Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
54
Hahaha ik houd het netjes ze zijn niet nodig! tegen jou was het een ander verhaal @Finis Amarum.
 
Reactiescore
1.647
Kijk mooie spotprent dan vertel maar eens wat ik gelogen heb aub...

Het andere topic bewijst dat je genoeg zaken beweert waardoor je als geen leiding zijnde van Rose foute uitspraken en onderbouwingen bewerkstelligd die voor de dichterlijke vrijheid als leugens kunnen worden beschreven. Voor verder commentaar verzoek ik je niet hier teksten te plaatsen maar spotprenten waar dit topic voor bedoelt is. Alvast bedankt
 
Reactiescore
290
Jij bent de gene die nu leugens aan het vertellen is.... Wederom niet ik.
Dat jij niet geloofd dat VF te pas en te onpas spelers blokkeert in pm om ze vervolgens te deblokkeren om een pm te sturen dat is jou probleem.
Door daar je eigen conclusie te trekken kun je niet over andere zeggen of ze liegen ja of nee.
 
Reactiescore
1.269
Jij bent de gene die nu leugens aan het vertellen is.... Wederom niet ik.
Dat jij niet geloofd dat VF te pas en te onpas spelers blokkeert in pm om ze vervolgens te deblokkeren om een pm te sturen dat is jou probleem.
Door daar je eigen conclusie te trekken kun je niet over andere zeggen of ze liegen ja of nee.

Dat jij niet geloofd dat VF te pas en te onpas spelers blokkeert in pm om ze vervolgens te deblokkeren om een pm te sturen dat is jou probleem.

ouch
 
Bovenaan