Spotprenten

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Door jullie egoïstische gevalletjes moest ik het nieuwe jaar illegaal inzetten met iedereen op het feest aanwezig. Jammer???
 
Reactiescore
1.164
Bla Bla Bla. Regels blijven overal overtreden worden. Je kunt net zo goed geen afspraken maken. Want het begint allemaal bij Baken.

Regels zijn er om te overtreden, wetten te breken en grenzen te overschrijden. :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
En Melvin om te haten. Kut Melvin
 
Reactiescore
5.683
Dit is zeker geen goed moment om te zeggen dat wij samen flink aan de schijven zaten op de illegale rave in Frankrijk voor 2 dagen lang? @Dutchgangster
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.276
Oordelen over mensen hun handelen en laten in hun privéleven op een online forum, zonder dat je ook maar enige kennis van de situatie hebt... Onzin lullen en oordelen op tw vlak is vanzelfsprekend allemaal prima, maar dit is toch wel bijzonder matig zeg.

Als je er niet op wil worden aangesproken dat je even lekker op vakantie gaat naar Tenerife, moet je dit dan wellicht niet delen op het tribalwars forum
 
Reactiescore
519
Je kan in de gaten houden wanneer 20:1 afloopt , maar je ziet niet dat die mb is ontslagen?
tis dieptriest op welke manieren jullie voor cfs gaan.. van weggespeelde stamgenoten, gestopte mbs..
had gehoopt dat we na het afstaan van de cf van snow hadden aangetoond dat we verder de netten schoon willen houden..
niet dus , op dezelfde voet verder met gekloot van alle kanten
ik hoop oprecht dat deze smerige , schijnheilige en achterbakse kutwereld snel gedaan is dat ik dit corrupt en verziekt spel voorgoed de rug kan toekeren.

@tyrant binnen salt is het besef er tijdens de aanvalsstop gekomen dat ook wij niet altijd even correct hebben gespeeld, waardoor de discussie omtrent cf snow al snel beslist was!
Zou het dus niet voor iedereen fijner zijn dat we geen sneaky shot meer proberen uithalen? Dat we de regels waterdicht maken ipv de niet-waterdichtheden op te zoeken?
 
Reactiescore
5.683
Tot op heden blijkt vooral de communicatie van de regels een probleem. Verder ben ik het wel met je eens, de regels moeten sterker uitgewerkt worden zodat alles daadwerkelijk onder de regels valt.

Alleen toch vind ik het idee van MB stammen ipv een lijst waar klaarblijkelijk mee gesjoemeld is geweest beter.
 
Reactiescore
7.931
ik hoop oprecht dat deze smerige , schijnheilige en achterbakse kutwereld snel gedaan is dat ik dit corrupt en verziekt spel voorgoed de rug kan toekeren.

Of je maakt gewoon betere regels zodat dit niet meer voorkomen kan. Of je gaat op delete en bent er alsnog vanaf natuurlijk, niemand verplicht je te spelen. Salt heeft ook constant de randen opgezocht, de CF van noobteam notabene. We werden volledig uitgelachen door Salt, maar zijn er ook repressailes gekomen dmv CF's? Nee hoor. Nu krijgt Salt het eens (legaal) terug en wordt er gedreigd door de leiding van Salt, zielig. Als er überhaupt enige emphatie was is dat nu helemaal weg.
 
Reactiescore
983
Jongens ik begrijp echt niet waarom dit nog steeds in opspraak is. Wat ik helemaal niet begrijp is waarom Tyrant hier de schuldige van moet zijn? Je zou misschien eerst eens naar jezelf moeten kijken, alle verhalen die gepost zijn door jullie kamp en die naast elkaar zetten. Dan zie je dat er ten eerste niks van klopt, ten tweede dat jullie fout zitten en als laatste maar niet de minste enorm zielig doen.

Ik snap zeker dat je het jammer vindt dat Cala nu volledig zichtbaar is met alle gevolgen van dien, maar laat je emoties niet de overhand nemen, heb een beetje controle over die vingertjes die over het toetsenbord vliegen.

Jullie gaan dit dorp nooit terug krijgen (gratis), ik denk dat dat wel duidelijk is. Daarnaast wil ik ook dat jullie weten dat mocht dit dorp illegaal geweest zijn, jullie het terug gekregen zouden hebben. Helaas, voor jullie, is dit dorp op elk vlak legaal.

Nu de communicatie binnen Salt. En hiervoor is het heel belangrijk om even eerlijk naar jezelf en je stamgenoten te kijken. Al die verhaaltjes, argumenten die elkaar tegen spreken (bewijs meerdere malen geleverd). Zorg nou eens dat de communicatie binnen jullie stam op een degelijk level is zodat jullie op de hoogte zijn van wat risico`s.

Het verbaasd me trouwens niks dat de "propaganda kanonnen" van jullie hier zich niet mee mengen, dat heeft ook één goede reden. Ze schamen zich voor het wangedrag van alle Salt posters die probeerde dit dorp fout te praten, ze gaan zich echt niet in de P&P oorlog mengen terwijl ze weten dat het een verloren zaak is, en nee dat is niet omdat Tyrant haar voet bij stuk houdt. Dat is natuurlijk omdat het een volkomen legaal dorp is, en hoe hard je ook wil stampen en schreeuwen met wat drog redenen, het haalt niet uit.

Nou kan je met mij nog in discussie gaan over waarom jij 'denkt' dat het een illegaal dorp is, alsjeblieft, bespaar jezelf vooral de moeite.

Kunnen we vanaf nu het verlies voor jullie accepteren, doorgaan met de wereld, zoals ik eerder ook aangaf. Ruim je mb`s op en leer hiervan? Nogmaals? Kan je vertellen dat wij ook nog steeds een akelige CF hebben van Cacturne in onze rim, nog steeds probs voor uiteraard.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Het verbaasd me trouwens niks dat de "propaganda kanonnen" van jullie hier zich niet mee mengen, dat heeft ook één goede reden. Ze schamen zich voor het wangedrag van alle Salt posters die probeerde dit dorp fout te praten, ze gaan zich echt niet in de P&P oorlog mengen terwijl ze weten dat het een verloren zaak is, en nee dat is niet omdat Tyrant haar voet bij stuk houdt. Dat is natuurlijk omdat het een volkomen legaal dorp is, en hoe hard je ook wil stampen en schreeuwen met wat drog redenen, het haalt niet uit.

Ik heb de stam opgeroepen om het AF niet te betreden totdat er overleg geweest zou zijn tussen de leiding. Zoals Salt weleens irriteert aan Tyrant dat soms begon op het AF voordat de case besproken werd, moeten we dit zelf ook honoreren. Dit heeft verder niet zoveel te maken met wat jij aanhaalt. De ontzetting binnen de stam is nog altijd enorm, en het is een interpretatiegevoelige case. Wellicht morgen nog een post vanuit de Salt kant.
 
Reactiescore
1.242
Ik vind het op zich wel mooi dat onze CF op coldcase steeds boven wordt gehaald, regels zijn nergens voor nodig aangezien de onze toen met moord en brand illegaal werd vernoemd en smerig etc. Doordat de situatie niet duidelijk was voor ons doordat het niet was aangegeven hebben wij dan een compensatie gekregen.

Situatie schets Coldcase:
-Zit in een MB stam van TDM
-Onduidelijkheid over opzeggen MB schap door MH (uiteindelijk wel bewijs van gekomen)
-Niet gecommuniceerd door Tyrant
-Voor de regels, illegaal door gezond verstand => opgelost met compensatie voor de onduidelijkheid

Situatie schets CF Cala:
-Ontslagen MB door MH
-Gekicked uit MB stam
-Niet gecommuniceerd door Salt
-Legaal als je de regel van stam diplomatiek mag doortrekken op een gekickte speler uit een stam? (niet akkoord)

Conclusie: Zonder regels geen gezever en illegale CF.

Dus waarom regels herschrijven als we er toch steeds vage loopholes worden gezocht om iets wat voordien als smerig en illegaal werd gezien?
Vergelijk de cases allebei zonder regels en dan is de enige overeenkomst het niet communiceren van de leidingen. Nu worden er regels geinterpreteert op een manier waarvoor deze niet eens dienden.

Conclusie: @noobteam eist 4 frontdorpen
 
Reactiescore
7.931
De CF is volgens de afspraken compleet legaal, kun je hoog en laag omspringen wat je wilt, veranderd niks aan de zaak.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik vind het op zich wel mooi dat onze CF op coldcase steeds boven wordt gehaald, regels zijn nergens voor nodig aangezien de onze toen met moord en brand illegaal werd vernoemd en smerig etc. Doordat de situatie niet duidelijk was voor ons doordat het niet was aangegeven hebben wij dan een compensatie gekregen.

Situatie schets Coldcase:
-Zit in een MB stam van TDM
-Onduidelijkheid over opzeggen MB schap door MH (uiteindelijk wel bewijs van gekomen)
-Niet gecommuniceerd door Tyrant
-Voor de regels, illegaal door gezond verstand => opgelost met compensatie voor de onduidelijkheid

Situatie schets CF Cala:
-Ontslagen MB door MH
-Gekicked uit MB stam
-Niet gecommuniceerd door Salt
-Legaal als je de regel van stam diplomatiek mag doortrekken op een gekickte speler uit een stam? (niet akkoord)

Conclusie: Zonder regels geen gezever en illegale CF.

Dus waarom regels herschrijven als we er toch steeds vage loopholes worden gezocht om iets wat voordien als smerig en illegaal werd gezien?
Vergelijk de cases allebei zonder regels en dan is de enige overeenkomst het niet communiceren van de leidingen. Nu worden er regels geinterpreteert op een manier waarvoor deze niet eens dienden.

Conclusie: @noobteam eist 4 frontdorpen

Na de Coldcase situatie is de afspraak gemaakt dat beide stammen openheid zouden geven over hun mb's, om problemen in de toekomst te voorkomen. Tyrant heeft dit gedaan door alle mb's te verzamelen in Pony en Czar. Salt koos ervoor om met een lijst met moraalbrekers te werken, want ze wilde geen moraalbrekerstammen (apart want ze zijn er wel?). Deze lijst moest de leiding up-to-date houden en bijwerken wanneer er nieuwe mb's bijkwamen ofwel ontslagen werden.

Dat laatste is waar de schoen wringt, want na het insturen van de lijst is er nooit meer een aanpassing aan gedaan. Hierdoor is jullie communicatie in gebreken gebleven en de lijst niet meer betrouwbaar.

Als dan zo’n kerel mb’er blijkt te zijn en er niets over is aangegeven, kan ATL ervoor kiezen om hiernaar te handelen en te blitzen.
 
Reactiescore
1.242
Na de Coldcase situatie is de afspraak gemaakt dat beide stammen openheid zouden geven over hun mb's, om problemen in de toekomst te voorkomen. Tyrant heeft dit gedaan door alle mb's te verzamelen in Pony en Czar. Salt koos ervoor om met een lijst met moraalbrekers te werken, want ze wilde geen moraalbrekerstammen (apart want ze zijn er wel?). Deze lijst moest de leiding up-to-date houden en bijwerken wanneer er nieuwe mb's bijkwamen ofwel ontslagen werden.

Dat laatste is waar de schoen wringt, want na het insturen van de lijst is er nooit meer een aanpassing aan gedaan. Hierdoor is jullie communicatie in gebreken gebleven en de lijst niet meer betrouwbaar.

Als dan zo’n kerel mb’er blijkt te zijn en er niets over is aangegeven, kan ATL ervoor kiezen om hiernaar te handelen en te blitzen.
Zoals ik zei, beide keren een communicatie fout. Deze zat dan ook in een bekende MB stam (Noctem), waarbij die gekicked is bij ontslag.

Ik geef enkel aan dat het contrast tussen beide cases vrij groot is en de enige vergelijking het niet door communiceren van de leidingen is.
De initiële bedoeling van de regels was dan ook onduidelijkheid in situatie 1 vermijden en vind ik het persoonlijk frappant dat deze regels dan gebruikt worden om een CF die op elke wereld en ten alle tijden illegaal zou zijn te justifiëren. Ik vraag me oprecht af of deze speler ook geblitzt was zonder dat deze regels actief waren. Of had het gezond verstand dan hun tegen gehouden?

Op deze manier moet ik misschien wat minder PP kopen en maar eens een advocaat aannemen voor binnen de stam :confused:

Verder ga ik mezelf er ook niet verder mee bemoeien dat zal iets voor de leiding zijn. Benieuwd of er iets uitkomt.
 
Reactiescore
7.931
Er komt niks uit want de feiten zijn heel duidelijk.

-De speler zat in de MB stam van Noctem
-Calamity geeft in PM toe dat het een MB was
-De PM heet letterlijk 'MB-Functie'
-Er wordt bevestigd dat het een project was van een co van Calam.
-Deze speler was in dienst van Salt zonder het te laten weten aan de wederpartij zodat er misbruik van gemaakt kan worden.

Conclusie:
Salt zit heel erg fout.
 
Reactiescore
604
MB's moet je niet willen edelen, wat is daar nou de lol aan?

mbs horen niet aan t front? meer dan terecht dat die gepakt worden.
 
Reactiescore
1.242
Er komt niks uit want de feiten zijn heel duidelijk.

-De speler zat in de MB stam van Noctem
-Calamity geeft in PM toe dat het een MB was
-De PM heet letterlijk 'MB-Functie'
-Er wordt bevestigd dat het een project was van een co van Calam.
-Deze speler was in dienst van Salt zonder het te laten weten aan de wederpartij zodat er misbruik van gemaakt kan worden.

Conclusie:
Salt zit heel erg fout.
Als de feiten zo duidelijk zijn slaag je de bal toch behoorlijk mis

-De speler zat in de MB stam van Noctem ==> gekicked op 30/12 stamloos sindsdien
-Calamity geeft in PM toe dat het een MB was
-De PM heet letterlijk 'MB-Functie'
-Er wordt bevestigd dat het een project was van een co van Calam. ==> Daan speelt al een geruime tijd niet meer op Cala
-Deze speler was in dienst van Salt zonder het te laten weten aan de wederpartij zodat er misbruik van gemaakt kan worden. ==> Speler heeft al die tijd gewoon in Noctem gezeten enkel is dit niet door gecommuniceerd. Net zoals eelke02 een MB is van TDM en sinds vanmiddag maar snel in Czar gestopt is.

Maar goed daar ging mijn post niet echt over.

mbs horen niet aan t front? meer dan terecht dat die gepakt worden.
1:20 regel was nog actief. Cala had nog een NAP aangeboden van 4 dagen om het netjes te houden daarom is deze speler niet meteen weg gehaald en speler lag nu niet bepaald aan het front. Eerder net binnen edelafstand, maar dat is geen excuus.
 
Bovenaan