Spotprenten

Reactiescore
1.363
Reactiescore
279
Scratchmen, wat vind je er eigenlijk van dat China aan spelers om mij heen heeft gevraagd hun dorpen af te breken? Zodat ik slechtere dorpen zou moeten edelen? ;)
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.363
denk dat je tidal bedoelt die een dorp van 4000, naar 200 heeft gebracht met pp binnen 4 uur edelreis :'). jullie zijn wel stelletjes hypocrieten heb ik gemerkt hoor, MAAI boys
Leg eens uit met screenshots mn jongen :) . wat vind jij van 1001?
 
Reactiescore
279
denk dat je tidal bedoelt die een dorp van 4000, naar 200 heeft gebracht met pp binnen 4 uur edelreis :'). jullie zijn wel stelletjes hypocrieten heb ik gemerkt hoor, MAAI boys
Neehoor, ik heb het over de vraag naar Road Runner of die z'n dorpen wilde afbreken zodat ik slechtere dorpen zou krijgen ;)
 
Reactiescore
438
Dus als er een speler van je stam stopt dan geef je zijn dorpen weg aan de tegenstander of laat je hem op grijs gaan...?
Ik snap je punt niet helemaal, geen van de interns die wij (BMU) gekregen heb zijn van te voren afgesproken.
Voor het geval je het even vergeten bent; BMU is MB van Oele. Als er dan een speler in/naast me stopt en Oele heeft de edels er niet voor / ligt er niet goed voor dan edelen we, in dit geval ons account dus, de dorpen op.

Beetje raar dat je hier zo moeilijk over doet. Als jou buurman zou stoppen garandeer ik je dat jullie hem ook gewoon intern op zullen edelen.
 
Reactiescore
1.363
stopt? ik zie hem nog verder in de rim spelen hoor :') hij zal zeker over een paar weken weer stoppen en zich laten internen ? :redface:
1001?Anders ben jij irrelevant als jouw naam zijnde.
 
Bovenaan