Spotprenten

Reactiescore
286
. Was jij het niet die het liefst direct naar een endgame zou willen gaan?

Volgens mij wel inderdaad, want CF's leggen bij Alones (om een mooie toren tegen salt te bouwen) deed er niet toe, het was toch al een eindstrijd tussen 2 stammen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Er is een endgame gevormd waarbij de partijen redelijk gelijk opgaan, Salt zal na het op edelen van de resten van de RIM wat meer kwantiteit hebben dan Tyrant. Maar al met al is er een mooie endgame gevormd, was jij het niet die het liefst direct naar een endgame zou willen gaan? Nou dat is deze wereld behoorlijk goed gelukt door de acties van beide partijen. Doe dan niet zo zuur en geniet van komende endgame met redelijk gevormde fronten, een kwalitatief bezette wereld en geen gigantisch verschil in kwantiteit.

0,0 van de intenties aan de voorkant van deze wereld is werkelijkheid geworden, dus dit is op geen enkele manier een endgame om van te genieten. Gewoon een gemiste kans op een mooie wereld.

Volgens mij wel inderdaad, want CF's leggen bij Alones (om een mooie toren tegen salt te bouwen) deed er niet toe, het was toch al een eindstrijd tussen 2 stammen.

Zal ik even een overzichtje geven van de cf's van ALONES bij ons? Weinig recht van spreken hebben zij.
 
Reactiescore
614
Samenvatting: Er zijn afspraken gemaakt door 2 partijen. De ene partij (Salt) overtreed geen enkele regel, als reactie daarop overtreed de andere partij (Tyrant) wel een regel, maar nu loopt heel Tyrant te zeuren op Salt.

Bijzondere gang van zaken, als je het niet eens bent met de afspraken, waarom zijn ze dan geaccepteerd?

Overtreed geen enkele regel? Bijna de neiging om voor het eerst iemand van de tijdlijn te laten verdwijnen. Blijft tenminste eerlijk :)
 
Reactiescore
2.444
0,0 van de intenties aan de voorkant van deze wereld is werkelijkheid geworden, dus dit is op geen enkele mogelijkheid een endgame om van te genieten. Gewoon een gemiste kans op een mooie wereld.

Een wereld verloopt zelden zoals je die geplant hebt, bijzonder kortzichtig om niet van een deel van de wereld te genieten omdat een ander deel je niet aanstond. Ik ga absoluut van de komende massa's genieten, ook al ben ik het absoluut niet eens met hoe het begin van deze wereld verliep.
 
Reactiescore
286
Overtreed geen enkele regel? Bijna de neiging om voor het eerst iemand van de tijdlijn te laten verdwijnen. Blijft tenminste eerlijk :)

We hebben het toch over de actie van Shelby waarop de actie van murus kwam.

Ik haal er toch ook geen andere dingen bij. De discussie gaat over deze dorpen. Waarbij de ene groep geen fout maakt en de andere wel.


Zal ik even een overzichtje geven van de cf's van ALONES bij ons? Weinig recht van spreken hebben zij.

Dacht dat ik net jullie over normen en waarde hoorde praten, maar je laat jou spel dus beïnvloeden door een stam die 10x kleiner is dan jou. Waarmee jij alleen maar meer profijt krijgt op de eindstrijd met de Salt. Netjes.


Alones = salt en salt = alones

what’s your point?

Nooit geweten, voor niets mijn troepen dus doodgelopen en mijn wekkers gezet om aanvallen te timen. Jammer weer.
 

Deleted User - 487948403

Guest
Ik speel dit spel niet zo lang als velen hier, maar ik heb al wel door dat er in dit spel altijd een grijs gebied is. En dat grijs gebied wordt alleen gekleurd door het fatsoen tussen 2 tegenstanders. Je kan het enorm zwart maken of groen kleuren.
Die regels zetten ook voor dat grijs gebied het op zwart of wit. Waar de ene speler het stukje grijs gebied niet zou betreden is nu plots wit geworden door die regels waarop de tegenstander hiervan gebruik maakt.
En dat wringt. Want als gedupeerde ben je te laat en heb je geen kans gehad.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Waarom worden er allemaal oude zaken opgebracht? Sinds kort zijn er afspraken, iets waar veel Tyrant leden op het AF op gehamerd hebben, en nu de afspraken slecht uitkomen voor Tyrant willen jullie ze niet meer naleven? Bizarre gang van zaken. Dacht dat jullie er een leuke wereld van wouden maken:rolleyes:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Waarom worden er allemaal oude zaken opgebracht? Sinds kort zijn er afspraken, iets waar veel Tyrant leden op het AF op gehamerd hebben, en nu de afspraken slecht uitkomen voor Tyrant willen jullie ze niet meer naleven? Bizarre gang van zaken. Dacht dat jullie er een leuke wereld van wouden maken:rolleyes:

Dit heeft echt totaal niets met slecht uitkomen te maken. Maar gewoon met fatsoen TW spelen en een beetje kunnenvertrouwen op je frontpartner er een leuke wereld va nte maken. Kennelijk hebben daar genoeg accounts maling. Maar ik baal ervan dat dit soort moet en t zal ook vast gebeurd zijn in mijn stam, maar enorm jammer dat zoveel accounts dit weer verdoezelen en goed praten. Had meer verwacht van bepaalde salt spelers
 
Reactiescore
1.577
Dit heeft echt totaal niets met slecht uitkomen te maken. Maar gewoon met fatsoen TW spelen en een beetje kunnenvertrouwen op je frontpartner er een leuke wereld va nte maken. Kennelijk hebben daar genoeg accounts maling. Maar ik baal ervan dat dit soort moet en t zal ook vast gebeurd zijn in mijn stam, maar enorm jammer dat zoveel accounts dit weer verdoezelen en goed praten. Had meer verwacht van bepaalde salt spelers

heel jammer dit
 
Reactiescore
64
En wij hadden meer verwacht van sommige Tyrant spelers ?! Jammer dat de wereld zo verziekt wordt. Ik zou zeggen pak een pint, dat doe ik ook en luister smile van Juice WRLD. Alles komt wel goed schat
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
En wij hadden meer verwacht van sommige Tyrant spelers ?! Jammer dat de wereld zo verziekt wordt. Ik zou zeggen pak een pint, dat doe ik ook en luister smile van Juice WRLD. Alles komt wel goed schat

:redface:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Er is een endgame gevormd waarbij de partijen redelijk gelijk opgaan, Salt zal na het op edelen van de resten van de RIM wat meer kwantiteit hebben dan Tyrant maar al met al is er een mooie endgame gevormd. Was jij het niet die het liefst direct naar een endgame zou willen gaan? Nou dat is deze wereld behoorlijk goed gelukt door de acties van beide partijen. Doe dan niet zo zuur en geniet van komende endgame met redelijk gevormde fronten, een kwalitatief bezette wereld en geen gigantisch verschil in kwantiteit.

Ook dit. Salt en Tyrant liggen prima. JUllie hebben leuke winst geboekt in de laatste massa. Ik snap dan echt totaal niet waar de redenatie vandaan komt om dit soort dorpen te gaan pakken, waarvan je gewoon weet dat je tegenstander ter goeder trouw is dat hij deze neutraal kan houden.

Dit was gewoon echt helemaal nergens voor nodig.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dit heeft echt totaal niets met slecht uitkomen te maken. Maar gewoon met fatsoen TW spelen en een beetje kunnenvertrouwen op je frontpartner er een leuke wereld va nte maken. Kennelijk hebben daar genoeg accounts maling. Maar ik baal ervan dat dit soort moet en t zal ook vast gebeurd zijn in mijn stam, maar enorm jammer dat zoveel accounts dit weer verdoezelen en goed praten. Had meer verwacht van bepaalde salt spelers

Was dit ook naar ons gericht trouwens?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Was dit ook naar ons gericht trouwens?

Nee niet zozeer. Al had ik tot voor Stolz ook absoluut niet verwacht dat dit soort neutrale dorpen direct aan elkaars cluster gepakt gingen worden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nee niet zozeer. Al had ik tot voor Stolz ook absoluut niet verwacht dat dit soort neutrale dorpen direct aan elkaars cluster gepakt gingen worden.

Naja het is ook niet helemaal normaal om te verwachten dat ze even "zomaar" links blijven liggen. Jullie hadden die dorpen zelf ook gepakt kunnen hebben, of jullie het van plan waren of niet kunnen we natuurlijk niet ruiken. En dit betrof natuurlijk wel dorpen die echt tussen elkaars cluster in lagen, geen gevalletje waar het half binnen ander stamcluster lag maar het niet voldoende dichtgemetseld was, zoals bij Stolz en TP dus. Waar ik overigens ook content mee ben, ik begrijp de gevoelens van "CF regels uitbuiten" maar je weet als het goed is zelf ook dat het tegen je kan gebeuren als neutrale shit niet geëdeld wordt dus je kunt je perfect voorbereiden op zo'n situatie. Bovendien gaat het wel twee kanten op waar ook jullie aan meegedaan hebben met die BBcase van ons, dat was ook heel erg regeltechnisch kijken en ronduit slecht afgesloten door jullie account en leiding, en de early game diepe toren die nog altijd in onze inham ligt, maar dat terzijde.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dit heeft echt totaal niets met slecht uitkomen te maken. Maar gewoon met fatsoen TW spelen en een beetje kunnenvertrouwen op je frontpartner er een leuke wereld va nte maken. Kennelijk hebben daar genoeg accounts maling. Maar ik baal ervan dat dit soort moet en t zal ook vast gebeurd zijn in mijn stam, maar enorm jammer dat zoveel accounts dit weer verdoezelen en goed praten. Had meer verwacht van bepaalde salt spelers

Dus daarom overtreed Tyrant de regels die zij samen met Salt hebben opgesteld? Dit spel draait om op het randje spelen, daar weten jullie alles van op ATL met diepe torens etc (overigens die legaal verkregen zijn) maar wat er gister is gebeurd is dat TDM is een illegale CF. Ja Salt speelt op het randje, maar sinds de afspraken zijn gemaakt tussen beide stammen zijn alle dorpen veroverd door Salt legaal geweest en nu wordt een illegale CF van Tyrant goed gepraat door allemaal zaken die hebben voor gedaan in een periode voordat er afspraken waren. Waarom wouden jullie afspraken maken als jullie de enige stam zijn die schijt aan de regels heeft?
 
Bovenaan