- Reactiescore
- 769
FDe kans is groter dat Frank terugkeert in Frankrijk dan dat jij me rekt lieverd
Wat begreep je niet?
Wat begreep je niet?
Tis eigenlijk al bijna een maand klaar, tot een of andere mafkees weer zegt nee kom we doen nog ff wat doms zodat we niet op delete hoeven te gaan. Ik hoop dat het hier nu wel bij blijft.Ik begreep ervan dat het einde verhaal is, maar dat is ook wel alles. Ik voel me oud nu..
Ik begreep ervan dat het einde verhaal is, maar dat is ook wel alles. Ik voel me oud nu..
Sammy sucks?
Zet de ww in je handtekening?? DefgodW76 samengevat in één post.
Nice.
Haha ja, hoorde al dat Sebas het heeeeel erg leuk vond om al die edels te deffen. Welcome to the new meta
100% hype????Is alleen meta bij kansloze massa's en dat weet je zelf ook, dit is de meest verlepte bruine bijlen massa die je maar had kunnen bedenken.
Nu is dat ook niet zo'n verassing nadat half tyrant al met vervroegd pensioen is natuurlijk, dus in ieder geval kudos voor de mensen die het nog hebben kunnen opbrengen om iets te gaan gooien.
Echte vraag is nu, gaan er accounts op delete of gaan we deze wereld rekken omdat we alles gaan moeten opedelen voor de dominantie?