Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
1.647
487969307
 

Deleted User - 487824574

Guest
Wel een leuke meme, had wel wat meer actie verwacht :p
 
Reactiescore
5.686
Helaas zal dit een ongekende recapwereld worden. Daar is niets aan te doen.
Oneens, bij een wereld met OS buiten stam aan kun je OS achter je edels timen en vermijd je meer recaps imo.
 
Reactiescore
94
ze noemen dit voor je stammaten klaar staan en helpen waar je kan. Volgens mij een nobel iets.

Nooit geweten dat wij ooit een obsessie van iemand werden.
Ik wordt er bijna bang van.
Het helpt voor jou natuurlijk dat je toevallig de dorpen afgeeft die enigszins front hebben en zo meer dorpen overhoudt in de veilige rim ;D
Ik zou bijna bang worden dat je voor mijn account gaat lopen.
Verder zeker een nobel iets. Als jij dat ook voor mij zou doen zou ik misschien nog je stam joinen, maar het blijft toch een puntje om mee te spotten :p

Jij herhaalt altijd dezelfde woorden op een andere manier. Dat wordt precies een obsessie van jou.
ik wordt er een beetje bang voor.

Ga jij je trouwens niet zorgen maken over jouw overname statistieken? Dat is 1 van de redenen waarom ik bovenstaand plaatje heb gepost.
Bijna geen enkel hoogstaand account heeft negatieve overnames, en dan hebben we jouw top account:
2 dorp verloren aan vijandelijke spelers. 4 dorpen afgegeven aan je stamgenoot (ik vraag me af wat de echte reden hiervan is) en dan nog 5 keer jezelf overgenomen.
Jouw negatieve stats hebben meer activiteit dan de volledige overnames (positief en negatief) van sommige top 25 spelers.
 
Bovenaan