhouden en elke vorm van uitblus-regeling zou vervallen door naar de vijand te gaan.
 
Reactiescore
57
Je kan het heel moeilijk Gaatjes schuld noemen, als MAAI het account recruit? :redface:

Ligt eraan, als je het beredeneert op de manier waarop GAATJE telkens doet dan wel. Want gaatje zegt telkens door dit van maai doen wij dit en dit. Dus door de recruits van gaatje die 360 graden om grizz heen zijn, is grizz naar maai gestapt en die hebben geaccepteerd. Schuld van gaatje dus.

Maar dat ze aanhalen dat maai overal de schuld van krijgt klopt wel, gaat niet alleen hier over haha, GAATJE is goed met de schuld richting andere schuiven
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Wat betreft het rekruteren van een account van +- 1 mil aan punten volledig in het cluster van de vijand, wat resulteert dus in een geweldig grote clusterfuck, draagt maai alle schuld. Als je ook maar een greintje van je waardigheid had willen behouden, accepteer je gewoon geen cf van 1 mil aan punten. Dat staat vast.

Wat betreft het niet-rekruteren van MrGrizzly bij Gaatje, zijn er meerdere schuldigen. Gaatje, die mogelijks zelf te weinig initiatief heeft genomen (of gewoonweg het account niet wou in de stam, wat ook begrijpelijk is). Of de accounts die van orde overgestapt zijn naar gaatje, want zij hadden wellicht moeten vragen of MrGrizzly mee wou (of ze wouden het account niet mee, wat ook weer begrijpelijk is). Of MrGrizzly zelf, dat naar verluidt geen solli heeft ingediend, waardoor het leek alsof ze doelbewust niet mee wilden.

Zoals je ziet, kunnen er meerdere redenen en schuldigen zijn voor het niet-rekruteren van MrGrizzly. Desondanks blijft Maai wel voor 100% schuldig aan het rekruteren van een gigantische cf. Dus het is niet zo dat iedereen 'steeds maar weer de schuld op Maai probeert te schuiven'.
 
Reactiescore
533
Wat betreft het rekruteren van een account van +- 1 mil aan punten volledig in het cluster van de vijand, wat resulteert dus in een geweldig grote clusterfuck, draagt maai alle schuld. Als je ook maar een greintje van je waardigheid had willen behouden, accepteer je gewoon geen cf van 1 mil aan punten. Dat staat vast.

Wat betreft het niet-rekruteren van MrGrizzly bij Gaatje, zijn er meerdere schuldigen. Gaatje, die mogelijks zelf te weinig initiatief heeft genomen (of gewoonweg het account niet wou in de stam, wat ook begrijpelijk is). Of de accounts die van orde overgestapt zijn naar gaatje, want zij hadden wellicht moeten vragen of MrGrizzly mee wou (of ze wouden het account niet mee, wat ook weer begrijpelijk is). Of MrGrizzly zelf, dat naar verluidt geen solli heeft ingediend, waardoor het leek alsof ze doelbewust niet mee wilden.

Zoals je ziet, kunnen er meerdere redenen en schuldigen zijn voor het niet-rekruteren van MrGrizzly. Desondanks blijft Maai wel voor 100% schuldig aan het rekruteren van een gigantische cf. Dus het is niet zo dat iedereen 'steeds maar weer de schuld op Maai probeert te schuiven'.
Mensen staan natuurlijk vrij om te kiezen waar ze naartoe gaan en wie ze rekruteren.
 
Reactiescore
363
Of MrGrizzly zelf, dat naar verluidt geen solli heeft ingediend, waardoor het leek alsof ze doelbewust niet mee wilden.

Zoals je ziet, kunnen er meerdere redenen en schuldigen zijn voor het niet-rekruteren van MrGrizzly. Desondanks blijft Maai wel voor 100% schuldig aan het rekruteren van een gigantische cf. Dus het is niet zo dat iedereen 'steeds maar weer de schuld op Maai probeert te schuiven'.
Na een ‘Stab’ is meestal een solli indienen niet echt een optie...? Anders was je wel meegenomen.

verder zie je mij nergens zeggen dat je niet over maai mag klagen, enkel is het wel een simpel geval oorzaak/gevolg.
 
Reactiescore
57
Wat betreft het rekruteren van een account van +- 1 mil aan punten volledig in het cluster van de vijand, wat resulteert dus in een geweldig grote clusterfuck, draagt maai alle schuld. Als je ook maar een greintje van je waardigheid had willen behouden, accepteer je gewoon geen cf van 1 mil aan punten. Dat staat vast.

Wat betreft het niet-rekruteren van MrGrizzly bij Gaatje, zijn er meerdere schuldigen. Gaatje, die mogelijks zelf te weinig initiatief heeft genomen (of gewoonweg het account niet wou in de stam, wat ook begrijpelijk is). Of de accounts die van orde overgestapt zijn naar gaatje, want zij hadden wellicht moeten vragen of MrGrizzly mee wou (of ze wouden het account niet mee, wat ook weer begrijpelijk is). Of MrGrizzly zelf, dat naar verluidt geen solli heeft ingediend, waardoor het leek alsof ze doelbewust niet mee wilden.

Zoals je ziet, kunnen er meerdere redenen en schuldigen zijn voor het niet-rekruteren van MrGrizzly. Desondanks blijft Maai wel voor 100% schuldig aan het rekruteren van een gigantische cf. Dus het is niet zo dat iedereen 'steeds maar weer de schuld op Maai probeert te schuiven'.

Heb bewijs dat UBM grizzly niet in de stam wou, maar ik wacht eerst even af wat @Unidentified Black Male. hier zelf over te zeggen heeft. Want hij roept dat die zo gul is en dat grizz een solli had moeten sturen maar dat is de grootste onzin die ik hoor sinds zij orde gerecruit hebben
 
Reactiescore
363
Heb bewijs dat UBM grizzly niet in de stam wou, maar ik wacht eerst even af wat @Unidentified Black Male. hier zelf over te zeggen heeft. Want hij roept dat die zo gul is en dat grizz een solli had moeten sturen maar dat is de grootste onzin die ik hoor sinds zij orde gerecruit hebben
@Combino Pastasaus zo zie je maar, het AF is prima om elkaar tegen elkaar op te zetten, enkel staat het vaak ver van de waarheid bij ‘slechte’ p&p.
 
Reactiescore
7
Dat is het gewoonweg niet, sorry. Er is geen enkele aanleiding voor geweest dat Maai opeens beslist een cf van 1 miljoen punten neer te leggen, volledig in het cluster van een vijandige stam. Dat kan je gewoon echt niet goed praten.

Als gaatje nooit die 3 van ORDE had gerecruit voor tegen MAAI dan was deze recruit ook nooit gebeurt dus opzich is er een 100% aanleiding losstaand van het feit of die wel of niet goed en cf is
 
Reactiescore
363
Dat is het gewoonweg niet, sorry. Er is geen enkele aanleiding voor geweest dat Maai opeens beslist een cf van 1 miljoen punten neer te leggen, volledig in het cluster van een vijandige stam. Dat kan je gewoon echt niet goed praten.
Dat beweer ik ook niet? Ik zeg alleen dat het oorzaak gevolg is en dat het continu recht praten van een daadwerkelijke Stab nou ook een beetje laag is. Hij had er nooit gelegen als gaatje niet een paar stabbende stamleden had aangenomen waardoor hij nooit een 360 had gehad. Heel veel makkelijker kan ik het niet maken.
En zeker moet er gekeken worden naar oorzaak gevolg.
 
Reactiescore
3.583
Het enige Maai tewerk brengt is een hoop miserie. Weldra gaat elke stam spelers aanspreken in de clusters van de vijanden of ze mb willen worden want waarom zou je geen mb mogen nemen in het stamcluster van je vijand als je dit wel bij recruits mag doen.

Wat Gaatje gedaan heeft is eigenlijk niets mis mee en heeft Maai bv ook al gedaan op kleinere schaal, waar leg je de grens dan. Maai kan wel onzin verhalen brengen om dit te verantwoorden, als je zo de wereld wilt instappen zal je er bedrogen uitkomen.

Alsof Gaatje ervoor moet zorgen elk individu een praktisch haalbaar overlevingskans moet hebben. Waarom hebben Maai leden pp abuse gedaan in de start waarbij het merendeel van je buren kansloos was, waarom gingen alle grote spelers in 1 stam en namen ze nog tig mbs in dienst. Hele rest omgeving bij voorbaat kansloos. Wat maakt dat grizly wel kansen had moeten krijgen en 100 den andere spelers niet.

Het is hypocriet en niet consistent.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Als gaatje nooit die 3 van ORDE had gerecruit voor tegen MAAI dan was deze recruit ook nooit gebeurt dus opzich is er een 100% aanleiding losstaand van het feit of die wel of niet goed en cf is
Maar waarom voelde Maai de nood om MrGrizzly dan te rekruteren? Er is toch niemand die gelooft dat jullie dit uit liefdadigheid hebben gedaan? Dit is doelbewust gedaan met het oog op Gaatje nog wat langer te hinderen op een erg vieze manier, immers haalt Maai er geen persoonlijk voordeel uit gezien de ligging.
 
Reactiescore
7
Maar waarom voelde Maai de nood om MrGrizzly dan te rekruteren? Er is toch niemand die gelooft dat jullie dit uit liefdadigheid hebben gedaan? Dit is doelbewust gedaan met het oog op Gaatje nog wat langer te hinderen op een erg vieze manier, immers haalt Maai er geen persoonlijk voordeel uit gezien de ligging.

Je zegt jullie? Ik speel niet eens bij maai?
 
Bovenaan