Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
50
Gister bijna rover vd dag behaald door aanvallen op Plague Doctor, maar net niet :(
 

Deleted User - 487824574

Guest
Nah dat heeft niks met geluk te maken xD
Dat heeft meer te maken met 1100 incs :p
 

Deleted User - 487824574

Guest
Addison Rae VV? 0 uur wat raar. Ik kom nergens mee pronken? Vond het wel leuk dat we met zo weinig troepen een edel sloopte.
Je mag wel wat vriendelijker zijn Justin ik gooi nergens haat op, maar mijn boerderij word wel gesloppt hmmmmm
 
Reactiescore
99
Wat een zuurpruimen hier jezus. Erwin laat alleen een groene edel zien om te laten zien hoeveel geluk we hadden met een minimale snipe. 1 zc meer of minder en die edel had het overleefd. Was niet eens beledigends bedoeld.

en wij hebben misschien 1 keer vv weggegeven omdat we allemaal een middagje niet konden. Voor de rest hebben we alles zelf gedaan. Dus om dat er bij te betrekken...?
 
Reactiescore
99
Er wordt bij ons gewoon kata op boer gegooid door de MB van 24/7.....

Screenshot 2020-11-21 at 22.58.22.png

Dit was gister. Volgens Wow who werd er hard opgetreden tegen deze 'stomme MB'.

IMG_2411.jpg

Wij dachten oke deze wordt hard aangepakt, deze speler zal ons niet meer lastig vallen met z'n vreemde praktijken. Maar nee hoor, hij mag gewoon lekker zijn gang gaan. Vandaag kregen wij weer aanvallen binnen van deze speler.

Screenshot 2020-11-21 at 23.07.16.png

Vraagje; is het een gewoonte dat hier niet voor wordt opgetreden? Ik hoor graag jullie mening.

Gr Jim
 
Reactiescore
1.647
Er wordt bij ons gewoon kata op boer gegooid door de MB van 24/7.....

Bekijk bijlage 24813

Dit was gister. Volgens Wow who werd er hard opgetreden tegen deze 'stomme MB'.

Bekijk bijlage 24814

Wij dachten oke deze wordt hard aangepakt, deze speler zal ons niet meer lastig vallen met z'n vreemde praktijken. Maar nee hoor, hij mag gewoon lekker zijn gang gaan. Vandaag kregen wij weer aanvallen binnen van deze speler.

Bekijk bijlage 24815

Vraagje; is het een gewoonte dat hier niet voor wordt opgetreden? Ik hoor graag jullie mening.

Gr Jim

Wat is er door Bad Attitude tegen je leider gezegd hierover? Wie de MH is.

En wat zijn de.looptijden van al je mooie berichten in de inbox nadat de fout was aangegeven?
 
Bovenaan