Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
1.962
Dat jullie telkens terug moeten naar week 1 van deze wereld om mij te kunnen afzeiken zegt wel genoeg:biggrin:
 
Reactiescore
1.962
volgens mij speel je ook op de toernooien wereld waar je geband bent ;)
meneer weroelltheworld

Hahaha daar speel ik niet eens, ik ben een defbunker van WeRoell en dat weet jij ook wel. Lekker de boel verdraaien om mij in slecht daglicht te zetten, naar ventje.
 
Reactiescore
429
Hahaha daar speel ik niet eens, ik ben een defbunker van WeRoell en dat weet jij ook wel. Lekker de boel verdraaien om mij in slecht daglicht te zetten, naar ventje.

hahaha jij heb ook vast wel eens een paar dorpen verloren tijdens een massa ik ben ook maar een deff bunker van alexandria morgan mij een beetje in slecht daglicht zetten, naar ventje
 
Reactiescore
1.962
hahaha jij heb ook vast wel eens een paar dorpen verloren tijdens een massa ik ben ook maar een deff bunker van alexandria morgan mij een beetje in slecht daglicht zetten, naar ventje

Ik heb wel eens dorpen verloren ja, alleen jou overkomt het elke wereld massaal
 
Reactiescore
1.380
je zou dan minder dorpen moeten verliezen. En dodgen is niet uitgevonden denk ik dan.
Maar hey iedereen heeft wel eens een slechte dag. Maargoed dat jullie en 24/7 samen gaan, want dan komt er nog een strijd hoop ik.
 
Bovenaan