Spotprenten

Deleted User - 487965883

Guest
bedoel het feit dat stabbers deze w er mee wegkomen en mensen er mee gaan samen werken zegt wel genoeg.

Door een Gaatje en Maai fusie, wordt de rest wel geforceerd om samen te werken en als daar stabbers inzitten waar je samen mee moet werken tsja.
Dat is dan te danken aan Gaaitje.
 
Reactiescore
767
Stabbers komen er niet mee weg, gezien de topics op het AF. Bovendien hebben stabbers, zeker in de beginfase van de wereld, een veel minder grote invloed dan het doodrekruteren van een wereld. Ik spreek geen van beiden goed uiteraard. Maar jij lijkt dat wel te doen?
Door een Gaatje en Maai fusie, wordt de rest wel geforceerd om samen te werken en als daar stabbers inzitten waar je samen mee moet werken tsja.
Dat is dan te danken aan Gaaitje.

Jullie posten wel heel leuk dat er een fusie tussen gaatje en maai komt
maar komt eens met bewijs want je weet meer dan ik zelf.

Ten slotte Werkt mad al langer samen met China (bewezen stabbers) voor uberhaupt hier clowns kwamen vertellen over gaatje
 
Reactiescore
986
Jullie posten wel heel leuk dat er een fusie tussen gaatje en maai komt
maar komt eens met bewijs want je weet meer dan ik zelf.

Ten slotte Werkt mad al langer samen met China (bewezen stabbers) voor uberhaupt hier clowns kwamen vertellen over gaatje

Mad werkt helemaal niet samen met CHINA. Er werken 2 leden samen met hun ex-stamgenoten in een aanval op Oelewapper. Verder is er totaal geen samenwerking op stamniveau en heeft niemand van onze leiding contact met CHINA. Stop dus met deze onzin en focus je op de essentie knuppel.

E: En verder, moest Maai niet bezig zijn met het doodrekruteren van de wereld dan zou het helemaal niet nodig zijn om zelfs ook maar samen te werken bij een aanval op iemand. Met andere woorden: je oogst wat je zaait.
 
Reactiescore
767
E: En verder, moest Maai niet bezig zijn met het doodrekruteren van de wereld dan zou het helemaal niet nodig zijn om zelfs ook maar samen te werken bij een aanval op iemand. Met andere woorden: je oogst wat je zaait.
weet niet of je uberhaupt het gelezen wat ik heb gezegd ;) kijk dat jij nou je inside spionnetjes heb maakt mij niet uit maar dan ben je toch echt de achter de verkeerde info aan het vissen (wel sad btw) dat je het zo moet spelen, maar dankje btw de lek is ook weer boven water

dan tenslotte Mad zegt niet samen te werken maar sturen wel gezamelijk aanvallen met stabbers? en de leiding doet er niks aan vind het een beetje een zwak excuus man .
 
Reactiescore
1.365
Scheelt dat hun eigen leider zelf n vieze stabber is. Maarja, jammer dat ze zo'n gozer als leiding neerzetten.
 
Reactiescore
986
weet niet of je uberhaupt het gelezen wat ik heb gezegd ;) kijk dat jij nou je inside spionnetjes heb maakt mij niet uit maar dan ben je toch echt de achter de verkeerde info aan het vissen (wel sad btw) dat je het zo moet spelen, maar dankje btw de lek is ook weer boven water

dan tenslotte Mad zegt niet samen te werken maar sturen wel gezamelijk aanvallen met stabbers? en de leiding doet er niks aan vind het een beetje een zwak excuus man .

Je zou jezelf wel minder belachelijk maken moest je jezelf niet onmiddellijk tegenspreken. Eerst zeg je dat ik achter de verkeerde info aan het vissen ben maar daarna geef je wel toe dat het klopt want het lek is alweer boven water? Man moest ik jou zijn zou ik gewoon mijn AF account deactiveren want het is gewoon dieptriest aan het worden. Ik begin medelijden te krijgen met je?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
weet niet of je uberhaupt het gelezen wat ik heb gezegd ;) kijk dat jij nou je inside spionnetjes heb maakt mij niet uit maar dan ben je toch echt de achter de verkeerde info aan het vissen (wel sad btw) dat je het zo moet spelen, maar dankje btw de lek is ook weer boven water

dan tenslotte Mad zegt niet samen te werken maar sturen wel gezamelijk aanvallen met stabbers? en de leiding doet er niks aan vind het een beetje een zwak excuus man .
Je geeft aan dat er zogezegd slechte P&P gevoerd wordt, maar aan je reacties te zijn, heb je helemaal dit forum nog niet gelezen? Al je statements zijn al weerlegd, 2 leden van Mad vallen samen met CHINA een gezamenlijke vijand aan, dat is niet raar. Wat verwacht je dat de leiding van Mad zegt? 'Jongens, niet aanvallen, ook al is dat het beste voor jezelf. Laat Oelewapper maar gewoon groeien.' Zoiets?

Oké, je zegt verkeerde info, dus kan je mij bij deze beloven en toevertrouwen 'op papier' dat er GEEN plannen over een fusie zijn noch gaande gesprekken tussen beide leidingen zijn, noch (al dan niet informele) stemmingen en discussies binnen de stammen geweest zijn over deze eventuele fusie? Dit is immers het beeld dat je hier probeert te schetsen. Die vraag stelde ik ook al meermaals aan iemand anders, en die reageerde er 3x doelbewust niet op, tenzij jij wel wilt antwoorden?

Verder vind ik het erg jammer dat je 'de wereld doodrekruteren' probeert goed te spreken of enigszins gelijk probeert te stellen aan 'stabben aan het begin van de wereld'. Ik hoop dat je zelf inziet dat dat niet correct is?
 
Reactiescore
767
Je zou jezelf wel minder belachelijk maken moest je jezelf niet onmiddellijk tegenspreken. Eerst zeg je dat ik achter de verkeerde info aan het vissen ben maar daarna geef je wel toe dat het klopt want het lek is alweer boven water? Man moest ik jou zijn zou ik gewoon mijn AF account deactiveren want het is gewoon dieptriest aan het worden. Ik begin medelijden te krijgen met je?


Kijk sorry dat ik niet zo slim als jou ;) maar je info is verkeerd zoals (je kan lezen WAT NOGAL MOEILIJK IS ) ten 2de negeer je het feit dat je gewoon mensen gebruikt voor inside info denk dat je dan maar beter je acc op del kan gaan gooien als je zo zwak moet zijn .
Ten 2de heb ik al meerdere malen om info gevraagd en ja photoshoppen kan ik ook maar ik vind het Oprecht komisch dat jij meer weet dan de Maai leden zelf weten.


Dus als je op de man speelt ga dan alsjeblieft leren begrijpelijk lezen je komt nogal dom over :)
 
Reactiescore
767
Verder vind ik het erg jammer dat je 'de wereld doodrekruteren' probeert goed te spreken of enigszins gelijk probeert te stellen aan 'stabben aan het begin van de wereld'. Ik hoop dat je zelf inziet dat dat niet correct is?
Je beweert hier weer dat die fusie er komt vind dit op recht lachwekkend.

Ten 2de als jij goedkeurt dat ze met stabbers samenwerken moet je vooral niet hypocriet gaan janken over een R2W (hier heb ik het over de leiding van Mad.)

maar mensen kunnen nogal moeilijk in de spiegel kijken en zijn er bij de kippen bij als het over een andere gaat :)
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
@Chicago Blackhawks
Oké, je zegt verkeerde info, dus kan je mij bij deze beloven en toevertrouwen 'op papier' dat er GEEN plannen over een fusie zijn noch gaande gesprekken tussen beide leidingen zijn, noch (al dan niet informele) stemmingen en discussies binnen de stammen geweest zijn over deze eventuele fusie? Dit is immers het beeld dat je hier probeert te schetsen.
Gelieve hierop antwoord te geven, je stamgenoot (?) negeerde dit ook al.
 
Reactiescore
986
Kijk sorry dat ik niet zo slim als jou ben ;) maar je info is verkeerd zoals (je kan lezen WAT NOGAL MOEILIJK IS ) ten 2de negeer je het feit dat je gewoon mensen gebruikt voor inside info denk dat je dan maar beter je acc op del kan gaan gooien als je zo zwak moet zijn .
Ten 2de heb ik al meerdere malen om info gevraagd en ja photoshoppen kan ik ook maar ik vind het Oprecht komisch dat jij meer weet dan de Maai leden zelf weten.


Dus als je op de man speelt ga dan alsjeblieft leren begrijpelijk lezen je komt nogal dom over :)

OK, aangezien mijn info verkeerd is ga ik jou de vraag dan maar persoonlijk stellen:

Kun je bevestigen dat er momenteel vergevorderde gesprekken zijn tussen Maai en Gaatje over een fusie?

Edit: antwoorden op Combino zijn vraag dus aub.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
hoef ik geen antwoord op te geven want met stabbers samenwerken is ook verantwoordelijk ;)
Probeer eens niet de vraag te ontwijken door de situatie op iets anders te reflecteren? Ja, ik geef gewoon toe dat CHINA gestabbed heeft in het verleden en dat ik het vaak niet eens ben met de posts van Too Hot For This Planet, maar nood breekt wet, zeker als het dient om een gezamenlijke vijand weg te krijgen. 'Amicus meus, inimicus inimici mei': we zijn dus niet bevriend met CHINA, we hebben gewoon een gezamenlijke vijand.

Nu dit uit de weg is, kan je dan wel reageren op mijn vraag? Ik hoop dat je beseft dat het niet goed overkomt dat je klaagt over 'achter info vissen' en fake news als het ware, als je heel gemakkelijk alle geruchten in de kiem kunt smoren door antwoord op mijn vraag te geven. En dat jij en die stamgenoot (?) van je dat niet doen, wekt gewoon argwaan op. Dus bij deze, nogmaals:
dus kan je mij bij deze beloven en toevertrouwen 'op papier' dat er GEEN plannen over een fusie zijn noch gaande gesprekken tussen beide leidingen zijn, noch (al dan niet informele) stemmingen en discussies binnen de stammen geweest zijn over deze eventuele fusie? Dit is immers het beeld dat je hier probeert te schetsen.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
@Combino Pastasaus

ik denk dat je dan bij @materlotti wezen die heeft namelijk alle info :) en daar heb je ook gelijk je antwoord ;)
Negeer mijn vraag niet. Ik stel bewust de vraag aan JOU, JIJ beschuldigt me van 'achter info vissen', JIJ kan dit in de kiem smoren, JIJ kan bewijzen dat er niets van waar is. Ik trek bewust geen conclusies uit het feit dat je de vraag negeert, omdat ik anders toch maar weer het verwijt naar m'n hoofd geslingerd krijg dat ik onjuiste dingen zeg.
Als het absoluut niet waar is, waarom kan je dan niet gewoon zeggen 'dat is correct, wij hebben geen gesprekken (gehad), de fusie komt er nu niet en in de toekomst ook niet'?
 
Reactiescore
767
begrijpelijk lezen is moeilijk of niet?
als mensen hier roepen dat ze bewijs hebben ect mogen ze met screentjes komen ;)
 
Bovenaan