Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
290
Naja vermoeden gaat dus dat je dat zelf was aangezien er na wat aanvallen op sjaak rare berichten van jou kant kwamen.
Plus nog even over die BG.
Hoe verklaar je dan dat er aanvallen komen op Enemy vanuit VFgoed op dezelfde aankomst momenten als jullie?

Ten eerste, hebben wij alleen nog VV binnen de stam gedraaid, en dat was pas vanaf gister jullie aanvallen.
Ik heb hier in de stam ook uitleg over gevraagd en heb van iedereen de VV geschiedenis gezien en er is geen VV buiten de stam gedraaid.


Ten Tweede, is er met VFgoed Geen politieke betrekking, er vannuit de leiding ook geen contact met VFgoed geweest. Wel was er tussen een enkele speler(s) contact met 1 lid van VFgoed en hadden ze wel iets gezegd over een aanval, maar wederom we hebben Geen banden met hun.
 
Reactiescore
428
Ten eerste, hebben wij alleen nog VV binnen de stam gedraaid, en dat was pas vanaf gister jullie aanvallen.
Ik heb hier in de stam ook uitleg over gevraagd en heb van iedereen de VV geschiedenis gezien en er is geen VV buiten de stam gedraaid.


Ten Tweede, is er met VFgoed Geen politieke betrekking, er vannuit de leiding ook geen contact met VFgoed geweest. Wel was er tussen een enkele speler(s) contact met 1 lid van VFgoed en hadden ze wel iets gezegd over een aanval, maar wederom we hebben Geen banden met hun.

Prima dan geloof ik je daar ook in.
 
Reactiescore
1.728
Naja vermoeden gaat dus dat je dat zelf was aangezien er na wat aanvallen op sjaak rare berichten van jou kant kwamen.
Plus nog even over die BG.
Hoe verklaar je dan dat er aanvallen komen op Enemy vanuit VFgoed op dezelfde aankomst momenten als jullie?

Dat was een lid van VFgoed, en dus niet heel VFgoed.
Ten eerste, hebben wij alleen nog VV binnen de stam gedraaid, en dat was pas vanaf gister jullie aanvallen.
Ik heb hier in de stam ook uitleg over gevraagd en heb van iedereen de VV geschiedenis gezien en er is geen VV buiten de stam gedraaid.


Ten Tweede, is er met VFgoed Geen politieke betrekking, er vannuit de leiding ook geen contact met VFgoed geweest. Wel was er tussen een enkele speler(s) contact met 1 lid van VFgoed en hadden ze wel iets gezegd over een aanval, maar wederom we hebben Geen banden met hun.

Wellus?
 
Reactiescore
1.478
Maar goed bezig hoor, ondanks overmacht, hulp bij het aanvallen en de inactiviteit van onze stam ben je aan het winnen.
De verliezende partij kan niet klagen. Onze stam is dorpen kwijt dus ik spot maar een beetje met mezelf
De verliezende partij heeft nooit genoeg off troepen gehad om te winnen, wat verwacht je dan dat er gebeurd? Dat wij 1 voor 1 onze clears dood laten lopen op defnoobs?
 
Reactiescore
319
Ik dacht na de vorige prent dat het niet slechter kon, maar er is nu toch bewezen dat het wel degelijk kon...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
ed66bb40c69889d0e904d465e5aeedab.png
 
Bovenaan