Spotprenten

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Tom heeft namelijk nog nooit een discussie verloren. Een ding dat we gemeenschappelijk hebben
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Leuke memes, maar bij deze massa niet kloppend met de werkelijkheid. Was voornamelijk eigen def die goed geplaatst was + nog wat stamdef die anderen niet meer had gered op het laatste moment. Die screen van 8k+ os was dan ook fake :tongue:

Ik snap het plaatje ook wel, het blijft verder ook deels gokwerk omdat het twee kanten op kan gaan. Maar het was wel een grappig beeld om te zien hoe jullie en Mien de hoogste verdediger van de dag haalden als "fake" targets ongeacht de factoren die ervoor gezorgd kunnen hebben. Natuurlijk kan het in de kaart spelen als jullie veel mobiele deff hebben zelf en een Noire waarschijnlijk veel deff al uit had staan, Kyuka VV regels had met Murus en daardoor enkel Mien kon helpen etc. Het is alleen niet bepaald een ideaalplaatje om het maar zo te zeggen.
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
7.939
Ik snap het plaatje ook wel, het blijft verder ook deels gokwerk omdat het twee kanten op kan gaan. Maar het was wel een grappig beeld om te zien hoe jullie en Mien de hoogste verdediger van de dag haalden als "fake" targets ongeacht de factoren die ervoor gezorgd kunnen hebben. Natuurlijk kan het in de kaart spelen als jullie veel mobiele deff hebben zelf en een Noire waarschijnlijk veel deff al uit had staan, Kyuka VV regels had met Murus en daardoor enkel Mien kon helpen etc. Het is alleen niet bepaald een ideaalplaatje om het maar zo te zeggen.

Opzich, maar aan de andere kant is het ook zeer gemakkelijk om hoge vvds te halen met minimale stacks. Om 5k bijl te blocken x 7 per dorpje hoeft er maar 2-3 dorpjes te staan. + We hadden er rekening mee gehouden dat we side target zouden zijn, dus geen afleiding zoals de vorige keer en daardoor veel mobiel gehouden. Dit x slokten we niet alle Def op hihi
 
Reactiescore
2.477
Wat klets jij nou weer? Discussie verloren? Ik zeg presnipen kan niet effectief zijn, Rik zegt presnipen kan effectief zijn. Beide kern van waarheid in toch?

Sneertje kan Rik wel hebben hoor.
Als je moet overgaan op een sneer en dan maar de activiteitskaart trekt verlies je in mijn optiek de discussie hoor. Zie ook niet in waarom presnipes niet zouden effectief zijn, oke er worden er veel nog geantisniped, maar laat dan enkel de 10-15msjes staan? Kans dat die strakker zitten is vrij klein hoor. Elke edel extra gepresniped is mooi meegenomen, toch?
 
Reactiescore
1.365
Mwah denk niet dat jij het beter doet dan mijn huidige team kwalletje xx
Geef die Ezzert n goeie tank en die gozer doet alles voor je op tw gebied
 
Bovenaan