Spotprenten

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik vraag mij af of de Tyrant leiding de tryant spelertjes onder controle heeft op het AF. Alleen maar blaten hier en daar als ze het er niet mee eens zijn. LAAT EENS WAT ZIEN INGAME. NEWGENSSS!!!

Ik vraag me af of jij überhaupt jezelf wel onder controle hebt.
 
Reactiescore
2.303
Ik dacht bij mezelf, wow wat een goeie spotprent deze ochtend van Steven hopelijk volgen er nog!
Kom ik thuis moet ik weer 5 paginas crap lezen :/
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Vast wel. Op 72 is ie gerund op DiD nadat hij de strijd niet meer aankon. :p
Komende van een speler die zelfs volgens zijn eigen stam 2 weken geleden zijn eerste dorp nam waarbij tegenstand geboden werd. Ben je daar trots op ja?

domme noob
 
Reactiescore
319
Komende van een speler die zelfs volgens zijn eigen stam 2 weken geleden zijn eerste dorp nam waarbij tegenstand geboden werd. Ben je daar trots op ja?

domme noob
Salty... Volgens mij ben ik begin december naar Tenerife geweest. Dus dat is al een maand geleden. 1 edel verstuurd en 1 dorp binnen was wel goud! En dat met internetvertraging van 2 minuten. Beat that!

Domme noob gaat wel ver. Jij verliest dorpen als "def meester" terwijl wij hier op 0 verlies spelen. Lau go down pls.
 
Reactiescore
319
Als het gebied oranje is waarom niet. Het kan zomaar je laatste vakantie zijn dus oordeel niet. ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
What the duck blijkt een egoist. Imagine my shock
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Salty... Volgens mij ben ik begin december naar Tenerife geweest. Dus dat is al een maand geleden. 1 edel verstuurd en 1 dorp binnen was wel goud! En dat met internetvertraging van 2 minuten. Beat that!

Domme noob gaat wel ver. Jij verliest dorpen als "def meester" terwijl wij hier op 0 verlies spelen. Lau go down pls.

0 edels gekregen en trots dat die geen dorp is verloren.
 
Reactiescore
1.226
Ik vind dit altijd leuke opmerkingen, een persoon veranderd vrijwel tot letterlijk niks binnen een tijdsbestek van een paar maanden. Maar toch denken mensen op tribalwars dat mensen na een verandering van een stam/wereld op een browserspelletje als persoon compleet veranderen...

Het zal je nog verbazen hoe mensen veranderen als ze in een andere omgeving komen. Ten goede en ten slechte. Dingen zoals groepsnormen worden al snel overgenomen.
 
Reactiescore
2.039
Als het gebied oranje is waarom niet. Het kan zomaar je laatste vakantie zijn dus oordeel niet. ;)
Misschien omdat het hele idee was om minder bewegingen te maken. Wordt niet voor niets steeds gevraagd om enkel te reizen als het noodzakelijk is? Fak zeg dit is net zo dom als die mensen die de laatste dag volle bak uit eten gingen 'omdat het nu nog mag' zonder het onderliggende idee van de hele sluiting te begrijpen blijkbaar.
 
Reactiescore
1.892
@What the Duck Laat dat thuisblijven inderdaad maar over aan het proletariaat, terwijl wij lekker met onze vliegende aftrekpost richting de canarische eilanden vertrekken!
 
Reactiescore
2.444
Misschien omdat het hele idee was om minder bewegingen te maken. Wordt niet voor niets steeds gevraagd om enkel te reizen als het noodzakelijk is? Fak zeg dit is net zo dom als die mensen die de laatste dag volle bak uit eten gingen 'omdat het nu nog mag' zonder het onderliggende idee van de hele sluiting te begrijpen blijkbaar.

Oordelen over mensen hun handelen en laten in hun privéleven op een online forum, zonder dat je ook maar enige kennis van de situatie hebt... Onzin lullen en oordelen op tw vlak is vanzelfsprekend allemaal prima, maar dit is toch wel bijzonder matig zeg.
 
Reactiescore
2.039
Oordelen over mensen hun handelen en laten in hun privéleven op een online forum, zonder dat je ook maar enige kennis van de situatie hebt... Onzin lullen en oordelen op tw vlak is vanzelfsprekend allemaal prima, maar dit is toch wel bijzonder matig zeg.
Ik denk dat ik genoeg kennis van de situatie heb als ik naar de besmettingscijfers en de website van de Rijksoverheid kijk. ;)
 
Bovenaan