Spotprenten

Reactiescore
2.878
Geen oud zeer hoor. Maar als er onzin wordt verkondigd ben ik niet de beroerdste om dat even te ontkrachten. Voel je als nog vrij om er inhoudelijk op te reageren, gezien jij in eerste instantie de vergelijking maakte en stelde dat het geen onzin was. :)

Prima

Is dat de enige overeenkomst waarom je het vergelijkbaar vindt? KipKalkoen was een account wat praktisch gezien middenin het stamcluster van z'n eigen stam lag. Perijn ligt aan de rand ervan en aan het directe front met Tyrant. De oude stam van KipKalkoen zag een groot stuk safe veranderen in een actief front. De fronttoenname voor Defect door het wegvallen van Perijn is miniem (lees: verwaarloosbaar). De ex-stamgenoten van KipKalkoen waren niet op de hoogte van geschillen en de ontevredenheid van KikKalkoen, waardoor die overstap aankwam als een donderslag bij heldere hemel. Het team van Perijn heeft intern meermaals aangegeven dat ze niet tevreden waren over de gang van zaken. Oftewel, enkel als je ontzettend naief bent en de feiten niet wil zien, zou deze leave als onverwachts kunnen worden bestempeld. KipKalkoen begon vrijwel gelijk met een offensief op z'n oude stamgenoten. Perijn heeft netjes een NAP afgesproken met z'n oude stam (waar zij zich aan zullen houden) en geeft hun hiermee voldoende tijd om in te spelen op de - minieme - verandering in het stamcluster van Defect. Als laatste hebben er tussen Tyrant en Defect slechts 6 vijandige overnames plaatsgevonden voordat de overstap plaatsvond, dus in hoeverre kun je daadwerkelijk spreken van echt een 'vijandelijke' stam?

Conclusie: dat een stam wrok koestert is natuurlijk een ontzettend slechte graadmeter om een vergelijking tussen deze twee losstaande recruits aan te tonen waarvan de situaties totaal niet hetzelfde zijn en daarmee tevens onvergelijkbaar.

Het klopt inderdaad dat de ligging en omstandigheden van Kip anders waren. Deze rekruut zal zeker een grotere impact hebben gehad dan die van Perijn zal gaan hebben. Denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn.

Echter vind ik dat je het stukje fronttoename wel makkelijk teniet doet. Deze NAP is eindig neem ik aan? Je spreekt niet over een lengte dus misschien ook niet. Zodra deze eindigt is er daadwerkelijk meer front voor Defect dan voorheen, 5 á 10 velden. Toch een substantieel stuk als 1/10 van je stam weg valt. Tevens doe jij het overkomen alsof Kipkalkoentje nooit een NAP heeft aangeboden en is overgegaan op de aanval.. Echter, weten wij beide dat er wel een NAP aanbod is gedaan maar deze is afgeslagen. Ook zijn de aanvallen vanuit Kip zijn pas begonnen nadat Exitus begon met aanvallen.

Tot slot was de eerste verovering van Spread op Exitus pas 5-6 dagen ná de overstap van Kipkalkoen. Dus we kunnen stellen dat de stammen iniedergeval 6 dorpen vijandiger waren dan Spread en Exitus waar toen het argument aangedragen werd dat een botsing onvermijdelijk zou zijn geweest..

Denk dat dit wel weer genoeg W73 was voor nu.
 
Reactiescore
756
Typische newbie mod fouten dit.
Wat is er niet duidelijk aan het feit dat er een verschil is tussen het forum van W73 en het forum van W76? Ik leg het je graag uit in pm zodat je je nutteloze opmerkingen in de toekomst voor jezelf kan houden. :wink:
 
Reactiescore
2.039
Wat is er niet duidelijk voor jou aan het feit dat er een verschil is tussen het forum van W73 en het forum van W76? Ik leg het je graag uit in pm zodat je je nutteloze opmerkingen in de toekomst voor jezelf kan houden. :wink:
Dan zou ik je ook uit kunnen leggen dat p&p een wereldoverschrijdend middel is en dat het logisch is dat andere werelden erbij betrokken worden. Prima als je hier op wijst wanneer het er al pagina's over gaat maar dat was hier niet het geval.
 
Reactiescore
7.918
37715ca147c60329f513d678fe0f879c.gif
 
Reactiescore
756
Dan zou ik je ook uit kunnen leggen dat p&p een wereldoverschrijdend middel is en dat het logisch is dat andere werelden erbij betrokken worden. Prima als je hier op wijst wanneer het er al pagina's over gaat maar dat was hier niet het geval.
Uiteraard. Geef ik je gelijk in. Echter heb ik al meerdere malen moeten ingrijpen omdat er hier te veel over W73 gepraat werd.
 
Reactiescore
470
Uiteraard. Geef ik je gelijk in. Echter heb ik al meerdere malen moeten ingrijpen omdat er hier te veel over W73 gepraat werd.

Misschien omdat grotendeels van de Tyrant en Help premades bestaan uit een mix van Imago en Spread spelers van 73. En de baken Premade grotendeels Pit 73 is. Logisch dat er nog gebeurtenissen van enkele maanden terug worden aangehaald.
 
Reactiescore
1.918
fixed
1601988614725.png

@Global, ik ben bagger met memes en gifs xx
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
.Howlin zijn kans om Laurens te roasten.
Ik kan gerust een post maken die het tekenlimiet overschrijden vol met citaten van Howlin die Laurens roast??
 
Bovenaan