Spotprenten

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als de feiten zo duidelijk zijn slaag je de bal toch behoorlijk mis

-De speler zat in de MB stam van Noctem ==> gekicked op 30/12 stamloos sindsdien
-Calamity geeft in PM toe dat het een MB was
-De PM heet letterlijk 'MB-Functie'
-Er wordt bevestigd dat het een project was van een co van Calam. ==> Daan speelt al een geruime tijd niet meer op Cala
-Deze speler was in dienst van Salt zonder het te laten weten aan de wederpartij zodat er misbruik van gemaakt kan worden. ==> Speler heeft al die tijd gewoon in Noctem gezeten enkel is dit niet door gecommuniceerd. Net zoals eelke02 een MB is van TDM en sinds vanmiddag maar snel in Czar gestopt is.

Maar goed daar ging mijn post niet echt over.

Precies en we missen hier het onderdeel: “conform afspraken is aan Tyrant gemeld dat dit geen mb meer is”. Dat is namelijk wat is afgesproken.
 
Reactiescore
1.242
Precies en we missen hier het onderdeel: “conform afspraken is aan Tyrant gemeld dat dit geen mb meer is”. Dat is namelijk wat is afgesproken.
Zoals ik zei, beide keren een communicatie fout. Deze zat dan ook in een bekende MB stam (Noctem), waarbij die gekicked is bij ontslag.

Ik geef enkel aan dat het contrast tussen beide cases vrij groot is en de enige vergelijking het niet door communiceren van de leidingen is.
De initiële bedoeling van de regels was dan ook onduidelijkheid in situatie 1 vermijden en vind ik het persoonlijk frappant dat deze regels dan gebruikt worden om een CF die op elke wereld en ten alle tijden illegaal zou zijn te justifiëren. Ik vraag me oprecht af of deze speler ook geblitzt was zonder dat deze regels actief waren. Of had het gezond verstand dan hun tegen gehouden?

Op deze manier moet ik misschien wat minder PP kopen en maar eens een advocaat aannemen voor binnen de stam :confused:

Verder ga ik mezelf er ook niet verder mee bemoeien dat zal iets voor de leiding zijn. Benieuwd of er iets uitkomt.
Hier verder geen reactie meer op?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hier verder geen reactie meer op?

Waar verwacht je precies reactie op?

Het zou makkelijker zijn als elke stam mb-stammen heeft waar mb’s in moeten blijven. Mb erin -> aanvalbaar, mb eruit -> onaanvalbaar.

Salt heeft dit helaas afgewezen en wilde met een lijst werken. Als je zo’n lijst dan niet regelmatig bijhoudt/bijwerkt krijg je dus dit.
 
Reactiescore
1.363
Bepaalde Tyrantleden die weer eens geen discussie kunnen winnen, omdat ze super DOM zijn:

1609724215348.png
 
Reactiescore
1.242
Waar verwacht je precies reactie op?

Het zou makkelijker zijn als elke stam mb-stammen heeft waar mb’s in moeten blijven. Mb erin -> aanvalbaar, mb eruit -> onaanvalbaar.

Salt heeft dit helaas afgewezen en wilde met een lijst werken. Als je zo’n lijst dan niet regelmatig bijhoudt/bijwerkt krijg je dus dit.
De vergelijking tussen beide cases doelde ik op.

Die CF bij Cala boeit me weinig wat er mee gebeurt wij zeggen al sinds gevalletje Maarten bij Shelby dat MB's uit edelrange moeten enkel zonde dat hij te laat ontslagen werd en de NAP te lang was waardoor ze niet meteen bij vervallen 1.20 konden aanvallen
Ik vraag mij enkel af waarom we uberhaubt de regels zouden laten staan, elke wereld was dit al lang afgehandeld door het geleverde bewijs
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
De vergelijking tussen beide cases doelde ik op.

Die CF bij Cala boeit me weinig wat er mee gebeurt wij zeggen al sinds gevalletje Maarten bij Shelby dat MB's uit edelrange moeten enkel zonde dat hij te laat ontslagen werd en de NAP te lang was waardoor ze niet meteen bij vervallen 1.20 konden aanvallen
Ik vraag mij enkel af waarom we uberhaubt de regels zouden laten staan, elke wereld was dit al lang afgehandeld door het geleverde bewijs

Ik snap echt niks van wat je zegt.

In je post zeg je “Ik geef enkel aan dat het contrast tussen beide cases vrij groot is” en nu moet ik reageren op de vergelijking?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Vergelijking = bepaling van overeenkomst en verschil. Kom op e Melvin

Ik vind het niet heel erg vergelijkbaar, want die mb toen was van een gerunned account en deze mb is van een speler die gewoon actief is + zelfs leider is.

Daarbij zijn na die situatie afspraken gemaakt, die er toen dus niet waren.
 
Reactiescore
1.242
Duidelijk, als een CF die illegaal zou zijn op welke wereld dan ook (met de huidige bewijzen allesinds) in deze situatie legaal wordt door deze afspraken dan wordt het tijd voor de gezouten leiders deze afspraken maar snel op te zeggen want dat slaagt nergens op.

Joa kan ook hard rennen telt dit dan ook?
 
Reactiescore
519
Of je maakt gewoon betere regels zodat dit niet meer voorkomen kan. Of je gaat op delete en bent er alsnog vanaf natuurlijk, niemand verplicht je te spelen. Salt heeft ook constant de randen opgezocht, de CF van noobteam notabene. We werden volledig uitgelachen door Salt, maar zijn er ook repressailes gekomen dmv CF's? Nee hoor. Nu krijgt Salt het eens (legaal) terug en wordt er gedreigd door de leiding van Salt, zielig. Als er überhaupt enige emphatie was is dat nu helemaal weg.

Ik ontken niet dat (enkelen) binnen salt ook al onnodig de grenzen hebben opgezocht , hoop dat jullie ook kunnen toegeven dat er foutjes
Van jullie kant gebeurd zijn deze wereld..
Denk ook dat er intussen veel mensen zijn die het gezeik en geklooi van beide kanten zat zijn,
Kzou het jammer vinden mocht je empathie nu volledig weg zijn , want dan is er geen ruimte meer voor verbetering deze wereld !
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Duidelijk, als een CF die illegaal zou zijn op welke wereld dan ook (met de huidige bewijzen allesinds) in deze situatie legaal wordt door deze afspraken dan wordt het tijd voor de gezouten leiders deze afspraken maar snel op te zeggen want dat slaagt nergens op.

Joa kan ook hard rennen telt dit dan ook?

Het zou idealer zijn als iedereen gewoon met mb-stammen werkt ja, maar dat wilde Salt niet (en nog steeds niet) dus mij nie bellen Matthi.
 
Reactiescore
1.860
Dit hele probleem kan - met het oog op de toekomst - zo eenvoudig worden opgelost. Ga met MB-stammen werken in plaats van zo’n domme lijst en je voorkomt een hoop ellende. Snap niet echt hoezo Salt hierop tegen zou zijn? Je verliest er niks mee?
 
Reactiescore
864
Dit hele probleem kan - met het oog op de toekomst - zo eenvoudig worden opgelost. Ga met MB-stammen werken in plaats van zo’n domme lijst en je voorkomt een hoop ellende. Snap niet echt hoezo Salt hierop tegen zou zijn? Je verliest er niks mee?

Omdat ze waarschijnlijk MBs , DBs en interns hebben waarmee je 10 MB-stammen kan vullen!!

GRAPJE
 
Reactiescore
2.878
Kunnen we niet afspreken dat er ook via mb's geen cfs worden gemaakt? Er wordt nauwelijks van elkaar genobeld, alleen maar van mbs. Is dat waar het om draait hier?

Om dan je als een debiel te komen gedragen op het AF. Sneu niveau hier zeg.

Word
 
Reactiescore
1.476
mbs horen niet aan t front? meer dan terecht dat die gepakt worden.
Is het niet aan de moraalheer om te zorgen dat dat niet gebeurd dan?

Wel heel gemakkelijk zo...
Ga gerust je gang hoor, het lijkt mij alleen niet heel interessant om kleinere spelers te focussen die niet zo actief zijn. Eerst gaat iedereen met 8 mensen op een account om maar genoeg activiteit te hebben, om vervolgens mb's te gaan edelen want dat is het makkelijkste...
 
Reactiescore
1.860
Ga gerust je gang hoor, het lijkt mij alleen niet heel interessant om kleinere spelers te focussen die niet zo actief zijn. Eerst gaat iedereen met 8 mensen op een account om maar genoeg activiteit te hebben, om vervolgens mb's te gaan edelen want dat is het makkelijkste...
Het is niet dat je met het edelen van MB's de wereld wint ofzo. Dan moet je maar gewoon zorgen dat je je cluster op orde hebt. Sowieso doe je ook wel iets fout als je in deze fase van de wereld nog MB's aan je front hebt liggen. Als je je corecluster nu nog niet op orde hebt en je MB's daar hebt weggehaald heb je gewoon slecht gespeeld.
 
Bovenaan