Spotprenten

Reactiescore
1.363
Typerend dit.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Ja wegens pech in de beginfase en tijdsgebrek voor tw heb ik het zelf voorgesteld hoor ;) niks mis mee als je iemand wil helpen, iedereen doet het xoxo liever dus voor Tidal dan een stelletje stabbers helpen ;p

Tidal is zelf een stabber
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ben nu wel benieuwd hoe Tidal een stabber is
Ik weet niet precies wat Noah bedoeld, maar ik herinner me de naam Tidal wel van wat dubieuze praktijken van w70 en daarna. De Inni gang. Wil hem niet zwart maken hoor.. Misschien is het wel een ander team idk. Maar op 73 reporte die TAD continu voor van alles, compleet giswerk/ leugen puur om ons te proberen te irriteren/ naaien nav een aanvaring tussen team genoten van mij en hem. Scheen dat op 70 ook zo'n ban was aangenaaid. Denk dat we op 73 wel een keer of 5/6 tehoren hebben gekregen dat Tidal weer een report had gedaan omdat hij ons 'vermoede' van botten,boosten, wat dan ook

 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Ben nu wel benieuwd hoe Tidal een stabber is

Ga maar effe W70 forum bekijken, dan weet je genoeg. Verder is hij ook best wel goed in bans aansmeren, zoals de keer dat ik een ban kreeg omdat ik zei dat zijn vriendin geen hoer was. Kan genoeg andere verhalen vertellen over van deze menselijke variant van een afgeknipte vingernagel.
 
Reactiescore
1.363
Ik weet niet precies wat Noah bedoeld, maar ik herinner me de naam Tidal wel van wat dubieuze praktijken van w70 en daarna. De Inni gang. Wil hem niet zwart maken hoor.. Misschien is het wel een ander team idk. Maar op 73 reporte die TAD continu voor van alles, compleet giswerk/ leugen puur om ons te proberen te irriteren/ naaien nav een aanvaring tussen team genoten van mij en hem. Scheen dat op 70 ook zo'n ban was aangenaaid. Denk dat we op 73 wel een keer of 5/6 tehoren hebben gekregen dat Tidal weer een report had gedaan omdat hij ons 'vermoede' van botten,boosten, wat dan ook

Zitten andere spelers op. Dus dat kan vd baan :) Op w70 waren ze niet zo lief nee. Maarja, mads leider is ook n stabber.. Zo heb je overal wat zitten he. :)
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
676
Speelde zelf op Pony, dus weet genoeg. ;)

Heb niet het idee dat ik weet wie jij bent, maar spelen er nog meer van de Pony paardjes op 77? Ik was lid van de Pony fanclub tot de ban en wat daarna gebeurde...
 
Bovenaan