Spotprenten

Reactiescore
80
Kan je vertellen dat het gewoon een grote grap is om het AF te fucken, blijkbaar goed gelukt ook nog. Mensen kennen elkaar van andere werelden blabla, laat je niet zo kennen :D

Verdienen jullie allemaal zo weinig in een jaar dan btw? @M. D. Luffy


anonymous threat heeft een stam gerekruteerd en ziet wereldwinst eindelijk in zicht
leuk je een keer blij te zien, helaas wel op de meest zieligste manier :redface:
 
Reactiescore
80
dan dat een premade zich geheel verborgen houdt en zich achter leugens en zogenaamde NAP/BG's verschuilt.


je omschrijft hier precies MAAI, hoe zij achter leugens zich verborgen hebben gehouden:
Oelewapper in HHQ die alles van ''Roadrunner internt (zogenaamd ook gestopt is, maar gewoon doodleuk in de rim doorspeelt als DU voor MAAI :')
Jason statham in SL :')
Noo Noo stofzuiger die bij ons soliciteerde :')
je maatje diabolus interfectorum DU voor tidal :')
 
Reactiescore
349
Is +/- een zelfde soort grap/opmerking als die je zelf post hé? En hoeveel je d’r in pompt idk maakt ook niet uit heb met jouw in principe no prob ofzo, vind alleen gang van zaken jammer dat het zo loopt op een wereld.

Gang van zaken is niet eens jammer meer, eerder bedroevend. Ik ben zelfs ook maar per ongeluk beland bij de premade in eerste instantie en ben van mening dat extra recruits niet zouden mogen ivm het numerieke voordeel dat we al hebben in mijn ogen en dan al helemaal krijgen.
 
Reactiescore
438
je omschrijft hier precies MAAI, hoe zij achter leugens zich verborgen hebben gehouden:
Oelewapper in HHQ die alles van ''Roadrunner internt (zogenaamd ook gestopt is, maar gewoon doodleuk in de rim doorspeelt als DU voor MAAI :')
Jason statham in SL :')
Noo Noo stofzuiger die bij ons soliciteerde :')
je maatje diabolus interfectorum DU voor tidal :')

Oelewappers waren onderdeel van de premade maar door CHINA+SL waren ze afgesplitst. Als er een deftig alternatief was geweest, of niet zo bijzonder veel support vanuit Maai, waren ze gewoon over gestapt. Ze hebben de definitieve keuze pas gemaakt toen ze al die gasten over hun heen kregen en er geen andere keuze was.

Jason Statham was geen onderdeel van de premade.

Van die Soli van Noo Noo zou ik wel meer vanaf willen weten aangezien Chris, van Noo Noo, diegene is die de premade gestart is.

DI heeft serieus max 65k punten gehad. Ga je daar nu echt moeilijk over doen? Kom op man.
(Btw zie ik dat hij enkel in stammen gezeten heeft die gelinkt waren aan de premade, 15 - 22 november zelfs in Maai aan TW stats te zien. )
 
Reactiescore
14
Bro for real, gedraag je eens heel gauw. Dit is de eerste wereld waar dit acc veel pp aan kwijt is en ja een deel is er ook van gekocht waar een shitload is gefarmd in eerdere werelden. Ik ben zelf tegen elke vorm van R2W en mijn stamgenoten weten dat ook, heb ik ook bij iedereen duidelijk gemaakt en daardoor zijn er ook zeker conflicten ontstaan.
En ik minacht niemand, ik leg gewoon uit wat er gaande is op de screen dus doe ff normaal en ga ergens anders zo praten maar niet tegen mij op deze manier.

Niet de bedoeling dat je dit zo hard opneemt AT excuses daarvoor, maar je had toch moeten weten dat je met de diplomatie van Maai en de recruits op niet veel bijval kon rekenen van de community? Ik denk dat je het wellicht ook wel anders had willen zien maar nu stevent 77 af op saaiste wereld ooit zonder oorlog of iets dergelijk. Kan je dat niet begrijpen?
 
Reactiescore
80
Gang van zaken is niet eens jammer meer, eerder bedroevend. Ik ben zelfs ook maar per ongeluk beland bij de premade in eerste instantie en ben van mening dat extra recruits niet zouden mogen ivm het numerieke voordeel dat we al hebben in mijn ogen en dan al helemaal krijgen.

''ik ben'' opeens per ongeluk beland bij de premade, hahahahhahh
wacht

hahahahahahahahhahaahahhahahahahahahahhaha
 
Reactiescore
349
Tuurlijk kan ik dat begrijpen maar zoals meerdere mensen duidelijk maken ben ik juist fel tegen nog meer recruits om het juist leuk te houden. Ik sta juist aan de kant die het niet wilt
 
Reactiescore
80
Van die Soli van Noo Noo zou ik wel meer vanaf willen weten aangezien Chris, van Noo Noo, diegene is die de premade gestart is.

Noo Noo de stofzuiger die de post is begonnen nadat hij ''gestabt was'' door CHINA? Aller eerste stab schandaal post van w77???
Die eigenlijk de premade begonnen was? Dus hoe wij al dachten dat hij een spion was. hahahahahha
Waarom dan de schandaal post? @ We like hot chicks, omdat je spion actie mislukt was? :')
 
Reactiescore
438
Naar mijn weten kwam CHINA een NAP/BG niet na?
Ben benieuwd naar de Soli die Noo Noo gedaan heeft, ik wacht rustig af tot je hem post maar tot die tijd ga ik af op wat ik weet.
 
Reactiescore
2.477
Stel en dan zeg ik stel, ik zou dat willen / het team zou dat willen heb je onze ligging gezien? Dat is niet eens realistisch want het is gewoon je eigen dood
Dus stel je stam stabt de hele wereld, blijf jij omdat het anders je dood is? Beetje foute denkwijze eerlijk gezegd.
 
Reactiescore
903
Stel en dan zeg ik stel, ik zou dat willen / het team zou dat willen heb je onze ligging gezien? Dat is niet eens realistisch want het is gewoon je eigen dood

maak je wel zieke statement ook al is het je dood:engel:
 
Reactiescore
29
Stel en dan zeg ik stel, ik zou dat willen / het team zou dat willen heb je onze ligging gezien? Dat is niet eens realistisch want het is gewoon je eigen dood

Is deze wereldwinst meer waard dan je eigen eer? Je zegt zelf dat je er tegen bent, maar toch blijf je bij maai.
 
Reactiescore
349
Dus stel je stam stabt de hele wereld, blijf jij omdat het anders je dood is? Beetje foute denkwijze eerlijk gezegd.

Zidan, mond dicht jij xD

Soms moet je dingen tactisch aanpakken ipv impulsieve acties die idd tot de dood leiden. Nu spelen we een spel maar in real life is iedereen zo ;)
 
Reactiescore
349
Is deze wereldwinst meer waard dan je eigen eer? Je zegt zelf dat je er tegen bent, maar toch blijf je bij maai.

Ik heb vrienden in Maai, dat is iets heel anders. En zolang er niks 100% rond is, is alles onzeker en overigens boeit de wereldwinst me echt niet. Wil gewoon een leuke wereld en ik probeer dat eruit te halen samen met mijn team
 
Reactiescore
195
Ik heb vrienden in Maai, dat is iets heel anders. En zolang er niks 100% rond is, is alles onzeker en overigens boeit de wereldwinst me echt niet. Wil gewoon een leuke wereld en ik probeer dat eruit te halen samen met mijn team
‘ de wereldwinst boeit me niet maar toch proppen we uitkeringen in het spel om op #1 te kunnen blijven staan. ‘ ‘ik wil een leuke wereld maar rekruteer de halve wereld en heb 50 boosters ‘
 
Bovenaan