Spotprenten

Reactiescore
1.226
Het is niet dat je met het edelen van MB's de wereld wint ofzo. Dan moet je maar gewoon zorgen dat je je cluster op orde hebt. Sowieso doe je ook wel iets fout als je in deze fase van de wereld nog MB's aan je front hebt liggen. Als je je corecluster nu nog niet op orde hebt en je MB's daar hebt weggehaald heb je gewoon slecht gespeeld.

Eigenlijk idem voor de "neturale spelers". Versimpel de regels naar geen barbarendorpen edelen binnen de vijandelijke clusters en je haalt de grootste grijze zone in de regels weg.
 
Reactiescore
28
Het is niet dat je met het edelen van MB's de wereld wint ofzo. Dan moet je maar gewoon zorgen dat je je cluster op orde hebt. Sowieso doe je ook wel iets fout als je in deze fase van de wereld nog MB's aan je front hebt liggen. Als je je corecluster nu nog niet op orde hebt en je MB's daar hebt weggehaald heb je gewoon slecht gespeeld.

Als dat niet kan vanwege 20:1 regel en je tegenstander springt erop af s nachts als deze verlopen is. Daarbij was er een nap aangeboden op deze neutrale speler omdat hij dacht in een MB stam te zitten, zeer zwak spel
 
Reactiescore
1.478
Het is niet dat je met het edelen van MB's de wereld wint ofzo. Dan moet je maar gewoon zorgen dat je je cluster op orde hebt. Sowieso doe je ook wel iets fout als je in deze fase van de wereld nog MB's aan je front hebt liggen. Als je je corecluster nu nog niet op orde hebt en je MB's daar hebt weggehaald heb je gewoon slecht gespeeld.
Wellicht kun je dat slecht gespeeld noemen, maar als de halve wereld boost heb je niet altijd de tijd om mb's weg te halen. Daarbij zijn de afspraken niet voor niks gemaakt. Leuk dat dit dorp toevallig volgens de regels mag, maar het is wikken en wegen en dat moet je niet willen imo. Maar ik speel de wereld niet hé.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als dat niet kan vanwege 20:1 regel en je tegenstander springt erop af s nachts als deze verlopen is. Daarbij was er een nap aangeboden op deze neutrale speler omdat hij dacht in een MB stam te zitten, zeer zwak spel

De neutrale speler in de mb-stam (die jullie eigenlijk niet hebben?) met op zijn profiel " Mb en onder bescherming van Calamity." die ontslagen is als MB per pm door Calamity en daardoor gekicked werd uit de stam welke op hun profiel heeft staan "Proud warriors of Salt " (maar wat eigenlijk geen mb-stam is).
 
Reactiescore
983
Als dat niet kan vanwege 20:1 regel en je tegenstander springt erop af s nachts als deze verlopen is. Daarbij was er een nap aangeboden op deze neutrale speler omdat hij dacht in een MB stam te zitten, zeer zwak spel
Niet zo slap lullen, het was geen neutrale speler, dit is meermaals bewezen. Het was een mb --> Easy noble. Stop met al dat gejank, het is een legale cf. Geen zwak spel, nouja, van Cala in dit geval dan omdat ze het cluster niet opgeruimd hebben. We konden trouwens ook nog steeds springen op ZwanZ, ook nog een mb in edel range. Zien we het grappige hiervan niet in? Het is na een maand nog steeds niet op orde.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Duidelijk een speler die je niet aan wilt vallen.

Weten wij toch niet? Salt heeft geen mb-stammen? Speler zijn pas geen mb meer als Salt dat bij ons heeft aangegeven.
 
Reactiescore
1.892
Eigenlijk idem voor de "neturale spelers". Versimpel de regels naar geen barbarendorpen edelen binnen de vijandelijke clusters en je haalt de grootste grijze zone in de regels weg.
Ik mag toch hopen dat dat sowieso een regel is binnen de gemaakte afspraken? Sidenote: heb geen idee wat de regels exact zijn. Het enige wat ik weet zijn de dingen die ik hier op het AF voorbij heb zien komen.

Als dat niet kan vanwege 20:1 regel en je tegenstander springt erop af s nachts als deze verlopen is. Daarbij was er een nap aangeboden op deze neutrale speler omdat hij dacht in een MB stam te zitten, zeer zwak spel
Dan betekent dat dus toch dat je je zaakjes niet op orde hebt? Als je tegenstander weet wanneer deze verloopt, had jij het zelf ook kunnen (lees: moeten) weten. Dan ben je dus gewoon nalatig/laks geweest en moet je op de blaren zitten. Zeker als je weet dat dergelijke spelers een risicofactor zijn. Die aangeboden NAP is dan ook gewoon een slecht excuus aangezien die betreffende PM op 30 december is verstuurd en je op dat moment al had kunnen weten dat het vervallen van die 20:1 regel binnen de periode van de NAP zou vallen. Leerpuntje voor de volgende keer dan maar zou ik zeggen?

Wellicht kun je dat slecht gespeeld noemen, maar als de halve wereld boost heb je niet altijd de tijd om mb's weg te halen. Daarbij zijn de afspraken niet voor niks gemaakt. Leuk dat dit dorp toevallig volgens de regels mag, maar het is wikken en wegen en dat moet je niet willen imo. Maar ik speel de wereld niet hé.
Ik zie het verband niet helemaal tussen het gebrek aan tijd betreffende het weghalen van je MB's en het zogezegd boosten door de halve wereld? Het is maar waar je je prioriteiten legt. En inderdaad, die afspraken zijn niet voor niets gemaakt. Als je dan vervolgens dus een - volgens diezelfde afspraken legale - CF om je oren krijgt moet je ook niet klagen. Dan had je ofwel niet akkoord moeten gaan met de afspraken, ofwel moet je nieuwe onderhandelingen initiëren waarbij de afspraken aangescherpt kunnen worden. Bijvoorbeeld, zoals ik al eerder aanhaalde, door met MB-stammen te werken in plaats van met een lijst wat enkel onduidelijkheid en gesjoemel oplevert.
 
Reactiescore
2.064
Lekker als schaap in de kudde meelopen met ze alle. Chapeau
 
Reactiescore
1.478
Ik zie het verband niet helemaal tussen het gebrek aan tijd betreffende het weghalen van je MB's en het zogezegd boosten door de halve wereld? Het is maar waar je je prioriteiten legt. En inderdaad, die afspraken zijn niet voor niets gemaakt. Als je dan vervolgens dus een - volgens deze zelfde afspraken legale - CF om je oren krijgt moet je ook niet klagen. Dan had je ofwel niet akkoord moeten gaan met de afspraken, of je moet nieuwe onderhandelingen initiëren waarbij de afspraken aangescherpt kunnen worden.
Afspraken aanscherpen is helemaal niet nodig als partijen niet zoeken naar gaten, daarom zei ik dat je zulke spelers niet zou moeten willen edelen. Iedereen heeft zijn cluster en als je vandaar rustig om je heen (of in phalanxen) edelt heb je überhaupt geen afspraken nodig. Helaas zoeken sommige mensen altijd naar extra voordelen om een wereld makkelijker te winnen. Maar zoals ik al zei, dat is mijn mening. :) Ik neem het spelletje niet zo serieus.
 
Reactiescore
5.686
Lekker als schaap in de kudde meelopen met ze alle. Chapeau
Als je in hetzelfde kamp speelt deel je al snel dezelfde mening he René, aangezien je het van hetzelfde perspectief bekijkt. Heeft niet zoveel met kudde en schapen te maken.
 
Reactiescore
260
Speler zijn pas geen mb meer als Salt dat bij ons heeft aangegeven.

Dus bij het bepalen of een speler MB is, is jullie eigen observatie leidend en niet de lijst, maar als het om MB ontslag gaat is de lijst leidend :rolleyes:. Als je de lijst als leidend neemt is Stardashian nooit MB geweest, of die nou in noctem heeft gezeten of niet.
 
Reactiescore
1.892
Afspraken aanscherpen is helemaal niet nodig als partijen niet zoeken naar gaten, daarom zei ik dat je zulke spelers niet zou moeten willen edelen. Iedereen heeft zijn cluster en als je vandaar rustig om je heen (of in phalanxen) edelt heb je überhaupt geen afspraken nodig. Helaas zoeken sommige mensen altijd naar extra voordelen om een wereld makkelijker te winnen. Maar zoals ik al zei, dat is mijn mening. :) Ik neem het spelletje niet zo serieus.
Als partijen niet zouden zoeken naar gaten waren de afspraken überhaupt al overbodig geweest, hé ;). Blijkbaar is het aanscherpen dus wel nodig, aangezien er ondanks de gemaakte afspraken nog steeds problemen ontstaan. Daarnaast, als je enkel in phalanxen en voor/achteruit zou mogen edelen zou het me toch een saaie bedoeling worden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Dus bij het bepalen of een speler MB is, is jullie eigen observatie leidend en niet de lijst, maar als het om MB ontslag gaat is de lijst leidend :rolleyes:. Als je de lijst als leidend neemt is Stardashian nooit MB geweest, of die nou in noctem heeft gezeten of niet.
Omdat die lijst van geen kanten deugt, eigenlijk zouden we compensatie moeten eisen dat jullie een incomplete lijst aanleveren.
 
Reactiescore
260
Omdat die lijst van geen kanten deugt, eigenlijk zouden we compensatie moeten eisen dat jullie een incomplete lijst aanleveren.

Het is niet alsof de MB stammen van Tyrant 100% zijn/waren hè, het voorbeeld wat Nightrain aanhaalde eerder, Eelke02 is gistermiddag nog in een MB stam geschoven.
 
Reactiescore
5.686
Het is niet alsof de MB stammen van Tyrant 100% zijn/waren hè, het voorbeeld wat Nightrain aanhaalde eerder, Eelke02 is gistermiddag nog in een MB stam geschoven.
Het is in ieder geval al een stuk duidelijker dan bij jullie. Slaat sowieso nergens op, ben gewoon eerlijk en gooi iedereen in een stam ipv dit gedoe, bananenrepubliek Salt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Als dat niet kan vanwege 20:1 regel en je tegenstander springt erop af s nachts als deze verlopen is. Daarbij was er een nap aangeboden op deze neutrale speler omdat hij dacht in een MB stam te zitten, zeer zwak spel

Dat hij in de 20:1 regeling valt is je eigen probleem, niet het onze. Dat probleem hebben wij ook gehad en ook gewoon opgelost.

Dat jullie verzaken en daarna pas komen klagen moet je niet op ons afschuiven.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het is niet alsof de MB stammen van Tyrant 100% zijn/waren hè, het voorbeeld wat Nightrain aanhaalde eerder, Eelke02 is gistermiddag nog in een MB stam geschoven.

Die kerel heb ik notabene zelf (als leiding) nog ontslagen als mb van Tyrant. Echter heeft hij zich als intern aangeboden en dan moet hij conform wereldafspraken in een mb-stam van ons ja.

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik een lastige wedstrijd zou krijgen moest ik dat gaan verdedigen, want ik heb enkel nog een mobiele screen ervan.
 
Bovenaan