Spotprenten

Reactiescore
742
De persoon die die bot gebruikte speelde toch wel in fix.
Proficiat met jullie ww die jullie anders nooit gepakt hadden en dat beseffen jullie zelf ook wel ;)
Zo een grote mond uithangen met od die jullie lopen boosten hebben.
Jullie hebben niks gedaan in de 1vs1 alleen maar uni uppen.
Ja ik ben medeschuldig aan die ban maar als het dat niet was was het gewoon later wel een andere reden gevonden om die uni te uppen.
Pronk er maar mee 10milj achter rang 1 ;)

ez nubb
 
Reactiescore
571
De persoon die die bot gebruikte speelde toch wel in fix.
Proficiat met jullie ww die jullie anders nooit gepakt hadden en dat beseffen jullie zelf ook wel ;)
Zo een grote mond uithangen met od die jullie lopen boosten hebben.
Jullie hebben niks gedaan in de 1vs1 alleen maar uni uppen.
Ja ik ben medeschuldig aan die ban maar als het dat niet was was het gewoon later wel een andere reden gevonden om die uni te uppen.
Pronk er maar mee 10milj achter rang 1 ;)

Op welke wereld speel je nu? Ik vraag het even zodat iedereen daar oppast met grappen maken in pms.
Iemand laten bannen is 1 ding, maar er volop gebruiken van maken daar kies je zelf voor.
 

Deleted User - 487704759

Guest
De persoon die die bot gebruikte speelde toch wel in fix.
Proficiat met jullie ww die jullie anders nooit gepakt hadden en dat beseffen jullie zelf ook wel ;)
Zo een grote mond uithangen met od die jullie lopen boosten hebben.
Jullie hebben niks gedaan in de 1vs1 alleen maar uni uppen.
Ja ik ben medeschuldig aan die ban maar als het dat niet was was het gewoon later wel een andere reden gevonden om die uni te uppen.
Pronk er maar mee 10milj achter rang 1 ;)

Slechte verliezers altijd -1

''Pronk er maar mee 10milj achter rang 1 ;)''
Wellicht is dit ook een stukje zelfreflectie want desondanks dat je 10 milj voorsprong had, verlies je alsnog
 

Deleted User - 487957162

Guest
Door het uppen van een uni. Belachelijk dat je er nog trots op bent -,-
 
Reactiescore
1.380
@DorpMafketels1 kap nou eens met sneren uitdelen. Fix heeft gewoon de ww gepakt en waren net iets slimmer dan Planet.
Credits naar hun en klaar nu met zeiken

Fix 1 en planet 2

Op naar de volgende wereld.
 
Reactiescore
92
Nooit geen uni meer in tw hopelijk.
Anders had fix hem nooit gehad ;)
Ik zelf heb welgeteld 1 dorp genomen van illy de rest is door andere gedaan ik was direct gestopt bij uni rusch.
 
Reactiescore
1.237
Nooit geen uni meer in tw hopelijk.
Anders had fix hem nooit gehad ;)
Ik zelf heb welgeteld 1 dorp genomen van illy de rest is door andere gedaan ik was direct gestopt bij uni rusch.
Hahaha derl goeie mop. Wat zonde dat jij verloren hebt, anders had je 2 waardeloze WW, nu zit ik ermee.
 
Reactiescore
106
Dat waren de overwinningsvoorwaarden van de wereld? Ik ben er trots op met zo'n verschil in puntenaantal én zelfs een achterstand :rolleyes2:

Speciaal voor jou het felbegeerde shirt dan. ;)



KN008-Ik-ben-een-trots-baasje-t-shirt-man-model-scaled.jpg
 
Reactiescore
151
@DorpMafketels1 kap nou eens met sneren uitdelen. Fix heeft gewoon de ww gepakt en waren net iets slimmer dan Planet.
Credits naar hun en klaar nu met zeiken

Fix 1 en planet 2

Op naar de volgende wereld.

Er was van tevoren afgesproken de wereld te spelen op dominantie in plaats van unirush, en dan noem je Fix die de uni kennelijk wat harder kon boosten slim?

Begin jij elke dag door een muur een kopstoot te geven ofzo?
 
Reactiescore
1.380
Er was van tevoren afgesproken de wereld te spelen op dominantie in plaats van unirush, en dan noem je Fix die de uni kennelijk wat harder kon boosten slim?

Begin jij elke dag door een muur een kopstoot te geven ofzo?

Ben jij nou zo naief dat als een stam niet kan winnen op de manier dat we zouden doen geen unirush gaat proberen?
Ben jij nou zo naief dat als een stam niet kan winnen doodleuk maanden gaat deffen en wachten tot ze uiteindelijk gaan verliezen?

Wordt eens wakker man en kijk de geschiedenis na. Dit was van begin af aan bekend dat het hier op uit zal draaien.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wij gingen er vanuit, dat Jamie en Mark, twee volwassene waren en dat je kan rekenen op afspraken. Helaas blijken het twee jochies van 12/13 te zijn, ik kan anders het IQ en gedachtegang niet verklaren.
 
Reactiescore
1.754
Wij gingen er vanuit, dat Jamie en Mark, twee volwassene waren en dat je kan rekenen op afspraken. Helaas blijken het twee jochies van 12/13 te zijn, ik kan anders het IQ en gedachtegang niet verklaren.
:redface:
 
Reactiescore
571
Wij gingen er vanuit, dat Jamie en Mark, twee volwassene waren en dat je kan rekenen op afspraken. Helaas blijken het twee jochies van 12/13 te zijn, ik kan anders het IQ en gedachtegang niet verklaren.

Gelukkig weet jij alles beter. Ik dacht filip erg was maar jij komt aardig in de buurt
 
Reactiescore
1.365
Wij gingen er vanuit, dat Jamie en Mark, twee volwassene waren en dat je kan rekenen op afspraken. Helaas blijken het twee jochies van 12/13 te zijn, ik kan anders het IQ en gedachtegang niet verklaren.
Hee! Ze zijn idd midgets die 12/13 lijken! Maar ze zijn wel n stuk slimmer dan dhr neanderthaler Mikeeeeee3!
 
Reactiescore
151
Ben jij nou zo naief dat als een stam niet kan winnen op de manier dat we zouden doen geen unirush gaat proberen?
Ben jij nou zo naief dat als een stam niet kan winnen doodleuk maanden gaat deffen en wachten tot ze uiteindelijk gaan verliezen?

Wordt eens wakker man en kijk de geschiedenis na. Dit was van begin af aan bekend dat het hier op uit zal draaien.

Klassieker dit hoor.

'Ik ben niet een verrader. Jij bent gewoon naief dat je geen mes in je rug verwachtte.'

Maar wel fijn dat je zelf ook kan bedenken dat als de wereld volgens afspraken was gespeeld fix easy had verloren.
 
Reactiescore
68
Er was van tevoren afgesproken de wereld te spelen op dominantie in plaats van unirush, en dan noem je Fix die de uni kennelijk wat harder kon boosten slim?

Begin jij elke dag door een muur een kopstoot te geven ofzo?
Maaaar, ik heb ergens voorbij zien komen dat die uni van planet eerder op 2 stond. Dus die stond eerder aan of er is gelijk een grote booster gezet. Hoe kan je het dan allemaal op fix blamen? Beetje gek weer hoor!
 
Bovenaan