Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum

Deleted User - 487973510

Guest
Ik vind hem niet helemaal een realistische (spottende) weergave geven van de werkelijkheid, ik voel me beledigd :rolleyes:
 
Reactiescore
290
Wij hoeven geen nap of iets anders. Ik kaart het aan omdat er kata op boer wordt gegooid, normaal is dat gewoon een no-go. Wij hebben geen berichtje gehad met afspraken over iets van een nap op een dorp. nu werd het gewoon van tafel geschoven met een excuusje, niet eens richting ons maar naar Tuur.
En ja Tuur stuurde het bericht, omdat hij onze ‘leider’ is, dus als wij vragen aan Tuur of het normaal is dat er kata’s op boer wordt gegooid, dan maakt hij er werk van.
Jullie willen geinternd worden door @schedel. Ik snap T al!
 
Reactiescore
290
Die jongen is ongesteld kan je niks aan doen. Hij heeft ook moeite met lezen.
Het is net een kleuter als die niet kunnen winnen gaan ze of huilen of rennen weg en helaas is zijn gedrag niet veel anders.
Jij bent hier de kleuter jongetje. Je hebt het zelf gezegd maar wederom net als bij justin blijf jij maar dingen roepen en als het je daarna njet bevalt ga je herrie schoppen....
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Blijft mooi hoeveel emoties een simpel browserspelletje bij sommigen kan losmaken :biggrin:
 
Reactiescore
73
Er wordt bij ons gewoon kata op boer gegooid door de MB van 24/7.....

Bekijk bijlage 24813

Dit was gister. Volgens Wow who werd er hard opgetreden tegen deze 'stomme MB'.

Bekijk bijlage 24814

Wij dachten oke deze wordt hard aangepakt, deze speler zal ons niet meer lastig vallen met z'n vreemde praktijken. Maar nee hoor, hij mag gewoon lekker zijn gang gaan. Vandaag kregen wij weer aanvallen binnen van deze speler.

Bekijk bijlage 24815

Vraagje; is het een gewoonte dat hier niet voor wordt opgetreden? Ik hoor graag jullie mening.

Gr Jim

kijk eens naar de dorpsnaam, die gast was overduidelijk dronken. :biggrin:
 
Reactiescore
357
Daarbovenop,

hoe actief staat het front met het zwarte schaap vanuit Ashes.?

Als ik kijk hoe TPD onder vuur lag en de ODD van Prone ernaast leg kan je toch wel merken dat er iets meer drang was van 24/7 uit dan omgekeerd? Of zijn er andere factoren die wij als buitenstaander niet kennen die deze mening mogelijks kunnen beïnvloeden?
 

Deleted User - 487973510

Guest
We hebben we wat terug willen doen, maar dat is nooit langdurig en met volle kracht geweest. Wij hebben vanuit Geenpala het e.e.a. geprobeerd, maar dat is onvoldoende om een dergelijk account te breken. Zeker als er bakken pp worden gebruikt om de muurtjes altijd op 20 te houden.
 
Bovenaan