Spotprenten

Reactiescore
903
38FAC1DA-F872-4F78-9341-C816FEE8E16A.png
Als we het dan hebben over spotprenten, dit is te lach verwekkend! Orde en Maai werken dus samen :redface:
 
Reactiescore
271
Bekijk bijlage 26164
Als we het dan hebben over spotprenten, dit is te lach verwekkend! Orde en Maai werken dus samen :redface:
ja joh zelfs met zware overmacht krijgt orde maar dorpenwinst op 1 inactief acc van de 3 accs die ze al 4 dagen lang 24 uur per dag bestoken.

dusja dan hebben ze zelfs 45 uur lopende clears van maai nodig om spelers neer te krijgen die 4x zo klein zijn als hun :p

maar suc6 want van goede aanvalstactieken heeft orde blijkbaar ook nog niet gehoord xD
wat er tot nu toe komt is gewoon lachwekkend.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
40
Wanneer komt de lijst met het meeste pp gespend en boosters laten starten? Of de meeste mb’s internen nadat je dorpen verliest aan China/sl aka Generaal Iroh & Jason
Welke verliezen van mij aan CHINA? Ik speel enkel spelers van SL weg die mijn looptijden aan jullie gevenzodat jullie er een edeltje achter kunnen plakken omdat de spelers van SL geen def meer hadden. Jullie hebben nog geen enkel dorp van mij gepakt.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
14
Als het werkelijk zo is dat Orde en Maai nog eens samenwerken dan gaat deze wereld in als 1 van de zieligste werelden ooit waar incapabele stammen samengaan om wereldwinst binnen te halen. Noem mij 1 noemenswaardige oorlog die jullie dan hebben gewonnen voor deze wereldwinst... wij wachten wel
 
Reactiescore
438
Wereld begint nu net pas écht.
Tot voorheen was het vooral accounts die clusteren.

Zelfs met het rekruteren van Gaatje zal de wereld alles behalve beslist zijn in mijn ogen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Wereld zal idd pas nu beginnen als de rest inzetten van pp, internen, rekruteren en nap afspraken maken is geweest
 
Bovenaan