Spotprenten

Reactiescore
5.593
Ik heb een nieuwe uitdaging gevonden, de crush van @Rob.

tot ziens kameraden van 76
 
Reactiescore
3.540
Je verwacht antwoord na zo'n sneer? Speciaal voor jou gaan we full def. Gl hf.

Niet perse een sneer naar de kwaliteit van de bespelers die aanvallen hebben gegooid, eerder een mening over hoe weinig potentie er vandaag was. Ik snap natuurlijk ook dat het 'roeien met de riemen die je hebt' is als Tyrant zijnde, en dat er niet veel spelers meer over zijn die nog zin hebben om een goede massa in elkaar te timmeren.

Aangezien dat niet duidelijk over kwam dan bij deze even een paar dingen die mis zijn gegaan, en waardoor ik het een verlepte bruine bijlen massa noemde:

- De landdatum van deze massa was te vroeg, of de interne communicatie omtrent builds is mis gegaan. De volgende Salt massa is nog een tijd niet aan de horizon te bekennen, en gezien onze historie was deze ook nog niet te verwachten voor Tyrant. Er was beter uitgesteld door Tyrant, aangezien de builds voor bruine bijlen op een paar uitzonderingen na niet op orde waren. Van REOL kregen we een paar mooie klappers met 3500 lc 900 bb en 500 ram, daar knal je zo door een paar niets vermoedende stacks heen. Echter, als je 2-3 van dit soort aanvallen op een dorp krijgt, en vervolgens bruine bijlen met 2000 bijl 2400 lc 100 rammen, dan is dat pure verspilling want dat haalt echt geen reet uit op een stack. Dus iets meer tijd nemen om de builds om te gooien was hier imo een goede zet geweest.

- De bezetting van de accounts was weer ondermaats waardoor er veel edels niet gegooid zijn, of spelers die zowel een VV moesten nemen als hun eigen account bespelen, waardoor de timings minder optimaal werden. Hier is natuurlijk minder aan te doen dan mijn vorige punt, gezien de huidige situatie op deze wereld. In totaal liepen er misschien 600-700 edels op heel Salt, terwijl het een veilige aanname is dat Tyrant er minstens 1500 zou kunnen ophoesten (100-150 per account is hier de aanname, en er zijn vast accounts die tussen de 200 en 300 edels hebben).

- Een aantal accounts hadden niet eens boosters aan staan. Geen off vlaggen, geen off boosters, helemaal niks. Uiterst zonde en dit heeft oprecht veel def gescheeld aan onze kant.

- Dan als laatst, deze massa was gedoemd te mislukken gezien de kwantiteit, activiteit, en (durf ik het te zeggen?) kwaliteit van Salt. Zo'n massa kun je een ondermaatse stam nog mee verrassen, maar Salt staat er momenteel gewoon te goed voor om nog iets tegen in te kunnen brengen. Wij als stam hebben dit bruine bijlen idee volledig uitgewerkt door Joachim in de ijskast liggen, omdat er onenigheid was in de stam of we wel op deze manier wilden winnen. Deze uitwerking las ik voor de eerste keer door, en ik dacht oprecht, hier is geen houden aan. Gecombineerd met edelspam, een goede bruine bijlen massa is gewoon ongelofelijk lastig te deffen (net zo lastig alsof je überhaupt helemaal geen toren zou hebben) en uit vrees dat dit permanente meta zou worden op torenwerelden hebben we dit plan niet uitgevoerd. Wat wij vandaag over ons heen kregen voelde als een slap aftreksel van "what could have been".

Verder wil ik nogmaals mijn oprechte complimenten geven aan de strijders die nog niet hebben opgegeven, en door zijn gegaan tot het bittere eind. Er nog een massa uit persen terwijl alles tegen zit, en je al op -5 staat voordat de massa zelfs is geland toont een hele hoop doorzettingsvermogen. Verder hebben we zelfs af en toe een paar zeldzaam mooie times gezien, dus het was niet overal drama. Ik ben hier niet gekomen om Tyrant te schoppen terwijl het al op de grond ligt en met de witte vlag aan het zwaaien is, dus sorry als mijn bericht zo over kwam Steven.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.918
Niet perse een sneer naar de kwaliteit van de bespelers die aanvallen hebben gegooid, eerder een mening over hoe weinig potentie er vandaag was. Ik snap natuurlijk ook dat het 'roeien met de riemen die je hebt' is als Tyrant zijnde, en dat er niet veel spelers meer over zijn die nog zin hebben om een goede massa in elkaar te timmeren.

Dat was ook de insteek, roeien met de riempjes die nog aan het zinkende schip hingen.

- De landdatum van deze massa was te vroeg, of de interne communicatie omtrent builds is mis gegaan. De volgende Salt massa is nog een tijd niet aan de horizon te bekennen, en gezien onze historie was deze ook nog niet te verwachten voor Tyrant. Er was beter uitgesteld door Tyrant, aangezien de builds voor bruine bijlen op een paar uitzonderingen na niet op orde waren. Van REOL kregen we een paar mooie klappers met 3500 lc 900 bb en 500 ram, daar knal je zo door een paar niets vermoedende stacks heen. Echter, als je 2-3 van dit soort aanvallen op een dorp krijgt, en vervolgens bruine bijlen met 2000 bijl 2400 lc 100 rammen, dan is dat pure verspilling want dat haalt echt geen reet uit op een stack. Dus iets meer tijd nemen om de builds om te gooien was hier imo een goede zet geweest.

Klopt helemaal, er is gekozen om een snelle massa op te zetten omdat een groot gross van de spelers een week geleden er de brui aan wilde geven. En eerlijk, hier zat ik zelf ook bij. Justin kwam met het idee om dan toch een alles of niet massa op te zetten. Dit was het resultaat. Op papier en alle moeite die Justin er heeft ingestopt, keurig. Zoals je hieronder ook al aangeeft, de bezetting was ondermaats. Ik denk dat er ongeveer 10 spelers waren die alles gestuurd hebben. Het haalt ook geen reet uit nee, klopt helemaal. Het was dit of het eerste account was nu grijs geweest.

- De bezetting van de accounts was weer ondermaats waardoor er veel edels niet gegooid zijn, of spelers die zowel een VV moesten nemen als hun eigen account bespelen, waardoor de timings minder optimaal werden. Hier is natuurlijk minder aan te doen dan mijn vorige punt, gezien de huidige situatie op deze wereld. In totaal liepen er misschien 600-700 edels op heel Salt, terwijl het een veilige aanname is dat Tyrant er minstens 1500 zou kunnen ophoesten (100-150 per account is hier de aanname, en er zijn vast accounts die tussen de 200 en 300 edels hebben).
- Een aantal accounts hadden niet eens boosters aan staan. Geen off vlaggen, geen off boosters, helemaal niks. Uiterst zonde en dit heeft oprecht veel def gescheeld aan onze kant.

Die aanname is helemaal juist, het had gekunt. Mensen moeten het dan wel sturen, helaas, die zijn er niet en heb ik niet kunnen vinden.

- Dan als laatst, deze massa was gedoemd te mislukken gezien de kwantiteit, activiteit, en (durf ik het te zeggen?) kwaliteit van Salt. Zo'n massa kun je een ondermaatse stam nog mee verassen, maar Salt staat er momenteel gewoon te goed voor om nog iets tegen in te kunnen brengen. Wij als stam hebben dit bruine bijlen idee volledig uitgewerkt door Joachim in de ijskast liggen, omdat er onenigheid was in de stam of we wel op deze manier wilden winnen. Deze uitwerking las ik voor de eerste keer door, en ik dacht oprecht, hier is geen houden aan. Gecombineerd met edelspam, een goede bruine bijlen massa is gewoon ongelofelijk lastig te deffen (net zo lastig alsof je überhaupt helemaal geen toren zou hebben) en uit vrees dat dit permanente meta zou worden op torenwerelden hebben we dit plan niet uitgevoerd. Wat wij vandaag over ons heen kregen voelde als een slap aftreksel van "what could have been".

Verder wil ik nogmaals mijn oprechte complimenten geven aan de strijders die nog niet hebben opgegeven, en door zijn gegaan tot het bittere eind. Er nog een massa uit persen terwijl alles tegen zit, en je al op -5 staat voordat de massa zelfs is geland toont een hele hoop doorzettingsvermogen. Verder hebben we zelfs af en toe een paar zeldzaam mooie times gezien, dus het was niet overal drama. Ik ben hier niet gekomen om Tyrant te schoppen terwijl het al op de grond ligt en met de witte vlag aan het zwaaien is, dus sorry als mijn bericht zo over kwam Steven.

Eens. Maar zoals eerder aangehaald, de actieve kern (10 man) wilde nog eenmaligs wat opzetten. Nu is het klaar.

Elk account zal nu wel doen wat hij zelf wilt. Gefeliciteerd met de winst.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
@Cacturne wrm doe je zo stoer maar heb je bijna alle pp die we op 78 nodig hebben er door geknald op 76 ???
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Weet niet waarover je praat maar ok weird flex
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Rob is niet voor niets een bouwvakker, die bouwt nou eenmaal wat sneller gebouwen dan anderen hier.
Ontwijk men vraag niet?????????????????????????????
 
Reactiescore
3.540
Ontwijk men vraag niet?????????????????????????????

ik ga nu de aandacht verleggen met een grappig gifje over hoe ik je vragen ontwijk

8KUcqy4.gif
 
Reactiescore
193
Gefeliciteerd met de wereldwinst Salt, dik verdiend. Ik heb gedaan wat ik kon en je haalt heel wat goede pijnpunten aan @Cacturne, gaan allemaal op voor mij ook.

Valt niet veel meer over te zeggen, denk ik. Heb in ieder geval in die paar weken toch wat nieuwe zaken bijgeleerd over de torenwereld-meta en dat kan alleen maar nuttig zijn in de toekomst :smile:.
 
Reactiescore
1.647
Niet perse een sneer naar de kwaliteit van de bespelers die aanvallen hebben gegooid, eerder een mening over hoe weinig potentie er vandaag was. Ik snap natuurlijk ook dat het 'roeien met de riemen die je hebt' is als Tyrant zijnde, en dat er niet veel spelers meer over zijn die nog zin hebben om een goede massa in elkaar te timmeren.

Aangezien dat niet duidelijk over kwam dan bij deze even een paar dingen die mis zijn gegaan, en waardoor ik het een verlepte bruine bijlen massa noemde:

- De landdatum van deze massa was te vroeg, of de interne communicatie omtrent builds is mis gegaan. De volgende Salt massa is nog een tijd niet aan de horizon te bekennen, en gezien onze historie was deze ook nog niet te verwachten voor Tyrant. Er was beter uitgesteld door Tyrant, aangezien de builds voor bruine bijlen op een paar uitzonderingen na niet op orde waren. Van REOL kregen we een paar mooie klappers met 3500 lc 900 bb en 500 ram, daar knal je zo door een paar niets vermoedende stacks heen. Echter, als je 2-3 van dit soort aanvallen op een dorp krijgt, en vervolgens bruine bijlen met 2000 bijl 2400 lc 100 rammen, dan is dat pure verspilling want dat haalt echt geen reet uit op een stack. Dus iets meer tijd nemen om de builds om te gooien was hier imo een goede zet geweest.

- De bezetting van de accounts was weer ondermaats waardoor er veel edels niet gegooid zijn, of spelers die zowel een VV moesten nemen als hun eigen account bespelen, waardoor de timings minder optimaal werden. Hier is natuurlijk minder aan te doen dan mijn vorige punt, gezien de huidige situatie op deze wereld. In totaal liepen er misschien 600-700 edels op heel Salt, terwijl het een veilige aanname is dat Tyrant er minstens 1500 zou kunnen ophoesten (100-150 per account is hier de aanname, en er zijn vast accounts die tussen de 200 en 300 edels hebben).

- Een aantal accounts hadden niet eens boosters aan staan. Geen off vlaggen, geen off boosters, helemaal niks. Uiterst zonde en dit heeft oprecht veel def gescheeld aan onze kant.

- Dan als laatst, deze massa was gedoemd te mislukken gezien de kwantiteit, activiteit, en (durf ik het te zeggen?) kwaliteit van Salt. Zo'n massa kun je een ondermaatse stam nog mee verrassen, maar Salt staat er momenteel gewoon te goed voor om nog iets tegen in te kunnen brengen. Wij als stam hebben dit bruine bijlen idee volledig uitgewerkt door Joachim in de ijskast liggen, omdat er onenigheid was in de stam of we wel op deze manier wilden winnen. Deze uitwerking las ik voor de eerste keer door, en ik dacht oprecht, hier is geen houden aan. Gecombineerd met edelspam, een goede bruine bijlen massa is gewoon ongelofelijk lastig te deffen (net zo lastig alsof je überhaupt helemaal geen toren zou hebben) en uit vrees dat dit permanente meta zou worden op torenwerelden hebben we dit plan niet uitgevoerd. Wat wij vandaag over ons heen kregen voelde als een slap aftreksel van "what could have been".

Verder wil ik nogmaals mijn oprechte complimenten geven aan de strijders die nog niet hebben opgegeven, en door zijn gegaan tot het bittere eind. Er nog een massa uit persen terwijl alles tegen zit, en je al op -5 staat voordat de massa zelfs is geland toont een hele hoop doorzettingsvermogen. Verder hebben we zelfs af en toe een paar zeldzaam mooie times gezien, dus het was niet overal drama. Ik ben hier niet gekomen om Tyrant te schoppen terwijl het al op de grond ligt en met de witte vlag aan het zwaaien is, dus sorry als mijn bericht zo over kwam Steven.

Hadden 2022 edels moeten lopen en nog wel wat meer dingen. Ging teveel niet goed, ook was combinatie er de brui aan geven en feit meeste aankomende maandag al massa verwachten reden nu al. Eigenlijk wilde ik het maandag of dinsdag laten landen. Ombouwen was al 2 weken geleden gezegd te doen maar deels wel niet gedaan door mensen, ook mede door activiteit. Spijtig maar helaas, deze wereld is voorbij
 
Reactiescore
490
Het was een meme jankbekken tjeesz
 
Reactiescore
490
Weet niet wat erger is rene zijn memes, of iemand anders zijn gekochte pp gebruiken in een meme :p
 
Reactiescore
490
It’s a meme not a dick, don’t take it so hard.

is gewoon gevoelig oke, luc en rick hebben hun laatste spaargeld in het account zitten gaat iemand anders met de meme er vandoor...
 
Bovenaan