Spotprenten

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ben ik toch de enige die anderhalve meter afstand houdt ghehehe
 
Reactiescore
1.167
Dan word je ook nooit ontmaagd.
 
Reactiescore
2.064
Nja blijkbaar mocht het voor de regels dus het zal wel zo zijn. Al vind ik het best een vieze manier van spelen van Shelby :)

Want?
Zijn meerdere situaties op de wereld in het verleden waar precies hetzelfde is gedaan, kyuka, mien, diaboli, TDM.

Ik heb dit dorp al meer dan een maand in het oog, maar naar respect voor Stolz heb ik hem de tijd gegeven om het te edelen. Op gevemoment is het geduld op, hij had gewoon eerder zijn front moeten dichtedelen om dit te voorkomen. Prima dat je het vies noemt, maar ik weet dat ik alles behalve een vieze speler ben. Jullie zijn gewoon laks geweest, om hierna te gaan reageren door een sicke BB in het cluster van NT te gaan edelen, is helemaal een rare actie. Vraag me af waarom Stolz zijn woede niet kon bedwingen? Voor mij is hier het laatste woord zeker nog niet over gezegd.

Hiernaast kunnen mensen het rare regels vinden, op w69 en 73, 2 top werelden die bijna iedereen hier heeft gespeeld werden dezelfde regels gehanteerd. Apart dat het nu opeens ''vage'' regels zijn ?
 
Reactiescore
399
Want?
Zijn meerdere situaties op de wereld in het verleden waar precies hetzelfde is gedaan, kyuka, mien, diaboli, TDM.

Ik heb dit dorp al meer dan een maand in het oog, maar naar respect voor Stolz heb ik hem de tijd gegeven om het te edelen. Op gevemoment is het geduld op, hij had gewoon eerder zijn front moeten dichtedelen om dit te voorkomen. Prima dat je het vies noemt, maar ik weet dat ik alles behalve een vieze speler ben. Jullie zijn gewoon laks geweest, om hierna te gaan reageren door een sicke BB in het cluster van NT te gaan edelen, is helemaal een rare actie. Vraag me af waarom Stolz zijn woede niet kon bedwingen? Voor mij is hier het laatste woord zeker nog niet over gezegd.

Hiernaast kunnen mensen het rare regels vinden, op w69 en 73, 2 top werelden die bijna iedereen hier heeft gespeeld werden dezelfde regels gehanteerd. Apart dat het nu opeens ''vage'' regels zijn ?

het is gewoon zwak, net na een massa met amper winst pakken jullie een neutrale speler in mijn cluster, klasse shelby!

en ons tijd geven om ons front dicht te edelen? Je had zelf 5 van dit soort dorpen aan je front die je gister allemaal wegedelde dus dit is gewoon duimzuigerij
 
Reactiescore
1.167
Op het oog*
 
Reactiescore
2.064
het is gewoon zwak, net na een massa met amper winst pakken jullie een neutrale speler in mijn cluster, klasse shelby!

en ons tijd geven om ons front dicht te edelen? Je had zelf 5 van dit soort dorpen aan je front die je gister allemaal wegedelde dus dit is gewoon duimzuigerij

Heb gister inderdaad 1 dorp geedeld, maar goed.
Het is volledig legaal de regels, en veel meer (vooral vanuit Tyrant) gebeurd op deze wereld. Kan best kaartjes voor je gooien met bewijzen als je dit wilt?
Dat jullie als stolz nu komen janken en zon bb CF actie bij NT zetten, zegt maar weer hoe goed jullie zijn.

Misschien moeten jullie iets meer beheerst worden?
 
Reactiescore
447
het is gewoon zwak, net na een massa met amper winst pakken jullie een neutrale speler in mijn cluster, klasse shelby!

en ons tijd geven om ons front dicht te edelen? Je had zelf 5 van dit soort dorpen aan je front die je gister allemaal wegedelde dus dit is gewoon duimzuigerij
Ben benieuwd welke 5 dorpen jij bedoeld. En
zoals ik al in pm zei is het even zwak om een
CF te pakken via een mb. Heb je ons daar horen over janken? Het was legaal
 
Reactiescore
399
Dat tyrant dorpen op deze manier pakt slaat ook gewoon nergens op dat ben ik je eens.

en ja het legaal maar wel gewoon zwaar zwak.

waarom pak je dat dorp niet eerder, en net na een massa met amper dorpen winst
 
Reactiescore
2.477
het is gewoon zwak, net na een massa met amper winst pakken jullie een neutrale speler in mijn cluster, klasse shelby!

en ons tijd geven om ons front dicht te edelen? Je had zelf 5 van dit soort dorpen aan je front die je gister allemaal wegedelde dus dit is gewoon duimzuigerij
Het is zwak om 1 van het de meest vieze, illegale barbarendorpen te edelen als reactie op een compleet legaal dorp volgens de regels. Ook wel héél hypocriet dat er commentaar komt op het dorp van Shelby als er op andere fronten net zo'n dorpen worden genomen. Je leiding heeft de afspraken gemaakt, deal with it.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
waarom pak je dat dorp niet eerder, en net na een massa met amper dorpen winst

Ik denk dat +8 dorpen winst tijdens een 1e echte serieuze massa een goede score is op een torenwereld met 2 top stammen hoor;) Zo een sneer is dat ook nergens voor nodig.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Op een paar fronten zien we terug dat de neutrale hap ertussen nu weggeëdeld wordt. Ik vind het wel degelijk gezond dat je met de vijfveldenregel iets forceert. TP had bijvoorbeeld enkele frontdorpen maar grootste deel van zijn eerste linie was nog neutraal. Dan vind ik het prima als Tyrant daar dorpen kan pakken, dan straf je ook af dat de dorpen niet eerder gepakt zijn. Anders kan je in bepaalde situaties profiteren van een slecht compact front zodat je defensief minder te duchten hebt. De reactie van Stolz kon natuurlijk niet door de beugel verder, maar daar zit ik ook niet mee.

Dat tyrant dorpen op deze manier pakt slaat ook gewoon nergens op dat ben ik je eens.

en ja het legaal maar wel gewoon zwaar zwak.

waarom pak je dat dorp niet eerder, en net na een massa met amper dorpen winst

Misschien omdat je je edels maximaal wil inzetten tijdens een massa en daarna tijd hebt om andere dorpen te edelen, had het moment überhaupt uitgemaakt?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
To be fair denk ik dat de regels ook niet geheel geschikt zijn. Die afstand 5 had beter 8 kunnen zijn om dit soort ongein te voorkomen.
 
Reactiescore
319
Of gewoon afstand 0.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
To be fair denk ik dat de regels ook niet geheel geschikt zijn. Die afstand 5 had beter 8 kunnen zijn om dit soort ongein te voorkomen.

Bij het maken van de regels op W69 had ik bewust 5 velden gedaan, probleem is als je het breder gaat trekken men juist overdreven gebied kan claimen en ben je nog verder van huis. Bijvoorbeeld lijnen trekken vanuit (semi-)CFs en dat soort toestanden wil je ook voorkomen. Echter is 5 velden in sommige gevallen ook te weinig, dat klopt. Het blijft ook in mijn ogen deels kijken met een realistische blik (zijn nog geen extreme gevallen geweest deze wereld). Je kunt nooit CF-regels maken die voor elke case perfect vallen. Je hebt altijd factoren als niemandsland, inhammetjes etc. Anderzijds weet je met deze regels wel precies waar je aan toe bent en kun je je erop voorbereiden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Want?
Zijn meerdere situaties op de wereld in het verleden waar precies hetzelfde is gedaan, kyuka, mien, diaboli, TDM.

Ik heb dit dorp al meer dan een maand in het oog, maar naar respect voor Stolz heb ik hem de tijd gegeven om het te edelen. Op gevemoment is het geduld op, hij had gewoon eerder zijn front moeten dichtedelen om dit te voorkomen. Prima dat je het vies noemt, maar ik weet dat ik alles behalve een vieze speler ben. Jullie zijn gewoon laks geweest, om hierna te gaan reageren door een sicke BB in het cluster van NT te gaan edelen, is helemaal een rare actie. Vraag me af waarom Stolz zijn woede niet kon bedwingen? Voor mij is hier het laatste woord zeker nog niet over gezegd.

Hiernaast kunnen mensen het rare regels vinden, op w69 en 73, 2 top werelden die bijna iedereen hier heeft gespeeld werden dezelfde regels gehanteerd. Apart dat het nu opeens ''vage'' regels zijn ?

Tbh heb ik voorbeeld nu voor het eerst echt meegekregen.

Ik vind het persoonlijk gewoon heel flauw om op deze manier edelspam dorpen bij elkaarcte verkrijgen. Zeker als je gewoon weet dat je tegemstander hem allang hadckunnen pakken maar niet doet omdat hij ter goeder trouw is dat die dorpen neutraal zijn en/of voor hem

Als dit in tyrant is gebeurd in het verleden is dat ookcgewoon kuttig spel

Die bb actie van stolz was ook iedereemcverder op stolz en knctyrant gewoon tegen hoor. Frustratiemomentje
 

Deleted User - 487948403

Guest
Iedereen ziet dat je flauw gewoon een dorpje in een inham van het front pakt en slechts 10% af van illegaal is volgens die 50% regel.
Proficiat, je hebt binnen de lijntjes kunnen kleuren maar bent wel met stront aan het kleuren.
Het front is in die maand ongewijzigd omdat je er maar vanuit gaat dat het zo goed is, en dus ook voor jullie. Er werd niet gedacht dat jullie een naaistreek als deze zouden maken en dat we gewoon elkaar zouden blijven aanvallen.

De bb actie was simpelweg een frustratie op het moment en hij wou het een uur later al terug stoppen maar dat ging niet meer. Daar waren verder geen bedoelingen achter en rest van het team stond hier ook niet achter.
 
Reactiescore
614
Vind het prachtig dat je zegt dat je iemand de ‘tijd geeft’ om het te edelen. Heb je hem dat ook ergens doorgegeven of lul je slap uit je nek? (Retorische vraag) :)
 
Bovenaan