Spotprenten

Reactiescore
151
Maaaar, ik heb ergens voorbij zien komen dat die uni van planet eerder op 2 stond. Dus die stond eerder aan of er is gelijk een grote booster gezet. Hoe kan je het dan allemaal op fix blamen? Beetje gek weer hoor!

Dat was nadat fix al zei dat ze uni rush gingen doen, grapjas.
 
Reactiescore
68
Dus daar ga je van uit ipv met de leiding te gaan zitten en knal je de uni aan? Die uni van ons ging pas aan nadat we hoorden dat die van planet aan stond!
 
Reactiescore
151
Dus daar ga je van uit ipv met de leiding te gaan zitten en knal je de uni aan? Die uni van ons ging pas aan nadat we hoorden dat die van planet aan stond!

De leiding van fix heeft keer op keer onderhandelingen enkel gebruikt om eindeloos tijd te rekken. Dus het lijkt me volstrekt achterlijk om dan te gaan denken, hmm beter laten we ze gewoon unirushen terwijl we met de leiding praten. Als ze voorstaan en dus weten dat ze kunnen winnen op unirush willen ze vast ineens uit zichzelf stoppen.

Ik neem aan dat je dit wel kan begrijpen dat dit onzin is. Planet had niets aan een unirush want die waren aan het winnen, zoals je maatje hier net al zei
Ben jij nou zo naief dat als een stam niet kan winnen doodleuk maanden gaat deffen en wachten tot ze uiteindelijk gaan verliezen?

Dus het is nu een beetje zielig om te proberen te verkopen dat Planet hiermee begon.
 
Reactiescore
68
Planet is begonnen met de unirush. Dat geef je net zelf aan. Ik ben leiding fix en heb niemand van jullie langs horen komen.

Maar joh, zit er niet zo over in, de wereld is gedaan en wij hebben gewonnen. Het was nog even spannend en als jullie hadden gewonnen hadden wij écht niet zo moeilijk gedaan hoor.
 
Reactiescore
68
Dit beschrijft de wereld wel goed trouwens...

Wereld afgelopen maar nog steeds wordt er gediscussieerd in het spotprenten topic xD
 
Reactiescore
68
Ik moet toch op een manier mijn handtekening laten zien..
 
Reactiescore
1.476
Klassieker dit hoor.

'Ik ben niet een verrader. Jij bent gewoon naief dat je geen mes in je rug verwachtte.'

Maar wel fijn dat je zelf ook kan bedenken dat als de wereld volgens afspraken was gespeeld fix easy had verloren.
Zoals AAO al aangaf, wie niet van de geschiedenis leert, is gedoemd deze te herhalen. Geen uniwerelden meer spelen bois.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Tussendoor liep de uni van FIX 2 minuten voor op die van Planet. Wie startte dan eerder?
 
Reactiescore
1.752
Tussendoor liep de uni van FIX 2 minuten voor op die van Planet. Wie startte dan eerder?
Dus stel je kijkt naar formule 1 dan wint volgens jou degene die in P1 start ook sowieso? Die is het meest vanvoor vertrokken namelijk :wink:
 
Reactiescore
1.918
JOEJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 
Reactiescore
68
Tussendoor liep de uni van FIX 2 minuten voor op die van Planet. Wie startte dan eerder?
Dat jullie geen dedicated booster activeer spelert hadden, kan ik niks aan doen. Waarschijnlijk is er bij jullie dus gewoon wat mis gegaan met boosters aanzetten. Tenzij jullie minder gouden boosters hadden. Dat kan ook natuurlijk!
 
Reactiescore
1.075
De leiding van fix heeft keer op keer onderhandelingen enkel gebruikt om eindeloos tijd te rekken. Dus het lijkt me volstrekt achterlijk om dan te gaan denken, hmm beter laten we ze gewoon unirushen terwijl we met de leiding praten. Als ze voorstaan en dus weten dat ze kunnen winnen op unirush willen ze vast ineens uit zichzelf stoppen.

Ik neem aan dat je dit wel kan begrijpen dat dit onzin is. Planet had niets aan een unirush want die waren aan het winnen, zoals je maatje hier net al zei


Dus het is nu een beetje zielig om te proberen te verkopen dat Planet hiermee begon.

Das sowieso al een heel slecht argument hoor, of beter gezegd het is gewoon oerdom als je het zelf niet op een unirush wilt laten uitdraaien. Maw heb je hierdoor fix evengoed gedwongen tot de unirush terwijl planet de eerste is die er daadwerkelijk mee gestart is.
T is niet omdat iemand zegt dat ze unirush gaan doen, dat het ook daadwerkelijk zal gebeuren.

Ik kan me perfect inbeelden na de situatie met illy dat leiding fix een bepaalde uitgangspunt wou innemen om een nap of teruggave van dorpen te bekomen. Dat betekent niet dat ze t daadwerkelijk zouden gedaan hebben.
Uiteindelijk word er zelfs nu almaar met de vingers gewezen vanuit beide kampen terwijl beide kampen even vies hebben gespeeld, de ene iets wereldbepalender dan de ander, maar beide partijen zouden op geen enkele manier aanspraak moeten maken op wereldwinst.

Ik denk dat voor de meesten w74 de geschiedenis ingaat naast het rijtje van oa w63 etc.
 
Reactiescore
743
Wij gingen er vanuit, dat Jamie en Mark, twee volwassene waren en dat je kan rekenen op afspraken. Helaas blijken het twee jochies van 12/13 te zijn, ik kan anders het IQ en gedachtegang niet verklaren.
Ah kijk, de meest domme en achterlijke kerel die ik, op Filip na, op dit forum gezien heb gaat even Mark en mij dom en minderjarig noemen omdat hij verloren heeft. Wat top zeg. Was het zout in de uitverkoop ofzo?
Planet heeft die uni als eerste aangezet. PLANET weigerde te spreken aangezien jullie lekker voorliepen (het eerste level dan toch). Zodra jullie inzagen dat Fix duidelijk voorliep, wilden jullie pas praten. Je vergeet ook telkens dat PLANET lekker een ban aansmeerd en deze gebruikt om een acc te breken (wat zelfs mislukt). Jullie zitten telkens te roepen dat Planet zowieso ging winnen. Maar als ik me het goed herinner, was het Fix die beter bezig was dan Planet? Fix is tot de dag van vandaag geen enkel account verloren door toedoen van een andere stam. Planet is er wat.. 3-4 verloren? Zelfs na jullie absurde r/w om een 12 mil voorsprong te krijgen, heeft Fix zelfs tijdelijk ingelopen (tot de ban er dan was). Dat je zo blind bent, ligt niet aan ons maar aan jezelf.
Ik raad je dus ook aan om eens bij je huisdokter te passeren. Er scheelt overduidelijk wel echt iets met je. Mss kan die je een goede psycholoog voorschrijven. Mss kan die je ook een les of 2 begrijpend lezen voorschrijven, want daar heb je duidelijk ook moeite mee.
 
Reactiescore
270
Ah kijk, de meest domme en achterlijke kerel die ik, op Filip na, op dit forum gezien heb gaat even Mark en mij dom en minderjarig noemen omdat hij verloren heeft. Wat top zeg. Was het zout in de uitverkoop ofzo?
Planet heeft die uni als eerste aangezet. PLANET weigerde te spreken aangezien jullie lekker voorliepen (het eerste level dan toch). Zodra jullie inzagen dat Fix duidelijk voorliep, wilden jullie pas praten. Je vergeet ook telkens dat PLANET lekker een ban aansmeerd en deze gebruikt om een acc te breken (wat zelfs mislukt). Jullie zitten telkens te roepen dat Planet zowieso ging winnen. Maar als ik me het goed herinner, was het Fix die beter bezig was dan Planet? Fix is tot de dag van vandaag geen enkel account verloren door toedoen van een andere stam. Planet is er wat.. 3-4 verloren? Zelfs na jullie absurde r/w om een 12 mil voorsprong te krijgen, heeft Fix zelfs tijdelijk ingelopen (tot de ban er dan was). Dat je zo blind bent, ligt niet aan ons maar aan jezelf.
Ik raad je dus ook aan om eens bij je huisdokter te passeren. Er scheelt overduidelijk wel echt iets met je. Mss kan die je een goede psycholoog voorschrijven. Mss kan die je ook een les of 2 begrijpend lezen voorschrijven, want daar heb je duidelijk ook moeite mee.

Ah wat een verassing. Achteraf alles even verdraaien om er zelf nog goed uit te komen. Je bent zo delusional het is niet normaal.
 
Reactiescore
2.062
Dus stel je kijkt naar formule 1 dan wint volgens jou degene die in P1 start ook sowieso? Die is het meest vanvoor vertrokken namelijk :wink:

shelly wint altijd
 
Reactiescore
743
Ah wat een verassing. Achteraf alles even verdraaien om er zelf nog goed uit te komen. Je bent zo delusional het is niet normaal.
Ahja? Wat heb ik dan verdraaid?
Planet heeft de van aangesmeerd en dat is bevestigd, Planet leiding was NIET bereid erover te praten/onderhandelen en riepen zelfs op om massaal clears te doneren. Dit is bevestigd door Planet zelf. Pas zodra wij enkele uren voorliepen met de Uni die Planet gestart is, waren jullie bereid om te praten. Helaas voor jullie zagen jullie geen andere uitweg en gingen jullie toch nog proberen het gesprek dat jullie ZELF meermaals afgewezen hebben aan te gaan. Helaas voor jullie waren wij niet meer bereid te spreken aangezien wij ook inzagen dat het vanuit jullie een wanhoopspoging is.
De wereld was tor de ban zelf nog allesbehalve beslist.
Maar jullie zijn zo blind voor de waarheid, dat jullie basicly zelf delusional zijn. Grow some balls en geef toch eens eindelijk jullie zelf gemaakte fouten toe ipv deze door te schuiven naar Fix. Jullie zijn zo hypocriet, het is gewoon niet gezond meer. Fix heeft al langer zijn fouten toegegeven, maar dat van Planet ontbreekt tot de dag van vandaag nog gewoon.
 
Reactiescore
166
Als Planet of Fix de uni rush begon, hoe kan het dan de het eerste level vlak na elkaar klaar was en niet die van fix pas aan ging toen die van planet lvl 2 werd (in dit geval) of andersom. beide partijen hadden eerste level tegelijk aan staan op aangeven van Fix leiding.
 
Reactiescore
743
Als Planet of Fix de uni rush begon, hoe kan het dan de het eerste level vlak na elkaar klaar was en niet die van fix pas aan ging toen die van planet lvl 2 werd (in dit geval) of andersom. beide partijen hadden eerste level tegelijk aan staan op aangeven van Fix leiding.
Mss paar paginas terug zoeken naar mijn eerdere post. Daarin staat duidelijk wat er gebeurd is. Geen zin om het voor een 2e x uit te leggen.
Laat ik gewoon toevoegen dat Planet niet wilde stoppen omdat ze toch voorliepen. Helaas toen bleek dat Fix toch sneller was, wilden ze pas in gesprek. Helaas werkt dat zo niet ;)
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ah kijk, de meest domme en achterlijke kerel die ik, op Filip na, op dit forum gezien heb gaat even Mark en mij dom en minderjarig noemen omdat hij verloren heeft. Wat top zeg. Was het zout in de uitverkoop ofzo?
Planet heeft die uni als eerste aangezet. PLANET weigerde te spreken aangezien jullie lekker voorliepen (het eerste level dan toch). Zodra jullie inzagen dat Fix duidelijk voorliep, wilden jullie pas praten. Je vergeet ook telkens dat PLANET lekker een ban aansmeerd en deze gebruikt om een acc te breken (wat zelfs mislukt). Jullie zitten telkens te roepen dat Planet zowieso ging winnen. Maar als ik me het goed herinner, was het Fix die beter bezig was dan Planet? Fix is tot de dag van vandaag geen enkel account verloren door toedoen van een andere stam. Planet is er wat.. 3-4 verloren? Zelfs na jullie absurde r/w om een 12 mil voorsprong te krijgen, heeft Fix zelfs tijdelijk ingelopen (tot de ban er dan was). Dat je zo blind bent, ligt niet aan ons maar aan jezelf.
Ik raad je dus ook aan om eens bij je huisdokter te passeren. Er scheelt overduidelijk wel echt iets met je. Mss kan die je een goede psycholoog voorschrijven. Mss kan die je ook een les of 2 begrijpend lezen voorschrijven, want daar heb je duidelijk ook moeite mee.

Haha, je zou een sprookjesboek moeten schrijven.
 
Bovenaan