Spotprenten

Reactiescore
1.892
Ik heb nog nooit zoveel gejank gelezen om CF’s op een wereld waar hier effectief wereldafspraken over zijn gemaakt. Ga dan als collectief om tafel om nieuwe regels te maken als het niemand bevalt?
 
Reactiescore
241
Wel triest dat we nog steeds op dezelfde voet verder gaan. Ik dacht nu Snow die cf ook heeft teruggegeven er eindelijk stappen in de goede richting zijn genomen, maar nee. Tyrant blitzt een speler die al 4 dagen niet meer in de MB stam zit, en moet weer op iedere fucking manier mogelijk een voordeel proberen te halen. Ga salt spelers eens blitzen inplaats van inactieve accounts? Deze wereld is echt te sneu voor woorden.

EDIT: Of het legaal is of niet maakt mij in deze context niet echt uit. Is gewoon bizar hoe hard grijs gebied op deze wereld wordt opgezocht. Geldt natuurlijk voor beide partijen, maar dit vind ik wel een van de meest achterlijke ‘legale’ acties tot nu toe.

Dit is niet eens grijs gebied.

Alles mag en kan zolang het in jullie voordeel is, toch?
 
Reactiescore
3.540
Niet veel anders dan jullie bloedeigen cf in de safe van TDM.

Afgezien van het feit dat deze speler in de MB stam zat, en daarvoor nog clears op ons gooide. Bovendien hebben wij ook vaak zat tyrant geblitzed en hier ook winst uit gehaald.

Jullie weten zelf maar al te goed dat de speler die geblitzed is vandaag niet meer voor Salt werkt en je hier erg de grenzen ging opzoeken.
 
Reactiescore
1.754
2bd7eef23197f855678b97343700b197.gif
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Afgezien van het feit dat deze speler in de MB stam zat, en daarvoor nog clears op ons gooide. Bovendien hebben wij ook vaak zat tyrant geblitzed en hier ook winst uit gehaald.

Jullie weten zelf maar al te goed dat de speler die geblitzed is vandaag niet meer voor Salt werkt en je hier erg de grenzen ging opzoeken.

De grenzen die nota bene door je eigen stam zijn opgesteld, het voorstel van de werelafspraken is immers vanuit Salt zelf gekomen? Jullie hebben die grenzen zo vastgesteld, en alles binnen de grenzen is dus legaal. Je wilt dus zeggen?
 
Reactiescore
1.892
Afgezien van het feit dat deze speler in de MB stam zat, en daarvoor nog clears op ons gooide. Bovendien hebben wij ook vaak zat tyrant geblitzed en hier ook winst uit gehaald.

Jullie weten zelf maar al te goed dat de speler die geblitzed is vandaag niet meer voor Salt werkt en je hier erg de grenzen ging opzoeken.
Als er überhaupt grenzen kunnen zijn opgezocht betekent dit dus dat jullie de afspraken niet waterdicht hebben getimmerd. Verder was dit - als ik het goed lees - heel simpel opgelost geweest als er beter was gecommuniceerd vanuit jullie kamp. Vrij krom om dit dan op Tyrant af te schuiven. Zeker nadat - zoals hier al eerder is aangehaald - een Night Train in een eerder stadium het lef had om voor een soortgelijke actie meerdere dorpen terug te vragen. Lachwekkend wel en jullie zetten jezelf ook wel een beetje voor schut.
 
Reactiescore
984
Jongens kunnen we even lief doen, ATL feliciteren met de prachtige legale cf in de navel van Cala, mijn vriend Joa. Dan kunnen we weer verder elkaar aflikken in de GA lijstjes en leuke massa`s plannen op elkaar. Dankjewel.
 
Reactiescore
241
De grenzen die nota bene door je eigen stam zijn opgesteld, het voorstel van de werelafspraken is immers vanuit Salt zelf gekomen? Jullie hebben die grenzen zo vastgesteld, en alles binnen de grenzen is dus legaal. Je wilt dus zeggen?

Hij wil zeggen dat hij er 10 dorpen voor in de plaats wil geven. Aangezien deze wél legaal is. Heel fair van hem!
 
Reactiescore
3.540
Ik heb nog nooit zoveel gejank gelezen om CF’s op een wereld waar hier effectief wereldafspraken over zijn gemaakt. Ga dan als collectief om tafel om nieuwe regels te maken als het niemand bevalt?

ben ik het mee eens, waarom hebben we zelfs CF regels als er zo veel loopholes zijn om toch CFs te pakken op andere spelers


De grenzen die nota bene door je eigen stam zijn opgesteld, het voorstel van de werelafspraken is immers vanuit Salt zelf gekomen? Jullie hebben die grenzen zo vastgesteld, en alles binnen de grenzen is dus legaal. Je wilt dus zeggen?

Hetzelfde als ik tegen TDM zei, dat de afspraken niet waterdicht zijn omdat we geen advocaat het hebben laten opstellen. Ironisch gezien was deze CF er waarschijnlijk nooit gekomen als we geen afspraken hadden, want het lijkt me logisch dat neutrale spelers in vijandig cluster edelen een no go is. Technisch legaal betekend niet dat het door de beugel kan.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Hetzelfde als ik tegen TDM zei, dat de afspraken niet waterdicht zijn omdat we geen advocaat het hebben laten opstellen. Ironisch gezien was deze CF er waarschijnlijk nooit gekomen als we geen afspraken hadden, want het lijkt me logisch dat neutrale spelers in vijandig cluster edelen een no go is. Technisch legaal betekend niet dat het door de beugel kan.

Wat een onzin. Dit zijn de afspraken die we gemaakt hebben, en daarmee kan het gewoon? Dan had je deze afspraken niet als stam moeten maken. Wat een afschuifpolitiek, hoe kun je honestly met deze post leven?
 
Reactiescore
180
Dat er buiten de lijntjes gekleurd wordt kan ik wel lezen aan dit stuk in de afspraken:

"het is niet de bedoeling dat er met meerdere CF's wordt geprofiteerd van zo'n actie"

Je zou kunnen denken nu dat het maar 1 cf is, maar daarmee kleurt Tyrant toch iets over het lijntje. Onzin om nu te denken dat je deze regel navolgt, omdat het "maar 1 cf is". Dat is nogal erg kinderachtig.

Over communicatie gesproken is dat toch gewoon gebeurd? Speler was uit de mb-stam gekicked heb ik begrepen, dus is dit een indirect signaal naar buiten dat hij ontslagen is. Dus is het indirect gecommuniceerd? Tenzij je zelf niet kan nadenken natuurlijk, of niet wilt nadenken.
 
Reactiescore
1.892
Over communicatie gesproken is dat toch gewoon gebeurd? Speler was uit de mb-stam gekicked heb ik begrepen, dus is dit een indirect signaal naar buiten dat hij ontslagen is. Dus is het indirect gecommuniceerd? Tenzij je zelf niet kan nadenken natuurlijk, of niet wilt nadenken.
Als je dit onder communicatie schaart snap ik ook direct waarom er zich zoveel problemen voordoen.
 
Reactiescore
180
Als je dit onder communicatie schaart snap ik ook direct waarom er zich zoveel problemen voordoen.
Natuurlijk is het geen directe communicatie, maar een overduidelijk signaal dat de mb ontslagen is? Dat Tyrant dan alsnog beslist deze speler te edelen in het cluster van Salt, met de kennis dat deze mb ontslagen is, maakt het nogal buiten de lijntjes. Blijkbaar had Tyrant het er alsnog voor over en zal er wss weer commotie rond gaan komen.
 
Reactiescore
2.039
Natuurlijk is het geen directe communicatie, maar een overduidelijk signaal dat de mb ontslagen is? Dat Tyrant dan alsnog beslist deze speler te edelen in het cluster van Salt, met de kennis dat deze mb ontslagen is, maakt het nogal buiten de lijntjes. Blijkbaar had Tyrant het er alsnog voor over en zal er wss weer commotie rond gaan komen.
Maar hoe hadden we die kennis moeten hebben als jullie dit niet communiceren dan? Er is door salt zelf gekozen geen vaste MB stammen aan te houden, dan gaan wij ook geen rekening houden met stamwisselingen zolang dit account niet effectief van de lijst met mbs verwijderd is. Oftewel een zelfgemaakte keuzes die nu gewoon slecht voor jullie uitpakt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Natuurlijk is het geen directe communicatie, maar een overduidelijk signaal dat de mb ontslagen is? Dat Tyrant dan alsnog beslist deze speler te edelen in het cluster van Salt, met de kennis dat deze mb ontslagen is, maakt het nogal buiten de lijntjes. Blijkbaar had Tyrant het er alsnog voor over en zal er wss weer commotie rond gaan komen.

Hier ga je de mist in.

Aan de leiding van Salt is voorgesteld om mb-stammen te maken, zodat duidelijk zou zijn wie waarbij hoort. De Salt leiding heeft dat afgeslagen, want ze wilde met een lijst van mb’s gaan werken. All good, ieder zijn manier.

Het is ieders verantwoordelijkheid deze mb-stammen/lijst Up-to-date te houden en aan te geven wanneer een mb stopt of er eentje bijkomt.

Wij hebben nooit een bericht gehad over deze speler.
 
Reactiescore
180
Maar hoe hadden we die kennis moeten hebben als jullie dit niet communiceren dan? Er is door salt zelf gekozen geen vaste MB stammen aan te houden, dan gaan wij ook geen rekening houden met stamwisselingen zolang dit account niet effectief van de lijst met mbs verwijderd is. Oftewel een zelfgemaakte keuzes die nu gewoon slecht voor jullie uitpakt.
Ah nu gaan dus de oogkleppen voor. Dit is natuurlijk gewoon niet weten omdat je het niet wilt weten. Want zo lastig is het niet? Mb uit de stam=geen mb meer? Nogal kinderachtig om dan zo te hameren op die communicatie, terwijl de situatie gewoon 100% duidelijk was.

Hier ga je de mist in.

Aan de leiding van Salt is voorgesteld om mb-stammen te maken, zodat duidelijk zou zijn wie waarbij hoort. De Salt leiding heeft dat afgeslagen, want ze wilde met een lijst van mb’s gaan werken. All good, ieder zijn manier.

Het is ieders verantwoordelijkheid deze mb-stammen/lijst Up-to-date te houden en aan te geven wanneer een mb stopt of er eentje bijkomt.

Wij hebben nooit een bericht gehad over deze speler.
Dus dan maar dom vanuit gaan dat hij nog MB is? Hoe je het ook went of keert, is het buiten de lijntjes. Dat Tyrant het nog goed probeert te praten laat wel de goodwill zien voor een betere wereldverloop. Als je kijkt naar recente gebeurtenissen(CF bij Snow) is Salt dus betere stappen gaan zetten.

Ik vind het ontzettend kinderachtig hoe deze CF wordt goedgekeurd op basis van communicatiegronden, terwijl je gewoon kan zeggen dat er op indirecte communicatiegronden 100% duidelijk is geworden dat de speler geen mb meer is?
 
Bovenaan