Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
431
Waar baseer je deze aantallen op?

Compleet verzonnen maar als ik soms wel eens gesprekken voorbij zie komen over hoeveel sommige accounts hebben gebruikt dan lijkt het alsof sommige accounts wel dichtbij de 500k komen xdd

Kijk je kan het ook anders verwoorden, sommige accounts zullen een hoop pp er tegenaan hebben gegooid en niet in de top 10 staan vanwege hun ligging, maar als je het dan verwoord als de 10 accounts met het meeste pp gebruik, verbruiken net zoveel als de plaats 11 tot en met 50, denk ik dat je er niet heel veel vanaf zou zitten
 
Reactiescore
1.226
Compleet verzonnen maar als ik soms wel eens gesprekken voorbij zie komen over hoeveel sommige accounts hebben gebruikt dan lijkt het alsof sommige accounts wel dichtbij de 500k komen xdd

Ik schrok al, dacht zal toch niet echt zo zijn. Denk dat de gespendeerde PP niet perse heel representatief is, je zou dan moeten kijken waar de PP naartoe gaat om te kijken of accounts er voordeel uit gehaald hebben en dus daardoor in de top 10 staan. Het alleen afdoen met "veel PP" is te kort door de bocht.
 
Reactiescore
290
iedereen koopt wel eens muren, maar als je 20 clears krijgt en je koopt dan elke keer muur 19 naar 20 in een half uur (soms 5 min soms 45 min) dan deff je niet meer als een normale 'middelmatige'? abusende speler maar gewoon als een kneiterhard kopende spelers

nu weten we ondertussen wel dat de top 5 (10?) even veel gebruikt heeft als de rang 10 - 50 (vaak zo hoor, maar het is gewoon weer even bevestigd).
Als je Stacks niet hoog genoeg zijn en je je frontdef wil bewaren voor Snipes en eventueel bijstacken.
Wat moet ik dan muur steeds een level laten slopen? of gewoon wat muren uppe bij mijn stacks ?
Ik wil de def namelijk niet misbruiken ;)
 
Reactiescore
447
Tijdens de
Het was zeker niet top van beide kanten niet...
volledig eens, we hadden onze mbs eerder moeten opruimen( bobarmy en psyclone). Voor de rest zie ik niet zoveel fouten die gebeurd zijn? Kan zijn dat ik wat gemist heb hoor
 
Reactiescore
1.647
Tijdens de

volledig eens, we hadden onze mbs eerder moeten opruimen( bobarmy en psyclone). Voor de rest zie ik niet zoveel fouten die gebeurd zijn? Kan zijn dat ik wat gemist heb hoor

Had met Eric erover, de strijd is combinatie van wat mooie dingen icm een foutenfestijn.
 
Reactiescore
290
Tijdens de

volledig eens, we hadden onze mbs eerder moeten opruimen( bobarmy en psyclone). Voor de rest zie ik niet zoveel fouten die gebeurd zijn? Kan zijn dat ik wat gemist heb hoor
Ik ga zeker niet zeggen dat ik alles gedodged heb want ik ben ook een enkeling vergeten hoor.
Maar sommige mensen binnen Ashes Dodgen gewoon echt helemaal niet xD
 
Reactiescore
447
Ik ga zeker niet zeggen dat ik alles gedodged heb want ik ben ook een enkeling vergeten hoor.
Maar sommige mensen binnen Ashes Dodgen gewoon echt helemaal niet xD
Jij bent atm wel de laatste die hierover mag praten, dat er dodgefouten bij ons gemaakt worden als je al 3 dagen aan een stuk een deftige massa krijgt. Maar jij kreeg 1 keer sochtends een massa waarbij de helft niet verstuurd was door jullie eigen massa. En toch slaagde je er in om zo weinig te dodgen
 
Reactiescore
447
En dan nog beetje zielig spel door Joey zoveel mogelijk te kloten, ermee lachen hoe hard hij gaat runnen en dan zelf zo weinig laten zien...
 
Reactiescore
99
Zo ik heb eindelijk eens tijd om op het AF te kijken tussen de aanvallen door.

volledig eens, we hadden onze mbs eerder moeten opruimen( bobarmy en psyclone). Voor de rest zie ik niet zoveel fouten die gebeurd zijn? Kan zijn dat ik wat gemist heb hoor

Jammer dat m'n oude accie (PsyClone) werd verwaarloosd :( Het idee erachter was top, de uitvoering helaas wat minder. Maar goed, na een paar dorpen van onszelf en een paar dorpen van inactieve mb's vind ik toch wel dat we aardig stand hebben gehouden.

Screenshot 2020-11-20 at 21.32.06.png
Gr Jim
 
Reactiescore
290
Jij bent atm wel de laatste die hierover mag praten, dat er dodgefouten bij ons gemaakt worden als je al 3 dagen aan een stuk een deftige massa krijgt. Maar jij kreeg 1 keer sochtends een massa waarbij de helft niet verstuurd was door jullie eigen massa. En toch slaagde je er in om zo weinig te dodgen
Wat heb ik gemist ? 2 offence dorpen en 1a2 defence dorpen? Verder ben ik verloren door jullie antisnipes.... Dus ja ik denk gerust dat ik wat mag zeggen. Aangezien Sjaak (geen inc en edels bijna) 8 full clears niet heeft gedodged en enkele deffjes...... en TDS denk ik 25 clears niet gedodged heeft en 25 defjes ?
 
Reactiescore
290
En dan nog beetje zielig spel door Joey zoveel mogelijk te kloten, ermee lachen hoe hard hij gaat runnen en dan zelf zo weinig laten zien...
Overigens heb ik nooit gezegd dat joey zou rennen.... Hoe heb ik hem gekloot? Ik maakte een groep aan zoals we die vaker gehad hebben en hijzelf altijd net zo hard meedeed.... En in die groep zei ik zelfs waar joey bij zat voor de grap hoe bang zou joey zijn voor de inc.... beetje grappe hier....
 
Reactiescore
290
Jij bent atm wel de laatste die hierover mag praten, dat er dodge fouten bij ons gemaakt worden als je al 3 dagen aan een stuk een deftige massa krijgt. Maar jij kreeg 1 keer 's ochtends een massa waarbij de helft niet verstuurd was door jullie eigen massa. En toch slaagde je er in om zo weinig te dodgen
En dit noem jij een Deftige massa? Ik denk dat je zelf heel goed weet dat hier weinig *deftige massa* aan is en dat er gewoon random gegooid word en er maar sporadische edels komen.... Ik krijg net zo goed al 3 dagen inc's met clears/edels dus ik zie het verschil niet echt tussen jullie en ons..... Overigens was de 2de dag van jullie veel erger als de eerste dag dus hoe je op je 1 ochtend komt geen idee.
 

Deleted User - 487824574

Guest
Hahaha 25 clears nice, Thnx voor de extra deff dorpen ;)
Denk dat wij wel wat meer aanvallen hebben ghead.
 
Reactiescore
447
Gevoelige snaar blijkbaar geraakt
 
Bovenaan