Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
54
Niemand van ons zal ontkennen dat we deze aanval met eigen def hadden kunnen afslaan. Jij begrijpt net zo goed als wij dat daar def van stammies bij moet komen. Staat jouw front gestackt? Natuurlijk, en waarschijnlijk ook niet met je eigen def. Kijk dan niet zo raar op dat dat bij ons precies hetzelfde geval is.
 
Reactiescore
428
Niemand van ons zal ontkennen dat we deze aanval met eigen def hadden kunnen afslaan. Jij begrijpt net zo goed als wij dat daar def van stammies bij moet komen. Staat jouw front gestackt? Natuurlijk, en waarschijnlijk ook niet met je eigen def. Kijk dan niet zo raar op dat dat bij ons precies hetzelfde geval is.

jullie hadden dit niet gered met je eigen deff en dat weet je zelf ook
Dan had je heel wat mogen recappen en dan hadden die dorpen easy pickups voor ons geweest
 
Reactiescore
428
Wie is er volgens jou dan dorpen verloren?! En nogmaals, het is niet moeilijk om veel ods te hebben als je slecht aanvalt. Na 1 clear gelijk je trein sturen maakt het niet al te moeilijk om te blocken aangezien muur nog vrij hoog is.

Kerel jou neem ik niet eens serieus aangezien ik op 58 heb gespeeld en me nog goed kan herinneren dat jou account alleen maar onder vv stond waarvan ik zelf ook zo`n 3 dagen achter elkaar vv heb gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
54
jullie hadden dit niet gered met je eigen deff en dat weet je zelf ook
Dan had je heel wat mogen recappen en dan hadden die dorpen easy pickups voor ons geweest

Bedoel precies dat we het nooit met eigen def hadden gered, excuses meneer. :)
 
Reactiescore
363
Naja je mag best stamdeff gebruiken van mij maar kom dan niet met een meme aanzetten alsof het deffen zo zwaar was.
Dus je mag geen grapje maken als een massa niet lukt omdat je stamdef gewoon op orde is??
Ik denk dat je een beetje te ver doordenkt.
Ik heb veel onzinnigere Memes gezien.
 
Reactiescore
54
Naja je mag best stamdeff gebruiken van mij maar kom dan niet met een meme aanzetten alsof het deffen zo zwaar was.

Deze prent komt niet van ons eigen account vandaan, en ik heb eerlijk gezegd geen idee wie hem wel heeft gemaakt. Vond hem zelf echter best komisch. :)
 
Reactiescore
50
Ah jongens. zie de humor van zo'n spotprentje gewoon in en laat je niet zo kennen... Tuurlijk @voorever is team Bad trots op het feit dat het nog geen dorpen heeft verloren, en ja hier zit natuurlijk ook een gedeelte stamdeff bij, maar niet enkel stamdeff, daarnaast zijn jullie niet op enkel stacked dorpen gelopen maar hebben we ook deze dorpen weten te behouden.... Het blijft een spel he, en als iemand het goed of slim speelt, dan mag dat ook wel eens gezegd worden imo. Wij gaan hier ook niet lopen zaniken over zaken die hiervoor gebeurd zijn. Wanneer jullie een mooi staaltje deff werk laten zien dan heb ik daar enkel respect voor en dat zou ik dan ook wel laten weten.

EDIT: En idd, de spotprent komt niet van ons. Dus dont blame us....
 
Reactiescore
214
Even voor de duidelijkheid; je doelt hierbij op de fakes die we gestuurd hebben op jekkeuh?

Exact ja, als je elk frontdorp gaat aanvallen kunnen we niet anders dan wat thuislaten, er moesten ook maar eens wat treintjes komen.

jullie hadden dit niet gered met je eigen deff en dat weet je zelf ook
Dan had je heel wat mogen recappen en dan hadden die dorpen easy pickups voor ons geweest

Waarom zou je dingen als dit recappen als het een easy block kan zijn? ;
27b1f260-88d7-43b7-a4c4-9844df97eb86.jpg
bb1ce2b4-9cbc-4e39-90ca-e3f7c207750f.jpg

Kerel jou neem ik niet eens serieus aangezien ik op 58 heb gespeeld en me nog goed kan herinneren dat jou account alleen maar onder vv waarvan ik zelf ook zo`n 3 dagen achter elkaar vv heb gedaan.

Hahaha kan je niet meer weerwoord bieden dan dat? Spijtig man, w58 is deze wereld niet.
 
Reactiescore
428
Dus je mag geen grapje maken als een massa niet lukt omdat je stamdef gewoon op orde is??
Ik denk dat je een beetje te ver doordenkt.
Ik heb veel onzinnigere Memes gezien.

Je mag van mij best grapjes maken.
Maar ik mag toch ook mijn mening dan geven?

Harstikke prima dat je stamdeff op orde hebt maar ik zeg gwn dat er andere mensen wel dorpen verloren zijn (gister) terwijl bad amper iets hoeft uit te voeren voor het deffen naar mijn mening.
 
Reactiescore
14
Deze prent komt niet van ons eigen account vandaan, en ik heb eerlijk gezegd geen idee wie hem wel heeft gemaakt. Vond hem zelf echter best komisch. :)
Inderdaad.. En sorry.. Je moet niet zo arrogant tegen ons blijven doen.. Wij waren nooit goed genoeg voor u.. Niet in Para!, niet in Beast. Maar toch probeer je al 2x met een massa een dorp af te pakken.. Stamdef of niet.. Jij hebt ook andermans clears nodig.. Dus moet je daar al zeker niet op liggen bashen.
En als wij als team niet actief bezig zijn op ons account pak je ook dorpen.. Hoe je het ook draait of keert tot op heden hebben wij nog niks verloren aan u of jullie. En dat komt heus niet alleen omdat we stamdef hebben hoor.. Het is niet dat wij het enige front account zijn van Wolves.
 
Reactiescore
14
Je mag van mij best grapjes maken.
Maar ik mag toch ook mijn mening dan geven?

Harstikke prima dat je stamdeff op orde hebt maar ik zeg gwn dat er andere mensen wel dorpen verloren zijn (gister) terwijl bad amper iets hoeft uit te voeren voor het deffen naar mijn mening.

Dan is jullie aanvalstactiek al helemaal niet goed lijkt me.. Als wij volgens u amper moeite moeten doen om te deffen.. En dat met zo een grote acc's..
 
Reactiescore
428
Inderdaad.. En sorry.. Je moet niet zo arrogant tegen ons blijven doen.. Wij waren nooit goed genoeg voor u.. Niet in Para!, niet in Beast. Maar toch probeer je al 2x met een massa een dorp af te pakken.. Stamdef of niet.. Jij hebt ook andermans clears nodig.. Dus moet je daar al zeker niet op liggen bashen.
En als wij als team niet actief bezig zijn op ons account pak je ook dorpen.. Hoe je het ook draait of keert tot op heden hebben wij nog niks verloren aan u of jullie. En dat komt heus niet alleen omdat we stamdef hebben hoor.. Het is niet dat wij het enige front account zijn van Wolves.

Best grappig dat je dat van Para zegt terwijl wij niet binnen Para speelden.
En inderdaad in de Beast tijd ben je niet meegenomen omdat je niet goed lag met lijnen van destijds.
Vervolgens heb je het nog eens geprobeerd en hebben we je weer afgewezen en volgensmij had je toen een grote bek tegen onder andere ons in pm en ging je iemand van @The Dark Salvation. op whatsapp uitschelden.
 
Reactiescore
363
Best grappig dat je dat van Para zegt terwijl wij niet binnen Para speelden.
En inderdaad in de Beast tijd ben je niet meegenomen omdat je niet goed lag met lijnen van destijds.
Vervolgens heb je het nog eens geprobeerd en hebben we je weer afgewezen en volgensmij had je toen een grote bek tegen onder andere ons in pm en ging je iemand van @The Dark Salvation. op whatsapp uitschelden.
Iemand van tds uitschelden hoort er gewoon bij, zo begin ik iedere ochtend. Anders is er ook geen ruk meer aan.
 
Reactiescore
14
Best grappig dat je dat van Para zegt terwijl wij niet binnen Para speelden.
En inderdaad in de Beast tijd ben je niet meegenomen omdat je niet goed lag met lijnen van destijds.
Vervolgens heb je het nog eens geprobeerd en hebben we je weer afgewezen en volgensmij had je toen een grote bek tegen onder andere ons in pm en ging je iemand van @The Dark Salvation. op whatsapp uitschelden.

Whahahahaha.. Als jij daar bewijs van hebt mag je mij dat even laten zien.. Wat die grote bek dan is.. Ik heb wel bewijs van uw rustige zelve als het u niet aanstaat .. Zowel discord als app :D Dus, voor je mij ff wilt zwart maken, kijk zelf in de spiegel :)
 
Bovenaan