Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
17
Het is wel grappig voor anderen ^^

PS: Ik drink zelf nooit, weet niet of dat positief of negatief is, is maar dat je het weet :p

Het lijk af en toe als je teksten lees wel of je drinkt ;). Maar ik zal je geloven op je woord.

En ja, heb net de andere 15 posts gelezen van patrick het heeft wel iets komisch...
 
Reactiescore
1.647
Het lijk af en toe als je teksten lees wel of je drinkt ;). Maar ik zal je geloven op je woord.

En ja, heb net de andere 15 posts gelezen van patrick het heeft wel iets komisch...

Ja dat is het ook over die posts, moet er om lachen. :)

Tja, emotie-typen is nou ook niet beste wat de mens kan doen. Soms beter dan voor die dag te stoppen, maar soms laag je je meeslepen hé xD
 
Reactiescore
54
Ik zou het meer génant vinden om op zo een manier een strategisch oorlog spel te winnen zonden dat er echte strijd is geweest!

Verder ga ik mij hier niet mooi voor lopen doen, en zal ik je altijd zeggen waar het op staat.. want in tegenstelling tot de meeste hier haal ik niet me plezier uit andere mensen kansloos af te zeiken.... als het niet over het spelletje gaat...
 
Reactiescore
786
Geen idee waar alle gezeik en heisa met HoH vandaan komt deze wereld. Sinds hij bij ons in de stam zit, geen problemen mee gehad. Baasje die Bjorn <3
 
Bovenaan