Spotprenten

Deleted User - 487957162

Guest
Jij klinkt geinformeerd. Noem er eens een paar!

Hier;


0892a1182dae78dbadb26d648b781d29.png
 
Reactiescore
152

En wat is er aan gelogen dan? Ik ben toen idd de discord etc. Geleaved, dus niks aan gelogen hoor. Dat ik later hoorde dat planet de uni als eerste had geuppt, gunde ik het ze al helemaal niet meer + ik had nog een appeltje te schillen met verschillende spelers uit planet na het verhaal van w70!

Maar nu zit ik me te verantwoorden tegen de grootste noob van tw, waar ik ook geen zin in heb.
 

Deleted User - 487957162

Guest
En wat is er aan gelogen dan? Ik ben toen idd de discord etc. Geleaved, dus niks aan gelogen hoor. Dat ik later hoorde dat planet de uni als eerste had geuppt, gunde ik het ze al helemaal niet meer + ik had nog een appeltje te schillen met verschillende spelers uit planet na het verhaal van w70!

Maar nu zit ik me te verantwoorden tegen de grootste noob van tw, waar ik ook geen zin in heb.

Dus het feit dat jij een bot gebruikte en daarmee W70 verziekte voor je stam en cadeau gaf aan de andere stam, is de reden om deze wereld te verzieken.

+

Jij was de persoon die aan Planet aangaf dat de unirush van F1x was begonnen.

Al met al, Mark en zijn vele leugens.
 
Reactiescore
2.435
jongens nog een leuke meme om w74 mee af te sluiten

1610147035254.png
 
Reactiescore
152
Dus het feit dat jij een bot gebruikte en daarmee W70 verziekte voor je stam en cadeau gaf aan de andere stam, is de reden om deze wereld te verzieken.

+

Jij was de persoon die aan Planet aangaf dat de unirush van F1x was begonnen.

Al met al, Mark en zijn vele leugens.

Uhu ik heb echt de bot gebruikt ja, jij geloofd in je eigen gelul haha. Ezzie en fred wisten wel beter over de uni rush, die zou getimed samen gestart worden....
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.228
Reactiescore
201
Mij niks persoonlijks en dat weet je ook wel :p
Je reacties hier op het forum waren wel interessant om het even zacht uit te drukken.

ga dan ergens anders jezelf interessant proberen maken. je zwartmakerij slaat nergens op.
dat jij beslist om blind de leugens en het bedrog van enkele fix spelers wil volgen is jou goed recht.
dat je blind bent (geweest) voor het palmares aan stabs dat 60% van fix spelers op hun naam hebben staan moet je zelf weten.

ik ben anderzijds wel blij voor je dat er een handvol spelers in f!x wel het fatsoen hebben om het spelletje gewoon netjes te spelen en af te sluiten (waaronder jij)
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
571
ga dan ergens anders jezelf interessant proberen maken. je zwartmakerij slaat nergens op.
dat jij beslist om blind de leugens en het bedrog van enkele fix spelers wil volgen is jou goed recht.
dat je blind bent (geweest) voor het palmares aan stabs dat 60% van fix spelers op hun naam hebben staan moet je zelf weten.

ik ben anderzijds wel blij voor je dat er een handvol spelers in f!x wel het fatsoen hebben om het spelletje gewoon netjes te spelen en af te sluiten (waaronder jij)

Ik reageer voornamelijk op je stamgenootje Mike. Als jij mij wilt beweren dat hij geen leugens post dan moet je zelf even in de spiegel kijken.

Dat terzijde zeg ik niks over jou specifiek. Ik vergelijk Mike met jou dat jij dit negatief opvat kan ik niks aandoen.
 
Reactiescore
1.228
Bovenaan