Spotprenten

Reactiescore
3.540
ScaredAdvancedEgg-size_restricted.gif
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
:redface: :redface: :biggrin:
 
Reactiescore
3.540

Dag Rob, tot mijn grote schrik en verbazing zie ik dat je wel het spotprententopic hebt gelezen, maar niet mijn (feitelijk zeer leuke) spotprent een like hebt gegeven. Dit is je derde misstap (eerste misstap het niet aanpassen van het profielplaatje, tweede misstap het masturberen op de werkvloer) en daarom heb ik nu het recht om je contract betreffende spelerschap op het account Cacturne te termineren. Dit is bij deze dan ook gedaan, en is een onomkeerbaar proces. Het wachtwoord is tevens al veranderd in RobGekickt16112020 waardoor je niet meer in kunt loggen en de medespelers zijn op de hoogte gebracht van deze ontwikkeling. Verder wil ik niet op je CV als referentie genoemd worden, mocht dit wel het geval zijn en ik word benaderd door een nieuwe werkgever dan zal ik geen positieve feedback leveren. De goede tijden zullen niet worden vergeten, maar recentelijk vullen de slechte herinneringen meer het beeld dan de goede herinneringen. Laten we voorop stellen dat wij van team Cacturne dit een erg jammerlijke ontwikkeling vonden, en dat je naast het niveau van het account ook nog het moraal hebt doen kelderen. Je hebt ons geen andere keuze gelaten dan deze drastische stappen te zetten.

Mocht je publiekelijk kwaad spreken over Cacturne dan betrekken we onze advocaat Willem bij de discussie en dan zal je van ons horen omtrent artikel 261, die je maar beter vast goed kunt doorspitten aangezien de kans groot is dat je hem nodig gaat hebben, al dan niet bij je volgende potentiële werkgever.

Succes op je volgende avontuur, jammer dat het onze zo heeft moeten eindigen.

Team Cacturne
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.228
Reactiescore
319
Dus, als iedereen huilt tijdens een discussie, ga ik karten? Sounds like a plan!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
altijd teleurstellend als je een mooie cf pakt maar je mb dan weer verzaakt, zonde ! :eek2:
 
Bovenaan