Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
1.647
Jij bent de gene die nu leugens aan het vertellen is.... Wederom niet ik.
Dat jij niet geloofd dat VF te pas en te onpas spelers blokkeert in pm om ze vervolgens te deblokkeren om een pm te sturen dat is jou probleem.
Door daar je eigen conclusie te trekken kun je niet over andere zeggen of ze liegen ja of nee.

Ik zei dat ik dat geloofde dus waarom lieg je hier nu weer?
 
Reactiescore
1.659
geloof ik niet want er zijn ook stiekem vf maar dan snippers in de nacht actief?
 
Reactiescore
1.659
unknown.png
 
Reactiescore
290
Humor op het moment dat ik het eerste dorp daar pakte en edels liepen.... Had in dat hoekje ASHES nog GEEN dorp.... Daarop stuurde ik op alle dorpen daar 3 clears toen plots Scara daar een dorp pakte (ook hij kreeg dus die 3 clears) er liepen al edels dat hun daarna dorpen ook edelen daar kan ik niks aan doen dat je dan door elkaar gaat edelen he ?
Dus ken je feiten.
 
Reactiescore
1.659
Humor op het moment dat ik het eerste dorp daar pakte en edels liepen.... Had in dat hoekje ASHES nog GEEN dorp.... Daarop stuurde ik op alle dorpen daar 3 clears toen plots Scara daar een dorp pakte (ook hij kreeg dus die 3 clears) er liepen al edels dat hun daarna dorpen ook edelen daar kan ik niks aan doen dat je dan door elkaar gaat edelen he ?
Dus ken je feiten.

dit zijn de feiten niet zo opgefokt reageren aub of ik moet actie tegen je ondernemen
 
Reactiescore
290
haha nou als ik goed heb opgelet lagen de dorpen van sjaak trekhaak er allang.
maar de dorpen waar ik als eerst naar liep lag niemand? geen Sjaak, geen GeenPala en geen Scara.. was gewoon een vrij stuk midden in daar ben ik gaan clearen en had ik edels gestuurd toen scara daar zijn/haar eerste dorp pakte.
Vanuit daar ben ik verder gaan edelen... dus wat is je punt.
 
Bovenaan