Spotprenten

Reactiescore
319
Is goed. Dan komen wij voortaan ook met elk ding meteen op het AF. Dan wordt het wel druk haha.
 
Reactiescore
5.591
Is goed. Dan komen wij voortaan ook met elk ding meteen op het AF. Dan wordt het wel druk haha.
Nou ben ik daar ook niet direct voorstander van, ondanks dat het iedereen zijn goedrecht is dat te doen. Alleen nu zijn er deadlines gezet wanneer er duidelijkheid moet komen, maar die komt er niet. Om dan de opinie of de druk wat aan te sterken via AF lijkt me enigszins te verantwoorden.
 
Reactiescore
253
Is goed. Dan komen wij voortaan ook met elk ding meteen op het AF. Dan wordt het wel druk haha.

Het is toch uw stamgenoot die een spotprent hierover plaatst? Daarbij wachten we al drie dagen op een oplossing, maar het is gewoon complete windstilte vanuit de Salt leiding. Vind je het gek dat we dan via het AF de druk wat willen opvoeren?
 
Reactiescore
2.039
Is goed. Dan komen wij voortaan ook met elk ding meteen op het AF. Dan wordt het wel druk haha.
Ik denk dat er wel een wezenlijk verschil is tussen iets eerst door de leiding te laten bespreken en het vervolgens op het AF te gooien dan voordat dit gebeurt. Al zou het mij persoonlijk niets uitmaken, een AF is er niet voor niets.
 
Reactiescore
2.878
Ik vind het eigenlijk wel ironisch hoe een speler die (naar eigen zeggen) voorstander is van fair play al zijn normen en waarden overboord gooit wanneer de regels in zijn nadeel zijn. Vind het een spijtige zaak dat dit nog niet is opgelost, want zoals Jeroen zegt, is er maar één oplossing mogelijk en ik denk (hoop) dat het overgrote deel van Salt dit ook wel beseft.

Weet niet of deze direct aan mij gericht is? Ik denk aan @Absurd. maar hier ben ik niet zeker van. Mocht hij aan mij gericht zijn begrijp ik niet waar ik mijn normen en waarden overboord gegooit heb. Ik heb mijn mening meermaals intern kenbaar gemaakt. Mijn spotprent kiest vgm geen van beide kanten.

OT: Ik zou graag zien dat we het hier bij spotprenten houden. Gebruik de andere topics maar om uit te vechten wie wel/niet gelijk heeft en hoe hier een vervolg aan gegeven moet worden. Of plaats, zoals ik, een 'leuke' spotprent omtrent de situatie en houd het hier een beetje luchtig.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Een mod verplaatst het maar dan doen ze ook nog eens iets nuttig hihi
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het is toch uw stamgenoot die een spotprent hierover plaatst? Daarbij wachten we al drie dagen op een oplossing, maar het is gewoon complete windstilte vanuit de Salt leiding. Vind je het gek dat we dan via het AF de druk wat willen opvoeren?

Jody is er nochtans druk mee bezig. Laten we haar even de tijd geven, want voor haar is het ook niet makkelijk. Die staat er sinds heden helemaal alleen voor.
 
Reactiescore
519
1. Ik heb Snow geen gelijk gegeven hierin;

2. QQ had op het moment van zenden
edels gewoon 100% moraal op Snow;

3. Het is enkel verboden accounts op laag moraal te houden aan het front om def/moraalbunkers te voorkomen. Zowel QQ als Knocked zijn hoofdaccounts, groeien gewoon nog en gaan actief deelnemen aan de oorlog. Het zijn dus geen moraalbunkers die blokkeringen vormen;

4. Er is niet ‘gedreigd’ de wereldafspraken op te zeggen, enkel gezegd dat ze niet dekkend zijn als je hiermee inhammen in clusters mag claimen/edelen. Een dorpenruil voor een net front tussen Cacturne en TDM was letterlijk mijn allereerste voorstel toen de Salt leiding de situatie aangekaart heeft in de leidingschat;

5. Zowel Knocked, TDM, Cacturne, Mashup, Snow, Mien en TNP hebben barbs geedeld om vooruit te komen, wat begrijpelijk is door 20:1. Knocked had zonder deze barbs in januari wellicht geen eens front gehad, dat was ook volgens Absurd niet de bedoeling. Wij hebben ‘met gezond verstand’, zoals we afgesproken hebben te handelen, Knocked opgedragen niet voorbij Mienmaaiers te edelen om gebied te claimen waarop we geen recht zouden hebben reëel gezien. Dat is ook niet gebeurd. Uiteindelijk zijn in de frontlinie van Knocked 3 Barbs gepakt en in die van Snow 1, we hebben Snow dan ook zojuist aangeboden er 2 bij te pakken om de situatie even te maken;

6. Wij zijn niet verantwoordelijk voor hoe jouw leiding tegen jullie leden communiceert. Hier intern was alles duidelijk en is zeer actief vv gedraaid voor moraalbrekers om dit te voorkomen. Bij jullie waren er ook spelers op de hoogte lijkt het, gezien Mashup om 09:29:59 een full def edel timed die een recap later in de seconde zou blocken. In de leiding chat is nochtans door alle partijen duidelijk akkoord gesloten over de regels, aan elke leiding dit intern te communiceren;
Puntje 2. QQ had al 100% moraal toen hij 26 punten had , denk dat die afspraak dan geldt dat snow 100% moraal moet hebben op QQ , en niet andersom? Indien dat het geval was is moraal tot nu toe nooit 100% geweest.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Bij jullie waren er ook spelers op de hoogte lijkt het, gezien Mashup om 09:29:59 een full def edel timed die een recap later in de seconde zou blocken. In de leiding chat is nochtans door alle partijen duidelijk akkoord gesloten over de regels, aan elke leiding dit intern te communiceren;

Das wel beetje een vreemde conclusie, die full-deff edel was precies om recap shortrange af te blocken :tongue:
Op noord gingen wij er vanuit dat er nog met privilege gerecapped kon worden, en onder andere Snow was in diezelfde veronderstelling. Wou dat even duidelijk maken, that's all.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
De wereldafspraken die vanuit jullie leiding met onze leiding is gecommuniceerd en van beide kanten akkoord is geeft duidelijk aan dat dit een legaal dorp is.

4. Indien een stam haar diplomatieke samenwerking opzegt met een stam, dient deze stam dat kenbaar te maken met de leiding van Salt en Tyrant. De gemaakte wereldafspraken zullen vanaf het moment van opzeggen nog vier dagen (96 uur) gelden voor deze stam;
a. Indien een van de stammen haar diplomatieke betrekkingen met de stam opgezegd heeft, geldt er een periode van ten minste 30 dagen (720 uur) waar tussen beide stammen geen diplomatieke betrekkingen aanwezig mogen zijn. Deze periode van 30 dagen treedt in 4 dagen (96 uur) nadat kenbaar gemaakt is dat de diplomatieke betrekkingen opgezegd zijn (tussen de leidingen van Salt en Tyrant dient er eerst nog overleg plaats te vinden over de situatie (of er uitzonderingen zijn), het is niet de bedoeling dat er met meerdere CF's wordt geprofiteerd van zo'n actie)

Helemaal gelijk heb je:redface:
 
Reactiescore
2.039
4. Indien een stam haar diplomatieke samenwerking opzegt met een stam, dient deze stam dat kenbaar te maken met de leiding van Salt en Tyrant. De gemaakte wereldafspraken zullen vanaf het moment van opzeggen nog vier dagen (96 uur) gelden voor deze stam;
a. Indien een van de stammen haar diplomatieke betrekkingen met de stam opgezegd heeft, geldt er een periode van ten minste 30 dagen (720 uur) waar tussen beide stammen geen diplomatieke betrekkingen aanwezig mogen zijn. Deze periode van 30 dagen treedt in 4 dagen (96 uur) nadat kenbaar gemaakt is dat de diplomatieke betrekkingen opgezegd zijn (tussen de leidingen van Salt en Tyrant dient er eerst nog overleg plaats te vinden over de situatie (of er uitzonderingen zijn), het is niet de bedoeling dat er met meerdere CF's wordt geprofiteerd van zo'n actie)

Helemaal gelijk heb je:redface:
1 is niet meerdere, bovendien heeft salt ook niet kenbaar gemaakt dat diegene niet langer een MB is. Misschien beter communiceren in het vervolg?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dit nog afschuiven naar Tyrant, lol. In wat voor eigen wereldje leef je dan.
 
Bovenaan