Spotprenten

Reactiescore
2.477
Zidan, mond dicht jij xD

Soms moet je dingen tactisch aanpakken ipv impulsieve acties die idd tot de dood leiden. Nu spelen we een spel maar in real life is iedereen zo ;)
Wederom een rare reactie. Het is gewoon best triest als zo'n fusie er wordt doorgetrokken, nergens voor nodig en het trekt vooral de gehele wereld uit balans. Deze wereld bezit gewoon enorm veel potentieel met veel verschillende partijen. Als reactie hierop zijn die andere partijen gewoon genoodzaakt samen te gaan zitten wat zal uitmonden in een snelle 1v1 waar na enkele massa's al snel zal blijken wie de wereld zal binnenhalen. Kijk naar w72 Fresh!, je hebt het nota bene zelf meegemaakt. Verder geef je aan dat spelplezier primeert en de wereldwinst je weinig doet, maar zo'n recruits gaan heus niet je spelplezier ten goede doen, integendeel.
 
Reactiescore
349
Zidan aub, je weet niks van alle discussies in de stam. Ik ben zwaar tegen dit alles en wil die recruits ook niet omdat ik juist niet hetzelfde wil als 72, zelfs als een van mijn argumenten in de hele discussie gebruikt nota bene.
 
Reactiescore
32
Denk dat deze discussie bijna z'n eigen topic verdiend :eek:
 
Reactiescore
32
‘ de wereldwinst boeit me niet maar toch proppen we uitkeringen in het spel om op #1 te kunnen blijven staan. ‘ ‘ik wil een leuke wereld maar rekruteer de halve wereld en heb 50 boosters ‘

Vrij kortzichtig om te blind aan te nemen dat iemand uitkeringen hierin pompt.
Je kunt trouwens ook niet bepalen voor iemand anders hoe zij plezier zouden hebben. Je kunt makkelijk belachelijk veel PP krijgen als je met meerdere spelers gewoon PP begint te farmen of andere manieren hebt om PP te verkrijgen (plaatjes maken bv).
 
Reactiescore
279
je omschrijft hier precies MAAI, hoe zij achter leugens zich verborgen hebben gehouden:
Oelewapper in HHQ die alles van ''Roadrunner internt (zogenaamd ook gestopt is, maar gewoon doodleuk in de rim doorspeelt als DU voor MAAI :')
Jason statham in SL :')
Noo Noo stofzuiger die bij ons soliciteerde :')
je maatje diabolus interfectorum DU voor tidal :')
We hebben momenteel 0 contact met roadrunner. Deze is daadwerkelijk gestopt en speelt nu toch op een enorm laag pitje verder, maar niet voor ons ;). Daarnaast heeft China de NAP die jullie hadden met zijn stam, LT, destijds geschonden door over de lijn te edelen(hier is niks aan gedaan). Later heeft Magikarp zelfs tijdens de NAP nog een dorp van Hakboer overgenomen
 
Reactiescore
1.365
Ik recruit mad. R2W. nu bakkes houden noobs
 
Reactiescore
80
We hebben momenteel 0 contact met roadrunner. Deze is daadwerkelijk gestopt en speelt nu toch op een enorm laag pitje verder, maar niet voor ons ;). Daarnaast heeft China de NAP die jullie hadden met zijn stam, LT, destijds geschonden door over de lijn te edelen(hier is niks aan gedaan). Later heeft Magikarp zelfs tijdens de NAP nog een dorp van Hakboer overgenomen


early game : Roadrunner bouwt 10 dorpen uit, wordt def bunker en laat zich vervolgens door jou internen. ( geen samenwerking? ) :')
Denk je dat we achter onze edellijn dan blijven en jou alles laat overnemen? je denkt echt te makkelijk over het spel, alsof alles voor je gebouwd en voor ge edeld wordt. misschien teveel premades in de afgelopen werelden gespeeld en je tw skills laten liggen?

Road runner is gestopt en speelt op een traag tempo door in de rim? dat betekent niet stoppen :rolleyes: :redface:
alle oude stamgenoten van roadrunner zit wel natuurlijk bij jullie DU stam (gym boys) die jullie verder allemaal internen (blow me up)
hoef niet meer zo scheinheilig te doen hoor oelewapper, het is al duidelijk dat jullie premades zijn :')
 
Reactiescore
1.365
early game : Roadrunner bouwt 10 dorpen uit, wordt def bunker en laat zich vervolgens door jou internen. ( geen samenwerking? ) :')
Denk je dat we achter onze edellijn dan blijven en je alles laat overnemen? je denkt echt te makkelijk over tribalwars, alsof alles voor je gebouwd en voor ge edeld wordt. misschien teveel premades in de afgelopen werelden gespeeld en je tw skills laten liggen?

Road runner is gestopt en speelt op een traag tempo door in de rim? dat betekent niet stoppen :rolleyes: :redface:
alle oude stamgenoten van roadrunner zit wel natuurlijk bij jullie DU stam (gym boys) die jullie verder allemaal internen (blow me up)
hoef niet meer zo scheinheilig te doen hoor oelewapper, het is al duidelijk dat jullie premades zijn :')
Wat lul jij toch n bs zeg. Onderbouw jouw geblabber eens.
 
Reactiescore
279
early game : Roadrunner bouwt 10 dorpen uit, wordt def bunker en laat zich vervolgens door jou internen. ( geen samenwerking? ) :')
Denk je dat we achter onze edellijn dan blijven en jou alles laat overnemen? je denkt echt te makkelijk over het spel, alsof alles voor je gebouwd en voor ge edeld wordt. misschien teveel premades in de afgelopen werelden gespeeld en je tw skills laten liggen?

Road runner is gestopt en speelt op een traag tempo door in de rim? dat betekent niet stoppen :rolleyes: :redface:
alle oude stamgenoten van roadrunner zit wel natuurlijk bij jullie DU stam (gym boys) die jullie verder allemaal internen (blow me up)
hoef niet meer zo scheinheilig te doen hoor oelewapper, het is al duidelijk dat jullie premades zijn :')


Al die oude stamgenoten komen idd naar ons toe het moment dat je een NAP schend door over de afgesproken lijn te edelen, en een lid van die stam blitzt tijdens een NAP. Ook hoort roadrunner niet bij de premade
 
Bovenaan