Spotprenten

Reactiescore
1.754
Enkele illegale beelden uit de Salt-voicechat van het massaal geanticipeerde moment waarop pacman Lau toeslaat

 
Reactiescore
449
Reactiescore
253
Bekijk bijlage 25725

Gaat deze kwestie ooit worden opgelost?

Ik vind het eigenlijk wel ironisch hoe een speler die (naar eigen zeggen) voorstander is van fair play al zijn normen en waarden overboord gooit wanneer de regels in zijn nadeel zijn. Vind het een spijtige zaak dat dit nog niet is opgelost, want zoals Jeroen zegt, is er maar één oplossing mogelijk en ik denk (hoop) dat het overgrote deel van Salt dit ook wel beseft.
 
Reactiescore
983
Ze beseffen het vast wel anders zijn ze gewoon retarded. Als deze cf niet teruggegeven wordt is mijn respect weg voor diegene die hier mee te maken hebben.
 
Reactiescore
1.918
jullie zijn wel echt onvoorstelbaar hoor haha
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
319
Er zijn hiervoor dus nog 2 andere cases die niet opgelost zijn. En daarvoor zien wij ook graag gepaste straffen. Anders is mijn respect naar diegenen ook wel weg. Voor wat, hoort wat!
 
Reactiescore
449
Er zijn hiervoor dus nog 2 andere cases die niet opgelost zijn. En daarvoor zien wij ook graag gepaste straffen. Anders is mijn respect naar diegenen ook wel weg. Voor wat, hoort wat!
Zoals?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jammer dat zaken die voorheen aangekaart en opgelost waren/ onnodig bevonden werden nu ineens een reden vormen om een schending van een nap goed te praten.

However, voor beide zaken is een oplossing aangeboden.
 
Reactiescore
319
Moet het elke dag herhaald worden? 2 spelers illegaal aan het front leggen + illegale bb's pakken door IJKYO die te ver naar voren heeft geedeld.

In de kleuterklas had je geen excuses. Daar kon je gewoon doen wat je wilde.
 
Reactiescore
319
Jammer dat zaken die voorheen aangekaart en opgelost waren/ onnodig bevonden werden nu ineens een reden vormen om een schending van een nap goed te praten.

However, voor beide zaken is een oplossing aangeboden.
Nogmaals, de schending van de NAP probeer ik hier niet mee goed te praten. Daar staan jullie gewoon in jullie recht.
 
Reactiescore
2.477
Vertel dan eens waar we in deze hypocriet bezig zijn?
Wanneer er door Tyrant een CF werd genomen, niet conform aan de wereldafspraken, wou de leiding van Tyrant dit absoluut niet teruggeven want jullie interpreteerde het blijkbaar anders, terwijl zwart op wit stond dat deze compleet illegaal was. Er werd zelfs gedreigd met het opzeggen van de wereldafspraken, tenslotte zijn de 2 accounts er zelf uit gekomen met een dorpenruil. Volgens jullie was toen die regel polyinterpretabel en moest het dorp dus niet teruggegeven worden. Bij de NAP regel is dit nét hetzelfde, Kyle heeft uitgelegd hoe zij de regel interpreteerde waar Melvin hem (volgens mij) gewoon gelijk gaf.

Daarbij zijn er nog 2 cases, QQ die aan het front lag met 89 procent moraal en 60(?) edels illegaal heeft verstuurd en IYKO waarvan eigenlijk zijn gehele cluster niet conform is aan de wereldafspraken.
7 CF afspraak
Alle stammen die deel uitmaken van de wereldafspraken, mogen in geen enkel geval verantwoordelijk zijn voor het maken van ‘clusterfucks’ in een cluster van een andere stam. Een clusterfuck worden op de volgende wijze gedefinieerd:
Dorpen aan het front
Volgende stappen worden gehanteerd op het moment van dorpsovername om na te gaan wie het dorp mocht edelen als het om een dorp gaat waar 2 partijen reeds in elkaars buurt liggen:
1. Trek voor beide partijen een front lijn waarbij elke lijn afzonderlijk moet beginnen centraal in een front dorp en moet eindigen centraal in een front dorp (eerder cf’s mogen niet worden opgenomen). De afstand tussen elk dorp om er een lijn tussen de mogen trekken mag maximaal 5 velden bedragen.
2. Vervolgens wordt er bekeken waar dit nieuwe dorp ligt ten opzichte van deze front lijnen, indien de lijn door het dorp heen loopt dient minstens 50% van het dorp binnen het cluster liggen. Als laatste maken we enkel nog een onderscheid tussen volgende mogelijkheden:
2.1. Indien het om een BB dorp gaat:
- Het dorp ligt achter beide partijen hun lijn of achter geen enkele partij hun lijn: Niemand mag het dorp edelen
- Het dorp ligt achter 1 partij hun lijn: Enkel die partij mag het dorp edelen
Gaan we deze cases ook opgelost zien of maakt dat plots allemaal niet uit? Ik snap Snow meer dan goed hoor, een dorp afgeven omdat de beide leidingen fout waren in het communiceren terwijl zij heel coulant willen handelen op vlak van QQ en IYKO, is gewoon kut.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nogmaals, de schending van de NAP probeer ik hier niet mee goed te praten. Daar staan jullie gewoon in jullie recht.

Bedankt dat je dit even aangeeft, dat hebben ze namelijk wel geprobeerd ;).
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wanneer er door Tyrant een CF werd genomen, niet conform aan de wereldafspraken, wou de leiding van Tyrant dit absoluut niet teruggeven want jullie interpreteerde het blijkbaar anders, terwijl zwart op wit stond dat deze compleet illegaal was. Er werd zelfs gedreigd met het opzeggen van de wereldafspraken, tenslotte zijn de 2 accounts er zelf uit gekomen met een dorpenruil. Volgens jullie was toen die regel polyinterpretabel en moest het dorp dus niet teruggegeven worden. Bij de NAP regel is dit nét hetzelfde, Kyle heeft uitgelegd hoe zij de regel interpreteerde waar Melvin hem (volgens mij) gewoon gelijk gaf.

Daarbij zijn er nog 2 cases, QQ die aan het front lag met 89 procent moraal en 60(?) edels illegaal heeft verstuurd en IYKO waarvan eigenlijk zijn gehele cluster niet conform is aan de wereldafspraken.
7 CF afspraak
Alle stammen die deel uitmaken van de wereldafspraken, mogen in geen enkel geval verantwoordelijk zijn voor het maken van ‘clusterfucks’ in een cluster van een andere stam. Een clusterfuck worden op de volgende wijze gedefinieerd:
Dorpen aan het front
Volgende stappen worden gehanteerd op het moment van dorpsovername om na te gaan wie het dorp mocht edelen als het om een dorp gaat waar 2 partijen reeds in elkaars buurt liggen:
1. Trek voor beide partijen een front lijn waarbij elke lijn afzonderlijk moet beginnen centraal in een front dorp en moet eindigen centraal in een front dorp (eerder cf’s mogen niet worden opgenomen). De afstand tussen elk dorp om er een lijn tussen de mogen trekken mag maximaal 5 velden bedragen.
2. Vervolgens wordt er bekeken waar dit nieuwe dorp ligt ten opzichte van deze front lijnen, indien de lijn door het dorp heen loopt dient minstens 50% van het dorp binnen het cluster liggen. Als laatste maken we enkel nog een onderscheid tussen volgende mogelijkheden:
2.1. Indien het om een BB dorp gaat:
- Het dorp ligt achter beide partijen hun lijn of achter geen enkele partij hun lijn: Niemand mag het dorp edelen
- Het dorp ligt achter 1 partij hun lijn: Enkel die partij mag het dorp edelen
Gaan we deze cases ook opgelost zien of maakt dat plots allemaal niet uit? Ik snap Snow meer dan goed hoor, een dorp afgeven omdat de beide leidingen fout waren in het communiceren terwijl zij heel coulant willen handelen op vlak van QQ en IYKO, is gewoon kut.

1. Ik heb Snow geen gelijk gegeven hierin;

2. QQ had op het moment van zenden
edels gewoon 100% moraal op Snow;

3. Het is enkel verboden accounts op laag moraal te houden aan het front om def/moraalbunkers te voorkomen. Zowel QQ als Knocked zijn hoofdaccounts, groeien gewoon nog en gaan actief deelnemen aan de oorlog. Het zijn dus geen moraalbunkers die blokkeringen vormen;

4. Er is niet ‘gedreigd’ de wereldafspraken op te zeggen, enkel gezegd dat ze niet dekkend zijn als je hiermee inhammen in clusters mag claimen/edelen. Een dorpenruil voor een net front tussen Cacturne en TDM was letterlijk mijn allereerste voorstel toen de Salt leiding de situatie aangekaart heeft in de leidingschat;

5. Zowel Knocked, TDM, Cacturne, Mashup, Snow, Mien en TNP hebben barbs geedeld om vooruit te komen, wat begrijpelijk is door 20:1. Knocked had zonder deze barbs in januari wellicht geen eens front gehad, dat was ook volgens Absurd niet de bedoeling. Wij hebben ‘met gezond verstand’, zoals we afgesproken hebben te handelen, Knocked opgedragen niet voorbij Mienmaaiers te edelen om gebied te claimen waarop we geen recht zouden hebben reëel gezien. Dat is ook niet gebeurd. Uiteindelijk zijn in de frontlinie van Knocked 3 Barbs gepakt en in die van Snow 1, we hebben Snow dan ook zojuist aangeboden er 2 bij te pakken om de situatie even te maken;

6. Wij zijn niet verantwoordelijk voor hoe jouw leiding tegen jullie leden communiceert. Hier intern was alles duidelijk en is zeer actief vv gedraaid voor moraalbrekers om dit te voorkomen. Bij jullie waren er ook spelers op de hoogte lijkt het, gezien Mashup om 09:29:59 een full def edel timed die een recap later in de seconde zou blocken. In de leiding chat is nochtans door alle partijen duidelijk akkoord gesloten over de regels, aan elke leiding dit intern te communiceren;
 
Reactiescore
319
QQ hoofdaccount met 66 dorpen? Die hebben btw nooit hoger dan 89% moraal gehad op Snow. Voor de massa niet, en na de massa niet.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
QQ hoofdaccount met 66 dorpen? Die hebben btw nooit hoger dan 89% moraal gehad op Snow. Voor de massa niet, en na de massa niet.

Tijdens de massa wel. Van leiding Salt mochten ze geen edels gooien zonder 100% moraal, dus het moraal is toen op 100% gezet om de situatie op te lossen. Na de NAP zal dit moraal eveneens weer 100% zijn, dat is aan de Salt leiding gecommuniceerd dus zouden jullie vanaf moeten weten.

Verder is eveneens aan hen gecommuniceerd dat QQEEZZ ons 13de account is, om er een 13 vs 13 van te maken.
 
Reactiescore
5.686
Absurd kan hoog en laag springen, maar blijft gewoon een schending van de regels en een loodrechte stab. Alle andere dingen die hier nu haastig bijgehaald worden zijn niet relevant voor deze stab in kwestie. Er is gewoon een fout geweest in communicatie en waarbij je niemand anders verantwoordelijk kan stellen dan de leiding van Salt zelf óf Absurd die grijs gebied op zocht en fout bleek te zitten.
 
Bovenaan